[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerte

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 22:44

@ manon nog een keer :P ik zou er een grote bruine of witte riem om heen doen en als je een witte riem doet kan je ook hele leuke witte schoenen erbij doen.
Ik zou niet te veel met donkere kleuren gaan werken omdat het jurkje zelf al behoorlijk donker is. Ik zelf hou erg van felle kleuren maar daar moet je mee oppassen dat het niet te veel word dus als je een felle kleur kiest. Dan moet je er maar een gebruiken dus niet van alles door elkaar. Je kan ook bij zo'n donker jurkje juist hele frisse kleuren gebruiken zoals wit of groen. Daarmee moet je oppassen dat het niet de licht word dan moet je het juiste contrast vinden tussen het donkere en lichte.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt....

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:49

Ik ben op zoek naar een mooie, grijze of bruine kokerrok, die nauw aansluit! :)
Weet iemand iets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:57

Had een kleding-topic willen openen,maar toen kwam ik deze tegen.
Ik heb in oktober een opening/open huis van de winkel van m'n ouders.
Nu ben ik opzoek naar een leuk jurkje o.i.d. in kleine(!) maat 36/38 of kindermaten 164/176 .
Ik ben erg klein,dus ik kan geen dingen aan waar je nog kleiner in lijkt.
Aaardtinten (groen,bruin,grijs) staan mij niet
Ik kan géén hoge hakken aan,ik heb deze hakkenwaar ik redelijk op kan lopen.

Iemand een idee voor mij?
Ik ben niet echt een meisje-meisje,maar meer een jongens-meisje,daarom is een jurkje (o.i.d.) zoeken een ramp voor mij,ik heb er absoluut geen verstand van :')

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 15:41

Hoe klein is heel klein FlorisSam?
Ik denk dat je dan een niet te lang jurkje moet hebben, dus iets tot een stukje boven de knie in elk geval.
Maar dat moet opzich toch niet zo moeilijk zijn?

De meeste winkels hebben ook kleding vanaf maat 34, dus die maat moet ook wel lukken.

Wat vind je van zoiets?
http://www.hm.com/nl/product/92447?article=92447-A

Of valt dat bij jou te lang?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:28

Ik ben 1,57m. :j
Dat is niet te lang,maar ik denk dat ik met mijn figuur (ben erg breed gebouwd) daar zwanger in lijk,maar ik zal eens gaan kijken :)

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 15:16

Ik ben op zoek naar verschillende dingen, dus als jullie iets weten: graag :D

- Deze schoenen, het liefst iets :+ lager, maar een 'normale' schoen mag ook
- Dit jurkje
en
- Dit jurkje

Ik ben nu niet in NL, maar in Frankrijk, dus H&M, Zara, ed gaat wel lukken, maar de nederlandse merken niet dus :(

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 15:35

Even een vraagje, ik heb een tegoedbon van de H&M, nu wil ik wat bestellen op de site kan ik deze dan ook gebruiken? zoja hoe dan?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 15:39

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:52

JuliaaahX schreef:
Ik ben op zoek naar verschillende dingen, dus als jullie iets weten: graag :D

- Deze schoenen, het liefst iets :+ lager, maar een 'normale' schoen mag ook

Ik ben nu niet in NL, maar in Frankrijk, dus H&M, Zara, ed gaat wel lukken, maar de nederlandse merken niet dus :(

Deze wil ik ook!! Dus als iemand weet waar je die (in Nederland) kunt krijgen hou ik me ook aanbevolen

Maar wat bedoel je met een normale schoen?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 18:53

Omdat ik nog steeds niet de perfecte zwarte enkellaarsjes heb gevonden, maar mijn oude wel echt zo goed als op zijn, stel ik mijn vraag hier nog maar een keer.
Hopelijk heeft iemand een winkel voor mij die ik zelf over het hoofd heb gezien!

Ik zoek dus zwarte enkellaarsjes met hak. Het liefst met veters, zoals het plaatje hieronder (die vind ik echt zo goed als perfect, maar ik heb ze in een andere kleur en ze lopen niet prettig)
Afbeelding

Maar zonder veter mag ook.
Voorbeeld van een schoen die ik mooi vind zonder veter: http://www.sacha.nl/shop/women-shoes/Da ... ump/2x7086
(weet dat deze er in de winkel ook zijn in het zwart, ik heb ze gepast, maar ze waren me iets te wijd)

Mijn 'eisen':
- Zwart
- Simpel
- Niet te lage hak (ongeveer 10 cm, liefst niet lager)
- Liefst met plateau
- Niet te duur (tot 50 euro)
- Webshop mag, maar het liefst een Nederlandse ivm kosten van retourneren

Ik ben gisteren en eergisteren al aan het zoeken geweest en heb bijna perfecte schoenen gevonden bij de New Look, maar daarvan was de voorkant net iets te laag naar mijn smaak, waardoor ze niet mooi zouden staan onder een spijkerbroek.
Eerdere suggesties uit dit topic waren niet echt mijn smaak, ze moeten echt zo simpel mogelijk.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

(tegelijkertijd ook een schopje voor dit topic, ik vind het jammer dat het een beetje is stil gevallen ;) )

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:05

@Mereltje: met normale schoen bedoel ik zeg maar zonder hak, sorry, was een beetje onduidelijk :+

Over die hakken, ik heb iets vergelijkbaars van Dunan (oid, weet de naam niet precies). Die waren wel €110, dus niet in jouw budget :( Ik zal eens voor je gaan zoeken! Heb je de Cindrella of Dr. Adams al geprobeerd?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 23:00

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 02:19

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 09:07

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:00

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:49

Zidore schreef:
http://www.omoda.nl/shop/details/zwarte ... 4324/24560 zou dit iets zijn? niet je budget en geen last meer van ruim zitten en te laag ;)

moet zeggen dat je budget best laag is, zie hier voor andere zoekresultaten http://www.omoda.nl/shop/productoverzic ... tes/alle/2 zijn allemaal wel rond de 100 euro

Tsja, dat budget kan ik ook niet veel aan doen, meer heb ik gewoon niet.
Overigens vind ik het ook wel meevallen, heb nooit duurdere schoenen dan dat (behalve winterlaarzen). Dus het moet zeker te vinden zijn binnen mijn budget.
Het ligt er maar net aan waar je gaat zoeken natuurlijk.

Maar toch bedankt voor je linkjes, helaas zit er niet echt iets tussen dat mijn smaak is!

__denise schreef:
Leuk topic zeg! Lees mee :)

Owww, kan niet wachten op de herfstcollectie van de H&M in te slaan, zoveel leuks!

Mereltje, is dit misschien wat http://www.alysamode.nl/wedges-and-kort ... zwart.html ? Heb daar zwarte sleehakken vandaan, die waren erg snel binnen!

Hee, grappig dat je die link geeft, want ik heb zelf ook al op die site gekeken!
Heb daar zelf ook al eens iets besteld, ben er wel tevreden over (ook al draag ik die schoenen nooit, haha)

Ik twijfel over die schoenen, toen ik de eerste foto zag was ik meteen enthousiast, maar op de tweede foto vind ik ze echt niet mooi! Dus de vraag is nu op welke foto ze het meest zullen lijken in het echt. Maar ik weet dat ze een winkel hebben in Amsterdam, dus ik ga er sowieso even langs binnenkort om ze in het echt te bewonderen :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 05:35

Oh help! Ik ga in september stage lopen en ja. Ook op klantengesprekken.. Dus ik moet er wel enigsinds netjes bij lopen. Laat ik nu alleen maar baggy broeken in de kast hebben liggen en eigenlijk geen geld hebben voor nieuwe outfits. Ik heb een vrij lastig figuur, hoewel ik momenteel wel bezig ben met afvallen. Ik heb het "perfecte" vrouwenmodel (uhuh) waarvoor geen kleding te vinden is. Heupen, kont beetje tiet maar wel een taille van 60cm.. Ik ben maar 1,55 en mijn benen zijn ondertussen net zo lang als mijn bovenlijf haha. Daarnaast heb ik hele brede benen en kuiten zonder enkels. Hakken zijn een must ben ik al achter. Maar dan? Ik weet het echt niet! Ik heb niet veel geld te besteden dus ik kan het niet te gek maken allemaal. Normaal gesproken vind ik 10 euro toch eigenlijk wel de max. voor een shirtje en doe voornamelijk uitverkoop inkopen.. Veel shirts zijn al snel te kort door de combinatie lang bovenlijf, tiet en toch nog iets met taille willen. Verder vind ik al snel dingen te tuttig of niet mooi staan bij mijn lichaam of ik voel me er gewoon echt naar en lelijk in. Als ze nou eens modellen hadden met een fatsoenlijk figuur kon je tenminste zien hoe iets er echt uit ziet! Want iedere keer al ik iets aantrek valt alles me weer tegen omdat ik niet zo'n perfect figuurtje heb en daardoor heb ik echt een gigantische hekel gekregen aan winkelen.. FRUSTRATIES!

Help? ;(

Zoiets vind ik trouwens gigantisch mooi: Afbeelding
Maar dat zou denk ik mijn figuur absoluut geen goed doen. Bovendien zou zo'n jurk veels te lang voor mijn zijn en tot halverwege mijn kuiten komen :')
Wat gigantisch naar trouwens zo'n centraal topic :+ Heerlijk overzichtelijk..

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 10:47

Rokjes met zo'n breed elastiek aan de bovenkant? Ik heb er daar drie van en je kunt ze zo hoog en zo laag dragen als je zelf wilt, geweldig! Ik geloof dat ze allemaal van Only zijn.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:01

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 23:38

Horsii_mine, er is een topic met allemaal kleding voor kantoor/werk en tips hoe je er een eigen draai aan kan geven. Je kunt daar een poging wagen, maar volgens mij gaat het daar over het algemeen over wat hogere prijzen.
Bij de Zara kunnen ze ook wel eens leuke dingetjes hebben, al moet je daar je portemonnee wel open trekken voor een leuk jasje..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 14:47

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 14:49

is er iemand bekent met dingen uit amerika halen?

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 15:59

_joellover_ schreef:

Ik heb DC schoenen uit Amerika (Amazon) gehaald, super service en met twee dagen al in huis :)

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:31

Ow leuk topic :D En de wintercollectie komt eraan dus er kan weer geshopt worden. Helaas ben ik niet de goedkoopste qua kleding en schoenen dus ik moet effectief inkopen :Y)

@ Suus__: ik heb zo'n Gstar elwood broek in de kast liggen maat zal rond de 30 zijn maar weet niet op je een 'opknapbroek' ook leuk vindt want zit me te bedenken dat er een gaatje in het kruis zit :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:36

__denise schreef:
_joellover_ schreef:

Ik heb DC schoenen uit Amerika (Amazon) gehaald, super service en met twee dagen al in huis :)

Deze?

http://www.dcshoes.com/us/en/

Helaas niet mijn stijl :)