Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Ik heb ooit eens rijlaarzen verkocht via MP.
Kreeg ik een reactie of hij mij erbij kreeg. Met laarzen aan.
En het liefst sporen erom en zweepje erbij
Heb ze uiteindelijk aan een leuke meid aan de andere kant van Nederland verkocht die er erg blij mee was en er gewoon mee paard reed
Lieszje schreef:@ WhySoWhite
Dat is echt een rotstreek..
Wat heb je toen gedaan?
LA_Woman schreef:Niemand die de advertenties kent waarbij je een huis kunt huren in ruil voor 18+ 'gezelschap'?
Ik dacht dat iemand daar misschien van gehoord heeft.
Ik was dus heel onschuldig gereageerd op een leuk appartementje en de emailtjes met vragen die ik terugkreeg waren echt heeeeeel bizar, ik vroeg o.a de huurprijs en hoe lang ik er in kon blijven en of ik ook een huurcontract kreeg.
Nou ik kon zelfs huursubsidie krijgen als extraatje en tja, tot hoe lang het leuk bleef tussen mij en de huurder kon ik er in blijven... 1 a 2 keer per week 'gezelschap'.
Het bizarre is, dat ik soms nog STEEDS zulke advertenties zie staan, dit keer met een wat duidelijker omschreven 'huurprijs'
bel91 schreef:passieAppel schreef:Ik weet niet of het meetelt, maar hier dan toch
Ik had een advertentie met een samsung corby voor 20, euro.
Stuurt iemand een mailtje:
'Acht euro ik wil voor geven'
Dat taalgebruik
wat heb je geantwoord?
20 euro ik wil voor krijgen
pleiada schreef:Ik had laatst een nieuwe iPhone gezien op mp voor 450 euro bij een telecom winkel..Ik mailen met die man en gevraagd to hoe laat ze open waren..Hij bood aan dat hij hem ook wel kon verzenden,waarop ik zei dat ik wel naar de winkel toe kwam..Kom ik bij de winkel,blijkt het een oplichter te zijn die hun naam,telefoonnummer en foto's van de winkel gebruikte..Was ik even blij dat ik hem niet had laten verzenden
upendo schreef:Rena100 schreef:Het is wel een paar jaar geleden, maar ik had ooit eens van die goedkope, rubberen paardrijlaarzen te koop staan op marktplaats. Kreeg ik een reactie dat hij er wel 100 euro voor wilde betalen, maar dan moest ik ze wel opeten!!
HAHAHAHA
Ik zou teruggemaild hebben:
'Ja hoor, prima! Als het geld overgemaakt is ga ik over tot actie! Verdient gegrild of gewokt de voorkeur?'
minouesmee schreef:De vriend van mijn tante had ooit wat aangeboden op marktplaats. Ik heb geen idee wat, maar zal wel iets met apratuur te maken hebben. Na wat mail contact kwam er een buitenlandse meneer om het op te halen. Hij vond het toch niet mooi dus hij heeft het niet gekocht. Vroeg hij of hij naar de wc mocht, nou prima. Kwam hij even later eruit. ''Wat jij hebben voor borstel?'' Dus die vriend van van me tante snapten hem eerst niet en vroeg wat hij bedoelde... bedoelde hij de wcborstel... Hij heeft er 5 euro voor gekregen.