Maaikee43 schreef:Ja nou en weet je wat ze gaan doen.
Naar de politie. Want dat ene meisje was "Goldmember".
Lekker naar de politie laten gaan dan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaikee43 schreef:Ja nou en weet je wat ze gaan doen.
pniekepnak schreef:Maaikee43 schreef:Ja nou en weet je wat ze gaan doen.
Laat ze maar gaan hoor, jij hebt toch niks gedaan?
En bovendien zal de politie ze waarschijnlijk heel hard uitlachen![]()
eowyn04 schreef:Ik ben er geen voorstander van, maar ik zeg wel eens tegen mn nichtje, die soms ook gepest wordt, als ze jou slaan, niet nadenken en terug meppen, alleen iets harder dan zij hebben gedaan.
Maarrrr begin niet zelf met slaan.
_Jessie schreef:fijn dat je niet alleen thuis wasaltijd een veilig gevoel ook heel belangrijk.
Wat zeiden ze toen je weer alleen terug kwam en die meiden weg waren? Aangezien ze je zouden "ophalen" en je niet mee bent gegaan.
pniekepnak schreef:Meissie, nog even één ding:
Je moeder houdt van je. Vertel het haar, en doe het snel! Het is rot om te vertellen maar ze kan je helpen, al is het maar door naar je te luisteren!
Maaikee43 schreef:Toch falen ze nu keihard.
Ik denk dat ik het beter vanavond met thee drinken aan mn ma kan vertellen..
abeltje_xx schreef:bij het lezen van dit soort topics krijg ik altijd heel erg de neiging om naar hen toe te gaan en al die pestkoppen in elkaar te rammen....
zeker als ik kijk naar hoe ik er nu aan toe ben door jarenlang pesten omdat ik te anders was...
ik ben nog steeds vreselijk boos op de mensen die mij zoveel hebben afgenomen, en die daar nu nog steeds ( indirect) mee doorgaan.
ik kan je niet persoonlijk helpen, maar ik kan je wel zeggen het nooit, NOOIT aan jou ligt!!
het kan me geen reet schelen in wat voor kleren jij naar school komt, al was je naakt, NIEMAND heeft het recht je dit aan te doen.
JIJ bent GEWELDIG! JIJ bent zo BIJZONDER en zo SPECIAAL!! en het is verschrikkelijk dat je me nu niet gelooft terwijl ik dit zeg, want het is de enige waarheid.
JIJ ben een PRACHTMENS en weet je wat, er bestaan nog meer mensen zoals jij en zij houden allemaal van je. en voor hen ben jij schitterend, zij zien je als de ster die je bent.
ga naar hen toe, omring je met hen en laat hen van je houden, want dat is wat JIJ verdient!