Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pasamba

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:37

Haha geniaal topic dit. :D

Ik kan me op dit moment even niet herinneren of ik iets smerigs heb meegemaakt maar ik ga even denken. :D

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:38

vuurneon schreef:
Ook favoriet: lekker in bed liggen, ineens wakker worden van een gekke geur en beseffen dat je onder een ondergeplast dekbed ligt.
Leuk hoor, katten :D

Ja, die ken ik, en naast mijn smerigste moment is dit ook mijn meest boze moment geweest. Katten komen dus niet meer in de slaapkamer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:04

Was die teek toch nog ergens goed voor, door hem komen er geweldige verhalen los hier +:)+

Ik was een keer op vakantie in de dominicaanse republiek, gingen we lunchen, pakt mijn vriend een paar sneetjes brood uit een mand en legt ze meteen snel weer terug. Ik vroeg wat er was dat hij het zo snel weer terug legde? Zegt hij, wil je niet weten. Ik moest het natuurlijk toch wel weten, zo nieuwsgierig als ik altijd ben :')
Zat er een kakkerlak in het brood gebakken :r

Op vakantie in egypte gaan we altijd duiken. Als de boot dan bij een rif aangelegd ligt mag je de wc niet doortrekken omdat dat in de zee wordt gestort en er daar altijd veel duikers onder de boot door gaan. Met grote regelmaat toch meegemaakt dat we onder de boten door naar onze boot terug doken en er dan diaree door het water dreef -O-

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:09

GADVER! Dat is echt goor! Diaree ook echt! :r -O- |o := %)

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:10

Ieel bahh!!!
Wat een vieze verhalen allemaal!!

Mijn vieze verhaal (niet heel erg vies dus)
We hadden jonge kittens & die liepen los in de bij-keuken.
Wil ik naar buiten gaan & stap dus in mijn klompen die in de bij-keuken stonden...
Bah in de ene klomp hadden ze gepist & in de andere gepoept.
(heb toen alle schoenen waar ze bij konden gecontroleerd... Neehoor, alleen in mijn klompen!)

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:10

ik dronk een keer uit een glas met teenagel vast aan de bodem :\ ik ben er nu nog ziek van en controleer elk glas 17x voordat ik er drinken in mieter

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:12

TurdusMerula schreef:
Met de minitrekker over een muizennest rijden, waardoor die kleine roze wurmpjes helemaal over de vloer uitgesmeerd zijn... :=

Arme beestjes!!! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:13

knaasje schreef:
ik dronk een keer uit een glas met teenagel vast aan de bodem :\ ik ben er nu nog ziek van en controleer elk glas 17x voordat ik er drinken in mieter

_O- HAHAHAHAAAA
Mijn vriend vraagt zich af van wie die teennagel dan was?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:15

Ekeif96 schreef:
TurdusMerula schreef:
Met de minitrekker over een muizennest rijden, waardoor die kleine roze wurmpjes helemaal over de vloer uitgesmeerd zijn... :=

Dat was uiteraard niet bewust...
Maar wel vies. :o

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:17

omg geweldig topic _/-\o_
een appel opeten en vervolgens bedenken dat hij behoorlijk smeuig was keek ik goed, zat de appel vol met wormen :9k
stal uitmesten en vervolgens allemaal baby muisjes aan de hark hebben zitten :(:)
verder nog dat ik bij een schaap die maden had er dettol opspoot en ze echt mega snel van dat schaap afsprongen en dus ook op mij <<)
cavia die ik optilde waar ik tegen praatte en die dus in mijn mond pist
en mijn hond die met zijn eigen drollen speelt ( hij gooit ze op en gaat er dan mee voetballen ) dat alleen al is vies maar hij heeft er pas een tegen mijn hoofd aan gegooid :')

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:17

TurdusMerula schreef:
Ekeif96 schreef:

Dat was uiteraard niet bewust...
Maar wel vies. :o

Haha,
dat snap ik ;) (& mag ik ook hopen.. *dat het onbewust was*)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:21

Ik heb ook een lekkere...

Mijn zoon van toen 7 en ik waren buiten, lekker kletsen en ondertussen wat te drinken. Hoor ik ineens een flinke splut. Had er een meeuw van boven op het dak op zijn kop gescheten. Man, wat kunnen die beesten schijten zeg, verschrikkelijk. Alles zat onder, het was helemaal in zijn nek en hals gelopen. En stinken, niet normaal. Heb kind met kleren en al onder de douche gezet, en daarna rook je het nog...

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:22

Lamar schreef:
knaasje schreef:

_O- HAHAHAHAAAA
Mijn vriend vraagt zich af van wie die teennagel dan was?

dat weet ik niet maar dat wil ik ook niet weten, ik had zo al 3 dagen lang kotsneigingen :r echt waarrr

Arlette1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:30

Wat een vieze verhalen komen er voorbij zeg :r

Het vieste wat ik heb meegemaakt is denk ik wel dat ik van de winter een staldeur opentrok en er een muis op de drempel zat. Dat dacht ik teminste, toen ik beter keek zag ik dat hij met zijn onderlijfje vastzat, in een gaatje ter grootte van een potlood. Ik samen met twee andere meisjes hem geprobeerd te bevrijden door zachtjes te trekken en zeep om hem heen smeren. Op een gegeven moment hebben we hem iets verder maar zien we dat hij bijna door midden was, alleen zijn ruggegraat was nog intact :r :(:)

En bijten dat hij deed! Als we meteen gezien hadden dat hij er zo aan toe was, hadden we hem gelijk een enkeltje hemel gegeven natuurlijk :(:)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:32

-Mijn dochter (nu 21), was een jaar of 1,5 - 2 toen ze een keer bij mijn moeder logeerde.
Zij was lekker in de tuin aan het scharrelen, terwijl mijn moeder in de keuken bezig was en haar zo in het oog kon houden.
Komt ze op een gegeven moment naar mijn moeder toe met "iets" in d´r handen zei "bah oma, smaakt vies!!"
Op het moment dat mijn moeder keek wat ze in d´r hand had, zag ze ook de tandafdrukken er in staan: bleek dochterlief in een naaktslak te hebben gebeten %) ...

-Jaren terug gingen mijn nog-man en ik op huwelijksreis kamperen (voor meer hadden we geen geld :+ ) en daar leerden we een ander stelletje kennen.
´s Avonds zaten we gezellig voor de tent wat te drinken en moest "hij" van het andere stel even naar de wc.
Nu waren we in Kroatie op een camping en daar hadden ze alleen van die staan-plee´s := ...
Komt ´ie opeens terug gerend, volledig in paniek naar z´n vriendin roepend "Annelies, Annelies, zeep!!! snel!!!!"
Zij de tent in, fles douchegel gepakt en hij weer rennen....
Komt ´ie na een kwartier terug, volledig van de kaart :+ ; bleek dat ´ie na het plassen had doorgetrokken en de hele inhoud van het riool naar boven was gekomen, zó over z´n voeten (met slippers) :r :r :r !
:')

-Wat ik ook niet echt lekker vond:
Op een mooie zomerse ochtend stap ik, net uit bed, op blote voeten en nog in mijn nachthemd, het terras op.
Voel ik opeens iets ongewoons aan een van mijn voeten; bleek de poes flink gejaagt te hebben en zeker iets van 6 dode muisjes direkt voor de terrasdeur te hebben gedeponeerd, waar ik dus op stond :\ ...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:35

Ik had een patatje gehaald in de stad en stak de straat over. Loopt er iemand langs en die graait gelijk in mijn lekkere patatje mayo. Heb het hele zakkie gelijk weggegooid.
En ik had een keer sinaasappelsap met extra vruchtvlees gekocht. Eerste glas ging wel maar toen ik het een dag later wilde drinken kon ik er een lepel in rechtop zetten. Bleek het over de datum te zijn, maar anderhalve maand ofzo :+

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:36

*even de koffie van mijn toetsenbord vegen....

En nu ik. Als kind eens met blote voeten in hondenpoep getrapt. Van die zachte, die zo lekker tussen je tenen doorwurmt...

Een keer zat ik op een terrasje, scheet een vogel in mijn haar. Ik keek in een reflex omhoog en de tweede portie kreeg ik in mijn gezicht...

Een keer keek ik naar paardrijles van mijn vader toen een mederuiter in het voorbijrijden even flink zijn neus ophaalde en snoot...de fluim landde vol op mijn mouw...IIIEEEUWW

Toen ik net samenwoonde, ging ik met vriendlief 3 weken op vakantie. We hadden een huisoppas maar die was meteen een pan met gehaktballen 'vergeten'. Ik vergeet nooit meer de lucht toen ik in die pan keek...en uiteraard zwaar bedorven en vol maden. Ik heb echt kotsend die pan schoongemaakt...uitgekookt...met chloor geschrobt...enz (in die tijd gooide je een pan niet weg omdat hij vies was...)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:38

beantsje schreef:
Een keer zat ik op een terrasje, scheet een vogel in mijn haar. Ik keek in een reflex omhoog en de tweede portie kreeg ik in mijn gezicht...

Hahahaha sorry maar om deze ga ik helemaal stuk :')

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:40

Reed vanmiddag over een naaktslak heen,
zag alles er echt uitspuiten.
Heb vrij weinig gegeten moet ik zeggen. :D

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:43

ja die naaktslakken... Ik ga 's avonds bij voorkeur niet meer de tuin in, vanwege al die slakken (ook huisjesslakken). Ik vind dat zo'n goor gevoel onder je schoenen/slippers. Wat ik een keertje had, was dat ik de stal van mijn paard aan het uitmesten was. we hadden toen nogal veel last van ratten op stal. In een hoekje vind ik een dode rat, maar hij bewoog nog behoorlijk: helemaal vol met maden die je zag krioelen. gatsie.
Of in een waterton grijpen om al het hooi eruit te vissen en dan een dode rat/muis vast te pakken.
Laatst had ik 2 loge-kittens ontwormd die bij ons in huis (tijdelijk) wonen. Ze zouden al meerdere malen ontwormd zijn. Nou dat had niet zoveel geholpen. 's Morgens een pipetje Stronghold (tegen vlooien en wormen) in hun nekkies leeggedrukt. En 's avonds bij het verschonen van de kattenbak erachter komen dat de drollen vol zitten met spoelwormen. Ook om misselijk van te worden.
Met je blote voeten in honden of kattenkots trappen.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:44

Ik moest eens tapijt meten op een schip.
Na dat ik een stuk of 6 hutten had ingemeten ,deed ik een deur open,en hoorde een vreselijk gesnurk.
Blijkt er iemand in bed te liggen....ik zeg"sorry,ik kom de maat nemen"
Vervolgens gaat t licht aan ,worden de dekens open geslagen,en zegt een hele dikke vieze heks van een vrouw "ik ben de maat"........JAKKUHS....

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:48

het smerigste wat ik ooit heb meegemaakt was toen ik klein was er zat een jongetje bij mij in de klas ik zie hem nog daar zitten op een stoel vlak bij de deur en opeens graait hij heel diep in zijn neus haalt er een enorme klodder uit houdt zijn vingen voor mij en vraagt hapje??? als ik daar nog aan denk krijg ik kotsneigingen

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:50

Veiligheids overwegingen wil je geen vieze dingen meemaken in het leven

Schoenen en laarzen eerst ondersteboven keren en onderzoeken voor je ze aantrekt

Als er jonges/mannen zijn die langs je komen te fietsen mondje dicht houden voor je zijn spuug in je mond krijgt

Als je je bed in wil duiken eerst het licht aan doen als je honden of katten hebt en sochtends eerst naast je bed kijken voor je uitstapt

Niet in de zorg gaan werken als je niet vies wil worden of rare luchtjes wil ruiken

Savonds met een zaklamp naar buiten en op de grond schijnen zo kun je dode ratten /muizen of naaktslakken opmerken

Als hond buiten iets in zn mond heeft lekker in zn mond laten zitten

Als je broers of zussen hebt licht aan doen zodat je eventueele plas of kots kan vermijden.

Fruit altijd in meerdere stukken snijden en niet uit pakken melk drinken altijd in een glas maar wel eerst glas controleren op teennagels of andere verdachte dingen :')

En wanneer iemand in zn neus begint te peuteren wegwezen of je word getrakteert op een tussendoortje!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:57

phormicola schreef:
Ik werkte in een restaurant en ik was een tafel aan het serveren met ouders, kinderen en grootouders.
Ik kwam net met de dinerborden aan toen een jongetje spontaan keihard z'n Fristie weer uit kotste.
Het spletterde heel goor op de grond, de vader nam 'm mee naar de wc's (een mooi kotsspoor creërende :+ ) en de grootouders zeiden: "Zolang het niet op m'n bord spetterd eet ik 't gewoon op hoor, meidje." (ik wilde namelijk even wachten met bedienen := )

Ik heb een kotsfobie, dus dit was echt m'n ergste nachtmerrie :') Ik heb nog een uur hyperventilerend in de keuken gestaan.

Ik heb 8 maanden als serveerster gewerkt en dus ook een keer overgeefsel onder de tafel gevonden, klanten waren al weg..
(of eigenlijk vond een collega het, maar niemand die het op durfde te ruimen) Gezien het onder openingstijd was heb ik het dus opgeruimd. Kreeg een dag later van mijn collega een taart :+
kan er zelf normaal ook niet goed tegen, maar was op dat moment blijkbaar de sterkste...

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:06

haha leuk shilady :D ik had ook een keer dat mijn broer boos achter mij aan kwam rennen, ik naar buiten, hij op zijn blote voeten achter mij aan, plats zo in de hondenstront _O- toen had ik echte lol