Nou, ik ben dus vorige week geflitst met de auto. Anderhalve week in spanning gezeten en maandag de brief bekregen: een waarschuwing. Ik reed 83 waar 80 was toegestaan en dat was niet hard genoeg voor een bekeuring. Mijn eerste 2 cijfers zijn binnen voor dit semester: 2 maal een 3. En dat staat gelijk aan 2 maal een 8. (Finland geeft andere cijfers.) En, tot onze verbazing, onze auto is door de APK gekomen, dus we mogen weer een jaartje tuffen. Daarnaast heeft mijn vriendje maandagavond weer een dart-toernooi gewonnen. Vorige week is hij kampioen van de regio geworden en het bleek dat nog nooit iemand zo vaak kampioen geweest is als hij. (5x in de afgelopen 6 jaar.) Alleen maar positief nieuws... :-D
Hebben we zaterdag gedaan. Maar de loterij voor een recordbedrag van 10 miljoen hebben we niet gewonnen
Kentaro
Geplaatst: 06-10-11 10:36
Dat is dan weer jammer....
souL1991
Geplaatst: 06-10-11 10:50
Kentaro schreef:
Dan horen we héél graag maandag hoe het was!!
komt vast wel een heel smerig verhaal uit! hahaha
Kentaro
Geplaatst: 06-10-11 11:02
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-11 14:51
Hou je vast als ik geen positief nieuws heb dan weet ik het niet meer.Zit je stevig (haha),donderdag ouderavond gehad.Van mijn jongste telg,sommige weten wel dat ze altijd veel problemen heeft gehad.Slechthorend,dovenonderwijs,geen concentratie,getreiterd worden op school,liep gruwelijk uit de hand.Autistisch, hechtingstoornis, noem het allemaal maar op.We hebben het behoorlijk zwaar gehad, ze zit nu op het middelbaar onderwijs.Normaal duurde een gesprek altijd lang,en waren we weer oplossingen aan het bedenken voor weer nieuwe problemen.En nu, ja nu komt het,nu is er niks negatiefs gezegd, alles alleen maar positief. Ze doet het geweldig,heeft een super concentratie,en zelfs wij mochten niks negatiefs zeggen van haar mentor over haar (haha). Ook van haar autisme is niks meer te zien.Ze mag als ze wil zelfs van het praktijk gedeelte naar het VMBO.Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij en trots,en heb tranen van geluk laten stromen.
Kentaro
Geplaatst: 07-10-11 15:05
Positiever kan inderdaad niet
Buffelo
Geplaatst: 07-10-11 15:50
Mijn positiefe moment is dat mijn vriend nu weer fulltime aan het werk is, ik vandaag mijn eerste schoolweek van mijn nieuwe studie achter de rug heb, dat is zo positief voor mij omdat in maart ons bedrijf kapot is gegaan en wij financhieel diep in de put zaten!
Kentaro
Geplaatst: 07-10-11 15:53
En voor nu
Pattypaard
Geplaatst: 10-10-11 18:34
marleen_usar; Wat super goed nieuws van je dochter zeg! Kan me voorstellen dat daar wel wat tranen van blijdschap bij aan te pas kwamen . emily_olle; Fijn dat je vriend fulltime aan het werk kan en jij aan je nieuwe studie bent begonnen .
Een van de kippen van onze buren kwam vandaag haar kroost laten zien. Met die kleine hummeltjes kwam ze onze tuin in gescharreld op zoek naar wat lekkers wat ze natuurlijk gekregen hebben Dat was toch wel het positieve moment van vandaag wat alle kleine negatieve dingetjes weer een stuk makkelijker maakt. Eigenlijk raar als ik er over denk, maar het aanzien van het hele gebeuren en het voeren van de beestjes heeft mij gewoon een stuk relaxter gemaakt .
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 10-10-11 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-11 18:35
Ach wat een schatjes,wat een heerlijk gevoel dat nieuwe leven in je tuin.
Kentaro
Geplaatst: 10-10-11 21:22
Wat een ónwijs leuke foto!!!
souL1991, heb je nog wat te melden??
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-11 07:28
Gezeik met de gemeente, bij erge kou moeten paarden naar binnen van de politie.Usar kan niet binnen staan, pffff keer dat eens om naar positief.
Kentaro
Geplaatst: 11-10-11 09:27
Is er een mogelijkheid om iets van een (zee)container (tijdelijk) te plaatsen??
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-11 13:03
Je mag niks plaatsen, we hebben al een strobalen muur, maar die mag niet groter worden.
@Marleen, het fleurde de dag echt op die kleine pluizebolletjes . Waarom kan jou paard niet binnen staan? Misschien dat een loopstal iets is? Maar daar moet dan natuurlijk ook de mogelijkheid voor zijn mocht hij daarin evt. wel kunnen staan.
Ik heb net les gehad en mijn paard en ik hebben veel moeite om met de linkergalop aan te springen. Nu hebben we vandaag 3x gegalopeerd en is hij eindelijk een keer 3x goed aangesprongen!
Nrkee
Geplaatst: 11-10-11 20:43
Hihi leuk topic! Officieel gaat het nu opt moment ff niet zo goed ivm mijn vader, maar de 18 jaar hiervoor wel, daar ben ik dankbaar voor dus ik kan nog steeds zeggen; I Love my life (=mijn levensmotto )
xAmigo
Geplaatst: 11-10-11 22:40
Goed topic, mooi initiatief Ik geniet echt van het leven op dit moment! Ik ben nu 17 en da's echt een heerlijke leeftijd vind ik jong genoeg om nog niet al te verantwoordelijk te hoeven zijn, oud genoeg om toch al redelijk zelfstandig te zijn en uit te gaan enzo En ik ben nu bezig met m'n studiekeuze, lastige keuze en een beetje griezelig ook wel, maar ook een geweldig gevoel om te bedenken dat ik nog alle kanten uit kan en vanalles kan gaan onderzoeken en ondernemen enz. en de wereld in kan gaan!
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-11 08:08
Vanwege zijn HKO kan hij niet binnen staan, is binnen 2 dagen dan stokkreupel.We zijn wel met iets bezig dus das wel positief.