Schrijven met iemand uit het buitenland?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Schrijven met iemand uit het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:52

@Mavelle, bijna, 1 a teveel :+
Ahh vandaar. Een woordzoeker ofzo? Of heb je Engelse puzzeltjes?
Zat dat toevallig net te denken. Zouden ze dat wel toelaten, niet dat het misschien wel eens een instructie zou kunnen zijn over hoe te ontsnappen ofzo :+

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 00:07

Zo ver zocht ik het ook al idd :+ Daarom heb ik het maar bij een sudoku gehouden, haha!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 00:10

Oja dat zijn ook puzzeltjes :)*

Leuk, zal ik ook doen de volgende keer :j Kennen ze daar sudoku?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 01:19

Heb gewoon een engelse uitleg an het internet geplukt!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 14:54

Oja dat kan ook natuurlijk :)

Heb nog steeds niks terug |( heb mijn brief gestuurd op de dag voor kerst. De vorige keer duurde het 4 weken ongeveer. Ach het zal vast wel komen :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:25

Jeej, briefje gehad :)

Gelijk maar terug geschreven :P Ik heb besloten dat ik de theelabeltjes van de Yogi tea ga sparen voor haar. :D Daar staan allerlei filosofische uitspraken op, waar je vaak wel eventjes over na kan denken. Misschien vind ze het leuk, en zo niet dan gooit ze ze maar weg :P

Het is wel apart; mijn brief had haar bereikt in iets minder dan 2 weken (en daar zaten de feestdagn nog tussen) maar die van haar naar hier heeft er ruim 3 weken over gedaan :oo

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:35

Ik weet dat het een oud topic is, maar ik wil het toch weer even omhoog halen. Niet alleen om the horen hoe het bij iedereen verloopt, maar ook om te melden dat ik me heb aangemeld bij Interpals.

Zit al een tijdje te denken om zoiets te gaan doen. Heb me geregistreerd en net naar een aantal mensen gezocht. Heb nu net mijn eerste berichtje verstuurd.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:53

Ja volgens mij had ik daar ook een account aangemaakt. Maar ik dacht op.een gegeven moment te lezen dat het alleen voor chat was. Blijkt niet zo te zijn, ik wil heel graag language exchange doen om mn Frans, Duits en Spaans weer op te pakken :D

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:58

Heb iemand gevonden! Meisje uit de VS met dezelfde interesses en visies. Kon bijna niet beter. We zijn druk berichtjes over en weer aan het sturen en ga nu beginnenmet de eerste echte brief.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 01:22

Leuk dribbel! Ik ga van de week wel een keer achter de pc zitten :)
Ik heb vandaag 40 postkaarten gekregen die ik besteld had via artunlimited. Leuke site! Heeeeel leuke kaarten, oa Jan Jans en de kinderen, Diep Westendorp, Hollandse gezichten, Escher.. :) kan wel weer ff vooruit :)

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 09:41

Heerlijk als er een leuke brief in de brievenbus zit :D
Ik schrijf en mail nu ook met een aantal meiden en 1 man uit het buitenland.
Daarnaast heb ik ook een paar Nederlandse penvriendinnen.
Ik vind het een heerlijke hobby naast het paardrijden.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 09:45

Dribbel schreef:
Ik weet dat het een oud topic is, maar ik wil het toch weer even omhoog halen. Niet alleen om the horen hoe het bij iedereen verloopt, maar ook om te melden dat ik me heb aangemeld bij Interpals.

Dat heb ik ook gedaan, en ik ben er nog niet uit wat ik ervan denk. Hoeveel berichtjes ik niet al gehad heb van Afrikanen met de vraag of ik ook in ben voor een serieuze relatie :') Heb ook een aantal hele leuke contacten opgedaan though, en met sommigen is het zo leuk dat ik weer baal van de afstand :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 09:50

Haha :+ ach die Afrikanen moet je dan gewoon negeren joh. Of iets gemeens terugsturen. :P
Wel leuk dat je zulke leuke contacten op hebt gedaan! :D

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 09:53

Die Afrikanen had ik ook last van maar ik negeer ze.
Op een geven moment wordt dat wel iets minder.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 09:58

Ik voel mij juist weer zo'n onmens als ik alle berichtjes van ten zuiden van de Sahara (ik doe Midden-Oostenstudies, dus Marokko, Algerije, Egypte, da's allemaal prima, leuk zelfs) negeer.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 17:02

He! ik heb me pas ook ingeschreven op interpals en pen pal world

Pen pal world vind ik niet veel aan, alleen aziaten en afrikanen die net zoals Narya serieuze relatie aanzoeken doen. Heb zelfs al een huwelijksaanzoek gehad en zit nogmaar 2 dagen erop :')

Interpals vind ik heel leuk, heb nu al een aantal berichten uitgewisseld met iemand uit schotland en het is best wel gezellig :)

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:54

Tsja, hoe serieus moet je dat nou nemen he? Ik bedoel, wie met mij wil trouwen komt maar een persoonlijk aanzoek doen hoor :Y)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:54

Leen_ schreef:
He! ik heb me pas ook ingeschreven op interpals en pen pal world

Pen pal world vind ik niet veel aan, alleen aziaten en afrikanen die net zoals Narya serieuze relatie aanzoeken doen. Heb zelfs al een huwelijksaanzoek gehad en zit nogmaar 2 dagen erop :')

Interpals vind ik heel leuk, heb nu al een aantal berichten uitgewisseld met iemand uit schotland en het is best wel gezellig :)

:')

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:57

Gewoon negern.

Ook even in je profiel zetten dat je niet op zoek bent naar relatie of flirt. Scheelt een hoop.

En over negeren van mensenuit bepaalde landen, dat moet ke zeler doen. Jij bent de eigenaar van je profiel, dus jij beslist. Zo denk ik er iig over.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:02

Ik heb heel duidelijk in mijn profiel staan dat ik niet op zoek ben naar een relatie, geen mensen op MSN of FB toevoeg en ook geen Skype gebruik. Je wilt niet weten hoeveel mensen gewoon om mijn MSN, FB of Skypenaam vragen, af en toe vraag ik mij af of ze wel verder kijken dan een foto :+

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:03

Narya schreef:
Ik heb heel duidelijk in mijn profiel staan dat ik niet op zoek ben naar een relatie, geen mensen op MSN of FB toevoeg en ook geen Skype gebruik. Je wilt niet weten hoeveel mensen gewoon om mijn MSN, FB of Skypenaam vragen, af en toe vraag ik mij af of ze wel verder kijken dan een foto :+

:n

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 17:25

Haha ja he.. ach volgens mij krijg je hetzelfde als op datingsites xD gewoon een beetje selectief lezen! :D

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:21

Vandaag weer een vreemd figuur, deze keer uit Iran. Hij stuurt mij een berichtje, ik denk 'hey leuk', want Iran is een van de meest fascinerende landen in het Midden-Oosten. Ik maak een compliment over zijn land, zeg dat ik het een interessant land vind en dat ik hoop het in de toekomst nog eens te bezoeken. Vervolgens krijg ik berichtjes dat hij twijfelt of hij wel met mij wilt schrijven, want volgens hem gaat het mij alleen mij om een baan, wil ik hem gebruiken als studie-object (ik hou mij bezig met Turkije, dus maar een heel klein beetje uit de richting :+) en ik zou hem willen gebruiken om daar op reis te kunnen. En vervolgens vraagt hij zich af waarom ik überhaupt een berichtje stuur, omdat hij toch 'veel te oud voor mij is' (hij is begin 30, ik ben 23). Nou ja zeg, hij stuurde toch echt het eerste berichtje. Dus ik besluit 'm maar te negeren, krijg nog enkele berichtjes met de vraag waarom ik niet meer op hem reageer, en vervolgens zegt hij mij te blokken. Ik weet niet precies wat het nut daarvan is, aangezien ik hem toch al geen berichtjes stuurde, maar goed :')

Iemand nog iets leuks meegemaakt? :D

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:40

Narya schreef:
Vandaag weer een vreemd figuur, deze keer uit Iran. Hij stuurt mij een berichtje, ik denk 'hey leuk', want Iran is een van de meest fascinerende landen in het Midden-Oosten. Ik maak een compliment over zijn land, zeg dat ik het een interessant land vind en dat ik hoop het in de toekomst nog eens te bezoeken. Vervolgens krijg ik berichtjes dat hij twijfelt of hij wel met mij wilt schrijven, want volgens hem gaat het mij alleen mij om een baan, wil ik hem gebruiken als studie-object (ik hou mij bezig met Turkije, dus maar een heel klein beetje uit de richting :+) en ik zou hem willen gebruiken om daar op reis te kunnen. En vervolgens vraagt hij zich af waarom ik überhaupt een berichtje stuur, omdat hij toch 'veel te oud voor mij is' (hij is begin 30, ik ben 23). Nou ja zeg, hij stuurde toch echt het eerste berichtje. Dus ik besluit 'm maar te negeren, krijg nog enkele berichtjes met de vraag waarom ik niet meer op hem reageer, en vervolgens zegt hij mij te blokken. Ik weet niet precies wat het nut daarvan is, aangezien ik hem toch al geen berichtjes stuurde, maar goed :')

Iemand nog iets leuks meegemaakt? :D

_O- Die is niet goed snik...

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:49

Ik kreeg daarnet een berichtje, "I love it that you're my friend, we need to hang out some more. Could be fun, if you know what I mean ;)."

Wel euhm, doe maar lekker alleen :')
Hij is trouwens niet eens mijn vriend op die site, heb nog niemand toegevoegd als vriend en ben dat ook niet van plan :')