Ragdollcat schreef:En weten jullie wat erg is? wij vernemen ook steeds meer dat mensen roepen dat ze er spijt van hebben dat ze een kindje hebben, het is zoveel gedoe en verantwoording en kopzorgen, dat als ze het over mochten doen er liever niet aan waren begonnen.
Veel ouders willen graag een kleinkind, maar ze hebben ooit zelf kinderen (jou dus) gehad dus ze hebben zelf voldoende met kleine kinderen kunnen tutten, dus voel je niet schuldig als je zelf geen kinderen wil en ze dus hierbij geen kleinkinderen kan geven.
Het is jouw leven en keuze en men moet het echt niet doen om je ouders opa en oma te maken, dat is ook een erg verkeerde reden om een kindje te krijgen.
bij mij is het net zo.. zelf mijn oma verlangt ernog na.. ondertussen heeft ze al 2 achterkleinkinderen . mijn ma wil het ook maar alvanaf mijn 18 zei ik al geen kids... en nog is het vaak dat onderwerp.. ik ben het ondertussen wel zat na 10 jaar.. kap ik het meteen af. ze heeft wel mazzel mijn broer en schoonzus hebben het weleens over hun kinderwens. ik zou echt niet voor haar een kindje verwekken....