Komen zúlke mooie jurken voorbij! Als ik ooit ga trouwen, wil ik liever geen strapless jurk. Heb niet zo veel euh, boezem en ben gewoon bang dat je de hele dag aan het sjorren bent om die jurk op zijn plek te houden, alle plakkers/speciale bh's en dergelijke ten spijt
Dan valt er dus al vrij veel af. Kan er wel iets aan laten zetten maar vind dat toch niet altijd mooi.Deze vind ik echt heel mooi
Alleen dan van een andere stof, dit is wel erg glimmend en ben bang dat ik daar breder in lijk dan ik ben (ervaring van vroeger uit
) Het lijfje, de vetersluiting achter, de rimpels aan de voorkant...
Ook de kleur vind ik wel mooi, ben heel licht van mezelf en ben bang dat ik een soort spook word als ik in spierwit zou trouwen
http://www.honeymoonshop.nl/dames/trouw ... /7377.html
Ook zoiets vind ik erg mooi. Niet teveel poespas en versieringen, niet teveel tule en onderrokken of een te lange sleep, maar mooi in zijn eenvoud

*Zwijmelt verder, eerst maar eens wachten tot ik gevraagd word en dan nog kijken of al die droomjurken überhaupt wel staan

Een witte jurk met sluier, en een diadeem met een koets met Friese paarden ervoor. Ik hou van jurken, kan daar wel uren naar kijken. (En het liefst ook passen natuurlijk haha)