Ik kan me op dit moment even niet herinneren of ik iets smerigs heb meegemaakt maar ik ga even denken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Ook favoriet: lekker in bed liggen, ineens wakker worden van een gekke geur en beseffen dat je onder een ondergeplast dekbed ligt.
Leuk hoor, katten
Lamar schreef:knaasje schreef:ik dronk een keer uit een glas met teenagel vast aan de bodemik ben er nu nog ziek van en controleer elk glas 17x voordat ik er drinken in mieter
HAHAHAHAAAA
Mijn vriend vraagt zich af van wie die teennagel dan was?
phormicola schreef:Ik werkte in een restaurant en ik was een tafel aan het serveren met ouders, kinderen en grootouders.
Ik kwam net met de dinerborden aan toen een jongetje spontaan keihard z'n Fristie weer uit kotste.
Het spletterde heel goor op de grond, de vader nam 'm mee naar de wc's (een mooi kotsspoor creërende) en de grootouders zeiden: "Zolang het niet op m'n bord spetterd eet ik 't gewoon op hoor, meidje." (ik wilde namelijk even wachten met bedienen
)
Ik heb een kotsfobie, dus dit was echt m'n ergste nachtmerrieIk heb nog een uur hyperventilerend in de keuken gestaan.