Ik wil haar ook wel een lief kaartje sturen,, ik vindt het sneu wat er op jonge leeftijd is gebeurt en wil dr dus wel steunen..Wil dus graag een pbtje voor het adres
Ik zou ook graat het adres willen. Prachtig initiatief. Hoop dat ze zich er wat beter door gaat voelen
is het geen idee om haar adres in jouw profiel te zetten dan kunnen wee dat gelijk lezen en hoef jij niet iedereen een pm te sturen.
mirgino schreef:is het geen idee om haar adres in jouw profiel te zetten dan kunnen wee dat gelijk lezen en hoef jij niet iedereen een pm te sturen. en als dat niet kan/mag , ik graag ook een pb.
Ik wil ook graag het adres.En we willen natuurlijk wel verslag van de dag op woensdag over hoe ze het vond
Zo hehe, als het goed is heeft iedereen tot nu toe een pb gehad En verslag komt er zeker! En ook met foto's! Ik ben alleen op 3 augustus op vakantie dus daar moeten jullie dan wel heel even op wachten! En wat een reacties zeg, echt onvoorstelbaar! Dit is echt de kracht van bokt. Wat veel mensen die iets moois over hebben voor een ander