Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tietse438 schreef:uit dit topic zijn weinig zinnige contacten gekomen
meer gekakel als wat anders
xNicolx schreef:tietse438 schreef:uit dit topic zijn weinig zinnige contacten gekomen
Ja klopt, maar dat er weinig afspraken uit voort zijn gekomen ligt ook wel een beetje aan jezelf vind ik.
Telkens als iemand zich aan bied (in het begin van het topic) zeg je: ooh leuk als je kan dan hoor ik het wel! Als ik diegene was, had ik daarna afgehaakt. Je 'bied' jezelf aan en vervolgens kan je dat weer doen. JIJ bent toch degene die een afspraakje wil, dan moet je geen dingen gaan zeggen als: 'stuur maar een pb' 'ik hoor het wel' 'als je mijn msn wil moet je het maar zeggen'...
Sorry als dit banketstaaf overkomt, maar als mannen bij mij zo doen haak ik snel af!
tietse438 schreef:uit dit topic zijn weinig zinnige contacten gekomen
Jeanine93 schreef:Zo, late reactie. Je schopt je topic zo weer leuk om hoog. Dus nog steeds geen date gehad?
tietse438 schreef:Jeanine93 schreef:Zo, late reactie. Je schopt je topic zo weer leuk om hoog. Dus nog steeds geen date gehad?
ja sorry hele tijd niet meer op bokt geweest en had nu pas in de gaten dat er mensen hadden gereageerd
neej nog steeds geen date ga het maar ja hoef ook niet perse een date he kan ook voor de gezelligheid