Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:17

ik weet van mezelf even niet zo snel iets maar van mijn tante wel.

Mijn vader en zijn susje woonden vroeger op een boerderij. Toen mijn tante een jaar of 4 was
kreeg een van de poesen babys en natuurlijk stond er altijd een bakje melk voor de beestjes klaar.
Mijn tante dacht dat het poesje vast honger moest hebben en drunkte hem zo met zijn snuitje in de melk
na een paar seconden te worstelen werd het katten lichaampje slap. Mijn tante had een baby poesje verdronken. Ze moest zo hard huilen, en heeft er nu nog een ''trauma'' van :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:19

Wij waren een keer de auto aan het wassen voor geld,
Mijn broertje en ik een beetje kloten,en telkens op voorbijgaande auto's spuiten,tot er een vrouw zo boos werd (die had haar raam open staan) we stonden toch doodsangsten uit toen... :=

wollie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:24

Ik ving als kind altijd muizen in de garage en die verstopte ik dan in een kooitje .

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:48

niet echt geheimen, maar ik moet er nu wel om lachen;
Ik en mijn vriendin hadden op de computer een inschrijf formulier gemaakt voor dansles bij mij thuis, en toen gingen we naar de supermakrt waar we het zo'n 10 keer kopieerde, en daarna langs de deur om te vragen wie van ons dansles wou krijgen. Gek genoeg wou niemand dat. :') Uiteindelijk hebben we de overige inschrijfformulieren maar door de bus gegooit bij mensen die kinderen hadden.

ook hebben we een keer de ' sperziebonene' van een gouden regen in de straat geplukt en dat probeerde we te verkopen als echte sperziebonen. :')
En een keer toen er oud papier langs de weg stond gingen we dat verzamelen, opnieuw opvouwen en verkopen als nieuwe kranten :')

Ohje en deze is echt erg; Ik deed aan majorette en een keer hadden we geld nodig voor chips, dus ten heb ik samen met een vrienden mijn baton gepakt en mijn club boekje en toen gingen we naar een oud vrouwtje en daar zei ik dat we collecte liepen voor de club. Mooi showtje er nog bij gegeven en toen gaf de vrouw 2 euro := Daarna gingen we gelijk naar de supermarkt om patat-chips te kopen :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:52

Wij hadden vroeger houten luiken aan het huis, mooi groen geverfd. Ze waren wel een beetje saai vond ik, daarom heb ik er met een scherpe steen tekeningetjes ingekerft :o Mijn ouders vonden het minder mooi. Ze waren erg boos. Ik was 4 ofzo :D

Mijn nichtje en ik hadden vroeger een verzorgpony op de boerderij. We waren een jaar of 10. De eigenaar had ook een hond. Toen we zagen dat hij zijn hond een klap gaf, hebben we gelijk een brief naar de dierenbescherming geschreven :')

arans

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:59

oh ik bedenk me er nog een paar;

in onze straat woonde een meisje en die had ene vriend die wel eens bij haar kwam, maar wij mochten hem om de een-of-andere reden niet ( wij waren 8 het meisje 20 en we kenden haar veder niet) want mijn moeder had ene keer gezegd dat hij drugs dealde. Dus toen die vriend we was gingen we aan bellen, en toen hebben we verteld dat ze het echt uit moest maken want hij was een slechterik en dat konden wij wel zien!! :')

En deze is heel erg;
er woonde ergens een oud vrouwtje, en wij verveelde ons een beetje, dus toen gingen we denneappels tegen haar raam gooien tot ze naar buiten kwam, en dan snel weg renne. En als ze weer naar binnen ging begonnen we weer. :o Uiteindelijk kwamen de ouders van mijn vriendinnen erachter en die kregen heel erge straf, maar fgelukkig kwam mijn moeder er niet achter.

nog een;
Er was zo'n klein meeloop jongetje, dat alles deed om erbij te horen, dus toen hebben we hem overgehaald om bij stomme mensen aan te bellen en dan net zo als chin-chan z'n kont te laten zien. :=. Later zijn zijn twee broertjes in een brand omgekomen, heel zielig.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 18:00

Ik heb ook eens in de nieuwe auto van mijn vader zitten krassen, want ik dacht dat als ik zijn naam er op zou zetten niemand hem meer zou stelen :o

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 18:05

ik krijg dus dagelijks kantinegeld nou ik vind dat ik te weinig boeken kan kopen per maand * maar 5 * dus wat doe je dan nou je eet niks meer op school en stopt alle 5 de euro's in je tas

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 18:26

Wat komen hier briljante dingen voorbij!

Vooral die konijn in een doos en dan erop schrijven dat er geen konijn in zat :=
Maar ook veel kinderen die dieren pootjes uit trokken en opnieuw erop plakten en weet ik veel wat allemaal nou zo erg was ik gelukkig niet :+

Ik heb wel grappige dingen
ergens in z'n tuintje lagen van die bruine steentjes met allerlei kleuren stippen met glinster enz
Dus wij die ''gejat'' en aan de oude buurvrouw van die mensen verkocht en gezegd dat we ze zelf geschilderd hadden _O-

Mijn opa die een hart aanval had gekregen achter het stuur en tegen een boom aangereden was die auto was iets wat scheef bij de wiel assen volgens mij
Dus toen stond hij bij ons achterom op het pad
Mijn broertje en ik erover heen rennen en op het dak springen en nee wij wisten echt niet waar die deuken op de auto vanaf kwamen hoor :n

We hebben een eigen wormen fokkerij gehad maar ze fokten niet echt,,,

Ik had zn langhaar cavia en die had de haren rechtop staan genaamd Spikey
Echter vond ik dat hij in de douche moest
Toen heb ik de afvoerbak in de keuken vol met lauw warm water laten lopen cavia gewassen en toen kappertje gespeeld _O-

Dat was het wel

Mijn stiefbroertje van toen 5 jaar oud ofzo had 4 koi karpertjes kleintjes nog
Toen had die ze uit de vijver gehaald en alle 4 naast elkaar gelegd want dan kon hij ze beter aaien inmiddels 6 jaar later leven ze nog en kunnen we er nog allemaal heel hard om lachen

Mijn huisgenootje vertelde net dat ze zout op naakt slakken strooide
En ja ze vergingen echt

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 19:17

Ik ging vroeger altijd alle honden uit de buurt uitlaten en kreeg daar altijd een snoepje voor. Daarna ging ik naar huis om daar een snoepje te vragen want "ik heb de hele middag nog geen snoepje gehad!"

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 19:18

Wij hadden vroeger een vriendinnetje,dat ging altijd naar huis bellen,om vervolgens te kijken waar ze ging eten,ze at waar ze het eten het lekkerst vond,en ze bleef (als ze ook mee-at) tot 7 uur,omdat wij dan een snoepje kregen. :=

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:08

Owjaa, ik heb nog wel wat,
Ik ging altijd met mijn buurmeisje eerst iets lekkers bij haar vragen, als dat op was weer bij mij en dan even iets anders doen en dan nog een x haha

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:34

Vroeger had een vriendinnetje van me al een mobiel, met altijd veel beltegoed. Dus wij vonden het super grappig om 0800 nummers te bellen, of bedrijven en andere mensen , en dan doen alsof je een belbedrijf ofzo was, of gewoon kletsen over niets en irritant zijn. En toen hadden we een keer een man, die vonden we best grappig want hij praatte echt met grappig accent, en die gingen we dus elke dag bellen, stiekem op de kamer van dat vriendinnetje of in het speeltuintje. En op een gegeven moment was die man het natuurlijk helemaal zat, een paar van die irritante kinders die je heel de tijd aan het lastig vallen waren haha. Dus (ik denk) dat ie gewoon ons nummer traceerde ofzo, want hij wist precies waar we waren.. Wist de straatnaam op te noemen, en als we ons dan gingen verstoppen zei hij; 'je staat nu echt die boom links in het speeltuintje' of 'je staat nu onder de koppelduikstang en je hebt een blauwe jas aan' en dat soort dingen hahaha. Echt super eng. :+

We zijn toen zo geschrokken dat we het echt NOOIT meer gedaan hebben haha! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:38

je had ook van die universele afstandbedieningen waren toendertijd illegaal. dus met dat ding en boekje langs huizen nummer indrukken en dan de tv harder zetten. echt lachen :=

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:45

Enyaa schreef:
OH OH Ik weet er weer een : )

Mijn vader en moeder zaten in de woonkamer, en mijn zusje en ik waren in de keuken. Wij hadden dus het plan om een taart te gaan bakken. B-)
Goed, zogezegd, zo geprobeerd. Uren waren wij bezig in de keuken, en uiteindelijk kwam mijn moeder kijken wat we precies aan het doen waren. Ze kwam binenn en riep gelijk mijn vader. Hadden we de HELE keuken wit gemaakt met bloem, bakpoeder en suikerpoeder etc. Wat hebben we gelachen _O-

Mijn zusje is ooit op de wc in slaap gevallen. Hebben wij nog een foto van, maar die is kwijt *kuch*

Hmm, ik denk verder!

Zo is de foto van mijn broer in een jurkje ook "kwijt" haha
Die had ik graag aan iedereen laten zien maar ik vrees dat hij hem versnipperd heeft

Cherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:46

Ik heb ooit eens 2 speelgoedjes genomen bij de tandarts ipv 1 O:)

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:41

Ik en m'n buurmeisje wouden graag een hamster, deze mochten we natuurlijk niet! Dus toch naar de winkel gegaan en hamsters gekocht, bij haar op de kamer gezet. En vergeten het deurtje dicht te doen, waren binnen 1 dag al verdwenen.

En een ijsbaan voor de deur maken, achteraf niet zo een goed idee! zijn veel mensen gevallen en ook 1tje had wat gebroken :o

Ook aten wij eerst bij mijn buurmeisje (avondeten), en daarna nog een keertje bij ons.

En later met een ander vriendinnetje, waren we met onze verzorg pony's aan het lopen. en toen zei een meisje dat we op de weg hadden gegalopeerd. Maar dit was niet zo! en hebben we haar fiets in de sloot gegooit }>

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:47

ik speelde een keer kapster met een vriendinnetje, die erg lang haar had, het leek ons een goed idee dat af te knippen ik knipte het net onder haar oren) scheef' af.
Met het idee dat het snel terug kwam, want dat was bij onze pop ook( haar kon je in en uit doen door aan de arm te draaien) bleek bij mijn vriendin niet te werken, kind heeft nog een trauma.

En ik kocht altijd bloemen voor mij moeder met haar eigen geld ;)

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:36

Ik ben opgegroeid met een vriendinnetje, vanaf ons tweede levensjaar altijd samen en god wat waren wij erg. :+

We woonden op een boerderij, en wij gingen dan in het veld spelen, op zoek naar muizenlijkjes. :Y) Die namen we dan mee naar huis, legden ze in het poppenhuis in de bedjes, met dekentjes er overheen. Mijn vader controleerde elke dag het poppenhuis, om de lijkjes weg te gooien, maar hij liet ons wel begaan. :D

We gingen ook vaak buurman pesten. Die was geregeld op het dak van zijn huis aan het klussen. Dan wisten wij dat hij niet zo snel bij ons kon komen, dus gingen we onder bij de ladder staan en dingen roepen als: 'Klootzak!" Toen waren we denk ik 4 jaar. :o

Paar jaar later hadden we met toestemming van mijn moeder een hut gemaakt op de zolder. Matrassen op de grond, kastjes, tekeningen aan de muur... net echt. Toen vonden we bij de post een of andere reclame voor het Cara-fonds. (voor astma-patienten) Toen hebben we een bon ingevuld, met als naam: 'Het grote huis'. Een week later werd er een enorm informatiepakket met een boek bezorgd bij mij thuis. Mijn moeder vroeg of wij er iets van wisten, wat was dat grote huis?? We hebben ontkend en ik heb het nooit verteld. :D Moeder heeft het pakket terug gestuurd overigens.

En bij mijn oma op de boerderij, die had een heule grote vijver. In de zomer zaten er dan ladingen jonge kikkertjes. Mijn neven en ik vingen ze dan, hielden ze aan de achterpoten vast en lieten ze dan wegspringen. Dan hou je dus alleen twee pootjes over. :o Heb ik me later heel schuldig om gevoeld.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:51

Oohja! :oo

Toen ik klein was ging ik een keertje bij een vriendinnetje spelen met de my little pony's! :D Daarna ook buiten spelen dus we hadden allebij onze poooonies in onze jaszakken gestopt alleen toen mijn ouders mij kwamen ophalen was ik hem vergeten terug te geven. En ik voelde me zoooo schuldig daarna! Vond het echt verschrikkelijk :') En mijn moeder had die mensen al opgebelt dat ik hem per ongeluk had meegenomen om mij een beetje gerust te stellen. De volgende dag gingen we zwemmen zaten we op de snelweg reed er een politieauto achter ons dus mijn broers zaten mij echt keihard te pesten dat de politie mij kwam halen omdat ik die my little pony had gestolen :') En ik huilen _O- Was echt helemaal over de zeik *D

In mijn herinneringen zijn we ook echt aangehouden enzo, maar dat is echt onzin :') Doorgeslagen fantasie... :P

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:15

Ik was samen met mijn vader, moeder en broertje naar de kinderboerderij.
Tot ik een man zag, met nogal onverzorgde tanden.
Dus ik vroeg: ' Meneer? is u tandarts dood?'
Mijn ouders wisten even niet naar welke kant ze moesten kijken of wat te zeggen := ,
ik was zo'n 4 jaar, dus herriner me er niets meer van.
Maar best leuk om terug te horen :')

in de kleuterklas, was een jaar of 6 en het was ijskoud buiten.
Dus ..Chiara dacht er écht niet aan om in die sneeuw naar buiten te gaan tijdens de speeltijd.
' Juffrouw ik mag niet van mijn mama naar buiten, want ik ben allergisch voor de sneeuw'.
De juf vondt het zo leuk dat ik lekker binnen heb mogen spelen :j

Man met vreslijk grote oren:(was een jaar of 6)
' Meneer, gij hebt juist varkensoren!'
Ouders waren toen wel heel erg boos denk ik :))

Zo heb ik er nog vele,maar deze vondt ik persoonlijk de leukste :)

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:19

Wij hadden vroeger buren die nogal luidruchtig waren en altijd liepen te zeuren over stoepkrijt en speelgoed van ons op de stoep.
Als mijn ouders dan even met de hond gingen lopen of mijn opa en oma de oppas hadden ging ik de buren pesten en wel zo:

Ik pakte een gebruikt koffiefilter met het prut er nog in, gooide als extra nog flinke hoeveelheden als pindakaas,chocopasta,hagelslag,appelstroop erin en propte deze bij de buren door de brievenbus (in de deur) met het resultaat dat als mijn buren de deur open deden de filter over hun hagel witte plavuizen werd uitgesmeerd. :=
Dit heb ik echt heel lang volgehouden en mijn ouders weten tot op de dag van vandaag niet dat ik dat deed :o

Ook heb ik (11 a 12 jaar)heel lang een vuile streek uitgehaald bij het vriendje van mijn broertje, wij mochten toen zelf tussen de middag een broodje thuis eten en ik smeerde dan de broodjes voor mijn 3 jaar jongere broertje en zijn vriendje.
Alleen als hun hagelslag etc.op brood wilde smeerde ik daar een dun laagje van die kattenpaté op en dan flink hagelslag o.i.d erover, en dan uiteraard zitten wachten op een reactie met een big smile op mijn gezicht.......helaas heeft dat joch nooit een krimp gegeven dus ga haast denken dat het nog lekker is ook :)*

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:20

Als onze ouders niet thuis waren pakte we altijd de ketchup uit de koelkast want dit moest dan als bloed dienen voor de soldaten van mijn broertje :')

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:29

Ik herinner mij er nog 1

Met mijn neef samen hadden we de flitser van mijn ooms camera gejat (dit was s'avonds op verjaardag bij hun) en toen hebben we ons achter auto's verstopt langs een drukke weg en gingen we politie spelen (auto's flitsen) moet je zeggen dat het nog behoorlijk echt leek ook.
Enige nadeel was alleen dat iemand die politie heeft ingelicht en die dus even kwamen rond snuffelen, zijn wij snel naar huis gerend (heel slim) en stond de politie een paar minuten later binnen op een verjaardag.....en wij wisten uiteraard van niks (met een rood hoofd ontkennen en stug volhouden)

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:33

ik deedt vroeg graag hutjes maken .
toen ik een jaar of 8 was ging ik en mijn vriendinnejte boven op zolder spelen
maar wij hadden aan de zijkanten van die kruip/berg ruimtes .
daar had mijn vader een hele stapel gipsplaten neergelegt (natuurlijk de allerbeste kwaliteit ) dus heel duur .
ik had gedacht daar een hutje mee te maken .
dus ik en vriendin die platen breken om aparte ruimtes en bedden + stoelen te maken .
mijn vader hoorde dat en wist meteen dat dat breek geluid niet goed was .
die was absoluut niet blij met mij . :')

en nog eentje
wij deden altijd verstoppertje vroeger en daar was ik een ster in
ik verstopte me op de raarste plekken .
zo ook in de droger .
ik had me daarin verstopt
toen zette mn broertje de droger aan .
mn moeder was er nog net op tijd bij :7