Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fjordjes schreef:Het maakt voor mij niks uit als ik een paar maanden stop, dit heb ik al een paar keer gedaan maar blijf er tegenop zien.
Nagano schreef:ik heb gisteren weer ge lest word para van die vent nu
hij vind dat hij zelf we alle zinnen over examen mag geven en zeggen
maarvind dat ik nog niet op examen kan en daar dus niets over mag zeggen
zelfs niet toen ik het gisteren over dat meisje had die op haar 17 de het heeft gehaald
dan krijg ik wat ben je aan het poesje om op te gaan stop daar nu eens mee je dwingt we er toe dat je wil
ben hem een beetje zat volgende week nog een les en dan tot volgend jaar even niets meer
ja mij theorie leren en dan proberen op te gaan
maar vraag hebben jullie dit ook
als ik moet schakelen en de koppeling in douw dan gaat er zo veel spanning op mijn been staan dat hij trilt????
Nagano schreef:maar vraag hebben jullie dit ook
als ik moet schakelen en de koppeling in douw dan gaat er zo veel spanning op mijn been staan dat hij trilt????

RedPassion schreef:fjordjes schreef:Het maakt voor mij niks uit als ik een paar maanden stop, dit heb ik al een paar keer gedaan maar blijf er tegenop zien.
Heb je echt een rijbewijs 'nodig'? Waarom ben je met lessen begonnen? Wilde je het zelf of komt het door druk van je omgeving?
Ik kon destijds bij mezelf de motivatie niet meer vinden en toen ben ik helemaal gestopt tot ik het wel weer wilde doen, helemaal voor mezelf. Dat was zeven jaar later. Ik vond het alsnog heel eng en moeilijk, maar omdat ik het zelf zo graag wilde kon ik mijn doel voor ogen blijven houden als ik er geen zin meer in had. Zonder motivatie lukt het namelijk toch niet.
Nagano schreef:ik heb gisteren weer ge lest word para van die vent nu
hij vind dat hij zelf we alle zinnen over examen mag geven en zeggen
maarvind dat ik nog niet op examen kan en daar dus niets over mag zeggen
zelfs niet toen ik het gisteren over dat meisje had die op haar 17 de het heeft gehaald
dan krijg ik wat ben je aan het poesje om op te gaan stop daar nu eens mee je dwingt we er toe dat je wil
ben hem een beetje zat volgende week nog een les en dan tot volgend jaar even niets meer
ja mij theorie leren en dan proberen op te gaan
maar vraag hebben jullie dit ook
Ik begrijp je niet helemaal, jij wilt al examen doen maar je mag nog niet van je instructeur?

Dit bleek ook na mijn TTT zo te zijn, want hij vond dat ik fijn reed. 
Lous schreef:Ik ben de tel van de lessen kwijt, maar kom denk ik al langzaam maar zeker bij de 100. 6 december was mijn eerste les, en nog steeds heb ik dat roze pasje niet. Ik lestte de eerste maanden 3 keer in de week. Het ergste is, ik weet het wel maar doe het niet. Vandaag ging eindelijk goed, helemaal blij. Maar zo bang dat het daarna weer instort.
Iedereen om mij heen lijkt het zo makkelijk te doen, en het is vervelend dat je wordt uitgelachen door collega's en vrienden.
Ben ik echt de enige? Hoor in ieder geval heel weinig over dezelfde gevallen als ik.

Lous schreef:Nee heb nog geen 1 keer afgereden. Mijn TTT heb ik 5 maanden geleden al gehaald.
Het is vooral het kijken wat mis gaat, en ik twijfel teveel.

Lous schreef:Dank je!![]()
Inmiddels lijkt het erop dat ik het licht heb gezien. Donderdag voor het laatst gelest en het ging echt super. Mijn instructeur was helemaal blij en het voelde voor mij ook echt goed.
Nu de 17-de nog.
fryskhynders schreef:Lous schreef:Nee heb nog geen 1 keer afgereden. Mijn TTT heb ik 5 maanden geleden al gehaald.
Het is vooral het kijken wat mis gaat, en ik twijfel teveel.
Lous wat "fijn" om te lezen!! en voor jou ook want je bent niet de enige!! ik heb ook al wel 50+ lessen gehad!! en ik kan ook niet kijken!
nog niet een keer afgereden het komt nog niet eens in de buurt:'(
bijzondere verrichtingen kan ik wel, maar dat kijken en alles tegelijk is zo moeilijk!! het lukt mij niet!
)

!