Kopen jullie trouwens een echte kerstboom of hebben jullie een neppert ? Wij willen dit jaar een neppe kopen omdat er ieder jaar met kerst nog maar enkele naalden in de boom zitten en de rest dan al uitgevallen is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lnda_ schreef:Mikkemannen ken ik ook niet.. maar het klinkt wel erg lekker.
Waar verkopen ze dat?
Dit topic gaat echt heel hard , tegen de tijd dat het december is hebben we al een 3e
Destino schreef:Mikkemannen ken ik ook niet
Al hebben ze bij ons in de supermarkt rond kerst wel van die rood-achtige broodjes, daar zit ook een apart smaakje aan.. Kan best zijn dat dat erop lijkt!
Wij willen ook een echte kerstboom, liefst een blauwspar, die vallen niet zo heel erg uit!
Omdat we pas net op onszelf gaan hebben we verder nog helemaal geen spullen..
Dus kerstballen enzo moeten we nog gaan kopen!
Sabine schreef:Aah jammer ik denk niet dat ik voor Sinterklaas nog naar de Efteling ga..(ook een aanrader voor kerstsfeer trouwens; de winterefteling!) In het Gooi zeker ook niet bekend? Daar woont mijn vriend..
Sabine schreef:Als ik google op mikkemannen krijg ik het volgende recept (van een belgische site trouwens):
http://www.kooknet.be/recept_details.php?id=14
Komt dat een beetje overeen denk je Paula? Dan ga ik het zelf eens proberen te maken
Haha Inda ik doelde niet op de winterefteling maar op die Mikkemannen, of die bekend waren in het GooiDan kon ik ze misschien daar wel krijgen!
Beetje te snel neergezet denk ik