Ahh vandaar. Een woordzoeker ofzo? Of heb je Engelse puzzeltjes?
Zat dat toevallig net te denken. Zouden ze dat wel toelaten, niet dat het misschien wel eens een instructie zou kunnen zijn over hoe te ontsnappen ofzo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kennen ze daar sudoku? 
heb mijn brief gestuurd op de dag voor kerst. De vorige keer duurde het 4 weken ongeveer. Ach het zal vast wel komen

Ik heb besloten dat ik de theelabeltjes van de Yogi tea ga sparen voor haar.
Daar staan allerlei filosofische uitspraken op, waar je vaak wel eventjes over na kan denken. Misschien vind ze het leuk, en zo niet dan gooit ze ze maar weg 
kan wel weer ff vooruit

Dribbel schreef:Ik weet dat het een oud topic is, maar ik wil het toch weer even omhoog halen. Niet alleen om the horen hoe het bij iedereen verloopt, maar ook om te melden dat ik me heb aangemeld bij Interpals.
Heb ook een aantal hele leuke contacten opgedaan though, en met sommigen is het zo leuk dat ik weer baal van de afstand
ach die Afrikanen moet je dan gewoon negeren joh. Of iets gemeens terugsturen.

Leen_ schreef:He! ik heb me pas ook ingeschreven op interpals en pen pal world
Pen pal world vind ik niet veel aan, alleen aziaten en afrikanen die net zoals Narya serieuze relatie aanzoeken doen. Heb zelfs al een huwelijksaanzoek gehad en zit nogmaar 2 dagen erop
Interpals vind ik heel leuk, heb nu al een aantal berichten uitgewisseld met iemand uit schotland en het is best wel gezellig

Narya schreef:Ik heb heel duidelijk in mijn profiel staan dat ik niet op zoek ben naar een relatie, geen mensen op MSN of FB toevoeg en ook geen Skype gebruik. Je wilt niet weten hoeveel mensen gewoon om mijn MSN, FB of Skypenaam vragen, af en toe vraag ik mij af of ze wel verder kijken dan een foto

) en ik zou hem willen gebruiken om daar op reis te kunnen. En vervolgens vraagt hij zich af waarom ik überhaupt een berichtje stuur, omdat hij toch 'veel te oud voor mij is' (hij is begin 30, ik ben 23). Nou ja zeg, hij stuurde toch echt het eerste berichtje. Dus ik besluit 'm maar te negeren, krijg nog enkele berichtjes met de vraag waarom ik niet meer op hem reageer, en vervolgens zegt hij mij te blokken. Ik weet niet precies wat het nut daarvan is, aangezien ik hem toch al geen berichtjes stuurde, maar goed
Narya schreef:Vandaag weer een vreemd figuur, deze keer uit Iran. Hij stuurt mij een berichtje, ik denk 'hey leuk', want Iran is een van de meest fascinerende landen in het Midden-Oosten. Ik maak een compliment over zijn land, zeg dat ik het een interessant land vind en dat ik hoop het in de toekomst nog eens te bezoeken. Vervolgens krijg ik berichtjes dat hij twijfelt of hij wel met mij wilt schrijven, want volgens hem gaat het mij alleen mij om een baan, wil ik hem gebruiken als studie-object (ik hou mij bezig met Turkije, dus maar een heel klein beetje uit de richting) en ik zou hem willen gebruiken om daar op reis te kunnen. En vervolgens vraagt hij zich af waarom ik überhaupt een berichtje stuur, omdat hij toch 'veel te oud voor mij is' (hij is begin 30, ik ben 23). Nou ja zeg, hij stuurde toch echt het eerste berichtje. Dus ik besluit 'm maar te negeren, krijg nog enkele berichtjes met de vraag waarom ik niet meer op hem reageer, en vervolgens zegt hij mij te blokken. Ik weet niet precies wat het nut daarvan is, aangezien ik hem toch al geen berichtjes stuurde, maar goed
![]()
Iemand nog iets leuks meegemaakt?
Die is niet goed snik...
."