Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

E_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:15

Conquesta schreef:
Hihi geweldig topic dit! Heb zelf niet echt zo'n wilde verhalen maar meestal als ik iets op heb dan begin ik woorden door elkaar te halen. Zo had ik het dus laatst de hele tijd over vijn aan m'n poeten (oftewel: pijn aan m'n voeten...)

Haha, daar hoef ik echt niet dronken voor te zijn, laatst had ik nog straaltje bo.
En aardschudding, dit is me aller goedste Nederlands! :j

Verder mag ik natuurlijk nog helemaal niet drinken. :Y)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:23

Ik had een keer echt te-veel op, en toen had ik mezelf opgesloten in de WC. Ik moest er natuurlijk uit komen, maar ik viel steeds in slaap, en ik was koppig.
En ik werd heel pissig door dat gezeik aan me kop elke keer.

Gesprek ging ongeveer zo:

Vriendin: Tessa! Doe NU die deur open!
Ik: Ja........ zometeen............
Vriendin: Tessa! NU!
Ik: ....................
Vriendin: Tessa, blijf is wakker en doe die deur open!
Ik: Jaa! Hou nou op met zeureeeeeeeuh..........................

Uiteindelijk hebben ze met een muntje de deur open weten te krijgen :')

Brittol

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:27

Ik heb wel eens een politiepetje van een politieman afgepakt en rende toen weg (heel hard lachen en schreeuwen natuurlijk) en nog geen 10 meter verderop struikelde ik over mijn eigen voeten.
Waren (ik en een vriendin) aangesproken door ze omdat we teveel lawaai maakten in een woonwijk.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:44

Ik heb de regendans met een agent gedaan! Vondie zelf ook hartstikke leuk whaha.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:45

maai_ke schreef:
ik zet even een stipje. :)

Nu kon ik hem dus niet meer bijwerken dus dan maar zo!

Ik zal eens beginnen met een paar erge blunders van mij. Ben eigenlijk nooit echt dronken maar wel eens aangeschoten en dan doe ik ook rare dingen.
- Een jongen die ik ken met wie ik wat problemen gehad heb in het verleden perongelijk roepen. We spreken elkaar nooit meer nadat er wat vervelende dingen tussen ons zijn gebeurd. Ik zat buiten op het terras in het cafe en hij kwam aanlopen terwijl een vriend van mij net wegliep. Wilde die vriend roepen maar riep hem perongelijk. :+
Hij schrok zich dood!
- Een vriendin van mij liep in het cafe voor mij aan naar de WC. Maar daar zit een opstapje wat zij niet had gezien. Lag ze languit op haar gezicht. En een lol dat ze had. Wel een ladder in haar panty en we moesten nog de hele avond. De volgende dag deed het meer zeer en was ze minder blij.
- Er heilig van overtuigd zijn dat die jongen een andere naam heeft en hem daar de hele tijd bij noemen. Hoe ik daarnou op kwam. Hij kan er wel om lachen gelukkig en pest me er nog steeds mee.
- Hele serieuze gesprekken hebben maar allebei niet weten waar ze overgaan.. 8-)
- In de sneeuw een half uur moeten lopen om naar huis te komen terwijl het heel glad is. Ik geloof dat M. en ik ongeveer 10x samen onderuit zijn gegaan en ik maar bleef roepen dat hij zo lief was en een lekker buikje had. Hij is een goede vriend en dat blijf ik horen!
- Wakker worden bij mij thuis op de bank met J. naast je. In een innige omhelzing in slaap gevallen. Daar zijn nog beelden van volgens mij. Ook hij is een goede vriend en ook dat horen we nog steeds.
- Een goede discussie houden over de tong van J. met R. Waar J. bij stond natuurlijk. Die helaas niet zat was en er niks van begreep.

Op mijn lijstje staat nog zoenen met de aartsvijand van je beste vriend. Niet dat ik dat wil maar het is al een paar keer bijna gebeurd in het verleden dus het zit er een keer aan te komen ben ik bang hahah. _/-\o_

Nou ja valt nog mee!
Laatst bijgewerkt door flooooo op 15-07-11 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:45

Brittol schreef:
Ik heb wel eens een politiepetje van een politieman afgepakt en rende toen weg (heel hard lachen en schreeuwen natuurlijk) en nog geen 10 meter verderop struikelde ik over mijn eigen voeten.
Waren (ik en een vriendin) aangesproken door ze omdat we teveel lawaai maakten in een woonwijk.

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:50

Lisann__ schreef:
Ik stond een keer op een vrijdag avond, in een enorm lege discotheek/dance kroeg. Stonden net 10 mensen binnen.
En ging helemaal los, in mijn eentje, op het podium, dansen alsof mijn leven er vanaf hing. En toen sprong ik per ongeluk op een rollend glas (longdrinkglas op zn zij, rolde over het podium) en toen viel ik (zonder mezelf op te vangen met mijn handen) met mn gezicht, tegen de grond.

Ik kon me ook maar weinig herinneren van die avond, maar mn vriendinnen hebben staan filmen dus vergeten doe ik het nu nooit meer. :Y)

Oh sorry maar hier moet ik echt heel hard om lachen :').

Ik maak niet echt bloopers eigenlijk. Wel gezoend met m'n trainer afgelopen jaar, niet zo slim hahaha. En eh ik wil als ik wat meer gedronken heb echt heel graag een boom zijn.. dan ga ik echt voor de mooiste boom (vind ik :')) die ik tegenkom en staan praten dat 'ie zo mooi is en hoe graag ik een boom wil zijn.. Ik heb echt niks met bomen verder dus waar dat vandaan komt?

Anonieempiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:53

Kan de mijne op de vorige pagina ook niet meer bewerken,

We hadden een keer een feest op stal in de kantine om het wedstrijdseizoen af te sluiten houden we altijd een heeeeele grote BBQ!
Ik had aardig wat op en wilde wat vlees roosteren, tot mijn verbazing vond ik een vis in de Vissalade :Y) en ik dacht dat ie nog leefde, dus ik pak dat visje en leg m op de BBQ want ja daar woonde die naar mijn weten :z en nog geen 5 min later kreeg ik de slappe lag en ging ik bovenop de BBQ zitten :')

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:59

Pascal schreef:
Ik was in de kroeg aan het roken en drinken te gelijk!
Dacht vol overtuiging dat ik een hijs van mijn sigaret nam en sproeide mijn drinken over iedereen voor mij heen :D

En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.

Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!

Je kan me oprapen ik kom niet meer bij.. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:01

Anonieempiee schreef:
Kan de mijne op de vorige pagina ook niet meer bewerken,

We hadden een keer een feest op stal in de kantine om het wedstrijdseizoen af te sluiten houden we altijd een heeeeele grote BBQ!
Ik had aardig wat op en wilde wat vlees roosteren, tot mijn verbazing vond ik een vis in de Vissalade :Y) en ik dacht dat ie nog leefde, dus ik pak dat visje en leg m op de BBQ want ja daar woonde die naar mijn weten :z en nog geen 5 min later kreeg ik de slappe lag en ging ik bovenop de BBQ zitten :')

Deed dat niet heel veel pijn? _O-

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:04

Weten dat de toiletdeur naar buiten open gaat en er toch keihard tegen aan lopen... En dan met de slappe lach op het toilet zitten van je eigen debiele actie.... Had wel een bult op mijn hoofd! :')

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:06

Nou zal ik even de bloopers van mij en vriendin omhoog halen! :j
Ik woon in zuidlaren als dat al bekend is dan is dat om de zuidlader paarden markt wat eeen GROOOT feest is dus om 7 uur 's avonds hadden me vriendin en ik maar bedacht om de feesttent in te gaan er waren toch bekenden nu bleek dat die onze drankjes wel betaalde dus dat ging aardig snel :+
Maar we hadden ineens bedacht om een rondje te lopen dus hup wij rondje lopen komen we politie te paard tegen zegt mijn vriendin ineens bloed sirieus tegen mij wist je dat normaal de banketstaaf van het paard eronder zit ? bij deze paarden zit die erboven op! ik heb het uitgegiert van het lachen. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:07

Ik ben ook wel eens in slaap gevallen toen ik met iemand stond te praten _O- Was even naar buiten gelopen omdat het binnen zo warm was (was in de winter en ik had volgens mij alleen een soort kort jurkje aan dus zo warm was het natuurlijk helemaal niet), toen kwam er iemand naar me toe waarmee ik even ging praten maar ik leunde tegelijkertijd ergens op en toen ben ik dus in slaap gevallen :')
Was niet zo lang daarvoor (zelfde avond) ook al gebeurd trouwens, ik werd ineens zooo moe en toen viel ik ook al bijna in slaap op de schouder van een vriendin haha, we stonden allebei te dansen en het was daar heel druk en met keiharde muziek en zo, maar ineens viel ik echt bijna in slaap :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:09

_/-\o_
Beau_Myrthe schreef:
Ik woon in zuidlaren als dat al bekend is dan is dat om de zuidlader paarden markt wat eeen GROOOT feest is dus om 7 uur 's avonds hadden me vriendin en ik maar bedacht om de feesttent in te gaan er waren toch bekenden nu bleek dat die onze drankjes wel betaalde dus dat ging aardig snel :+
Maar we hadden ineens bedacht om een rondje te lopen dus hup wij rondje lopen komen we politie te paard tegen zegt mijn vriendin ineens bloed sirieus tegen mij wist je dat normaal de banketstaaf van het paard eronder zit ? bij deze paarden zit die erboven op! ik heb het uitgegiert van het lachen. _O-

Oh wat heerlijk, ik wil meeeeer bloopers. :D :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:09

Beau_Myrthe schreef:

Hahahaa _O-

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:10

Beau Mirte: De Zuidlaarder Paardenmarkt. :)) GEWELDIG! :D
Dat is ieder jaar weer feest. Hele nachten doorhalen in de kroeg en dan 's morgens de markt over. :D

Ik heb 2jaar terug met een vriendin geslapen in kermis attractie die gesloten was. :o

Daar zijn we ingeklommen, we waren moe en hadden het koud en we waren natgeregend. Dus zochten een schuilplaats. In die attractie hebben we heerlijk geslapen en een paar uur later werden we wakker voor de markt. :D

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:12

Ik en een vriendin renden (voor zover dat nog kon) een keer op de politie af, om hem een knuffel te geven. En te vertellen hoe lief hij wel niet was... Alleen kon hij het niet echt waarderen en kregen we een boete van 60 euro voor openbaar dronkenschap. Denk je een keer lief te zijn.. :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:13

Jannickee schreef:
Ik en een vriendin renden (voor zover dat nog kon) een keer op de politie af, om hem een knuffel te geven. En te vertellen hoe lief hij wel niet was... Alleen kon hij het niet echt waarderen en kregen we een boete van 60 euro voor openbaar dronkenschap. Denk je een keer lief te zijn.. :')

:') :=

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:14

Hier schieten me ook twee binnen.
Vorig jaar was ik met nog 3 vriendinnen zonder ouders een week op de camping, dat betekende dus elke dag drinken. :=
We kregen daar ruzie met een meisje, ik moest naar de wc, was aardig bezopen.
Ik zat op de WC, en ik zei: Ik word hier een vechtersbaas, ik laat niemand met me f*cken, ik laat niet over me heen lopen, ik ben een baas!
Toen liep ik de WC uit, stonden daar 2 meisjes, me heel raar aan te kijken. Oeps. :=

Ook op de camping, iemand had me jägermeister gegeven, omdat ik al aardig wat ophad voelde ik niet meer hoe sterk het was en voor ik het wist had ik al zo'n flesje puur opgedronken.
Later lag ik midden op het pleintje op de grond, tegen een onbekende jongen wat te brabbelen. Zo'n 10 minuten lang. Hoor ik opeens een zware stem 'uchum' zeggen. Dus ik ga overeind zitten, was het een bewaker! Ik zei: Hoelang sta je hier al?
Antwoord hij: Al 5 minuten, dame.
Ik zei: Maar meneer, ik lig hier fijn met een jongen te praten, dat is toch privé?
Hij zei: Je gaat NU naar je tent!
Ik zei: Ik heb nog één vraag! Hebben alle bewakers hier zo'n aparte snor?
Ik ben direct weggestuurd. :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:17

@ jillie1994

Ik moest gelijk terugdenken aan mijn campingtijd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:24

Jannickee schreef:

_O- _O-

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 12:33

hahah leuk dat mn topic zo goed in de smaak valt :')
had verwacht dat er een hoop 'zeikerds' kwamen over hoe slecht drank wel niet is :P
Wat nou slecht, drank is hartstikke leuk! dat bewijst dit topic wel weer :P

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:37

Hahaha geweldige bloopers staan er tussen. Ik ben hard aan het nadenken maar heb eigenlijk niet echt heel veel rare dingen gedaan. Ben ook nooit echt dronken dat scheelt :Y)

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:41

Chaos schreef:
Beau Mirte: De Zuidlaarder Paardenmarkt. :)) GEWELDIG! :D
Dat is ieder jaar weer feest. Hele nachten doorhalen in de kroeg en dan 's morgens de markt over. :D

Ik heb 2jaar terug met een vriendin geslapen in kermis attractie die gesloten was. :o

Daar zijn we ingeklommen, we waren moe en hadden het koud en we waren natgeregend. Dus zochten een schuilplaats. In die attractie hebben we heerlijk geslapen en een paar uur later werden we wakker voor de markt. :D

Hahha geweldige markt :) ik woon aan de hoofstaat dus markt voor me deur maar idd altijd nachten doorgaan en feesten mooi zuipfestijn zeggen ze altijd :P

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:43

als ik wat veel op heb doen mijn handen altijd raar... gaat mijn drinken zo over iedereen heen...
meestal wil ik iets pakken of aanwijzen met de hand waar ik mijn glas in heb....

ook een keer naar huis gereden in de auto van mijn vriend (geen rijbewijs) en aangehouden...
agent verteld dat ik rijles had en compleet nuchter was en mijn vriend (die half slapend en strompelend uit de auto probeerde te klimmen) een paar drankjes op had...
toen mocht ik verder rijden (waren nog maar 3 straten) had geloof 6 of 7 glazen wijn op :')

staan vloeken omdat de deur niet open gaat... (deur van de buren twee deuren verder)

heel stil thuis komen en via het plat dak het raam in proberen te klimmen en dan uitglijden en van het dak afvallen... (auw)

pff ik kan nog wel ff doorgaan...