Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:00

Gypsy schreef:
Dat is waar ook, ik doe NIET aan die stomme poedersuiker. Ik vertik het!
Vier die van mezelf ook niet (achhhhh vooruit op zondag mag iedereen een 10tje komen doneren want ik kan het geld prima gebruiken) maar daar houd het mee op.
Ik kom dus ook niet naar andermans verjaardag meer eigenlijk. Ik woon niet meer thuis en om nou het halve land af te reizen voor ieder familielid.... Plus de rest van mijn gezin (paps mams zus) gaat wel dus die vertegenwoordigen mij vind ik.

Het zou zoooo veel makkelijker zijn om gewoon eens in het jaar een groot gezellig feestje te geven...

Dat doe ik ook _O- Ik zeg altijd: "Ik vind het leuk om je gezicht te zien, maar nog veel leuker om de achterkant van je hoofd gedag te kunnen zwaaien." :wave: :')

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:01

Ik krop alles op, maar ja het moet er toch ooit uitkomen. Ik zit vrij snel met iets wat me dan ook gelijk heel hoog zit (laatst had ik een vier, een víer, ik kon wel janken haha), en baal dan ook altijd en ben boos opmezelf. Naja ooit moet het er toch uit, dus als ik dan bíjna helemaal vol zit en iemand zegt iets gemeens (in mijn ogen dan, het kan al zijn van: ''Je moet echt iets minder foundation dragen'' voor de grap omdat ik dat altijd op school bijwerk:+) kan ik echt giftig worden, dan kan ik echt zoooo boos worden. En als ik boos ben, dan ben ik niet meer het verlegen meisje.. :o Ik probeer er wel op te letten haha.

Vjestagirl

SimoneDV schreef:
Vjestagirl schreef:
Ah ja, mijn tactiek werkt helaas niet meer. Er komt wel weer een nieuwe, zodra ik weer zin heb er tijd in te steken :P

jou traject heeft nu alleen nog sprinters dus? _O-

Jep. En k ben geen fan van sprinters. Helemaal niet omdat ik mezelf een nieuwe vaste plek heb aangemeten (ben nogal n gewoontedier) en ik dus iedere week, standaard, met 3 anderen zit. Afgelopen week 3 meiden die op hun telefoon knalhard muziek draaiden en zaten te praten in een taal die ik niet verstond, maar daarbij wel naar mij wezen en lachten...

_Alarm_wlkp

x_D schreef:
Ojee dat word een lijstje.. :o
- Sta bekend om m'n 'dodelijke' blikken naar mensen toe
- Ik scheld enorm veel elke 5 minuten vliegt er wel een scheldwoord uit.
- Gebruik altijd eerst Ik, jantje en pietje ipv Jantje pietje en ik.
- Ik boer als een kerel. :7
- Kan ontzettend slecht tegen kritiek terwijl ik altijd kritiek geef naar andere toe,
- Negeer mensen waar ik geen zin in heb volkomen.
- Als iemand mij wat aan het vertellen is, is het antwoord ; uhu, ja weet ik, sorry. dus ook lekker irritant.
- En heb stiekem heel groot IK op m'n voorhoofd staan. :o
- Meeleven met andere mensen is ook niet m'n hoogste prioriteit
- En ik vind het soms nogal een beetje leuk als mensen vallen zich stoten, dan lach ik me helemaal rot

Sow dat was het wel dacht ik, maar voor de rest ben ik heus wel aardig :D

Amen _/-\o_ zo herkenbaar!

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:02

Ojajoh schreef:
het meest asociale gedrag wat ik gedaan heb, is eigenlijk zelfs te asociaal om te vertellen
ga het doen, weet ook dat ik er op afgebrand zal worden,maar goed so be it
ik ben er ook niet trots ofzo, en het is al lang geleden.....

ik heb de ramen ingekinkeld van een autobedrijf omdat ze mijn auto gesloopt hadden, ik ze nog zo duidelijk gevraagd hadden wel dit type auto (gepimpte/gechipttuned auto) te kunnen hebben en mee om te gaan, voordat ik besloot met ze in zee te gaan
ja dat konden ze......niet dus, echt paar honderd euro schade en ze wouden maar niet betalen want viel onder eigen risico volgens hun
uiteindelijk boden ze mij een alternatief waar ik het totaal niet mee eens was en kreeg verder ook geen keus en werd grof en asociaal behandeld en uitgemaakt voor een domme barbiepop

ik was zo woest dat ik mijn wraak ben gaan halen op de verkeerde manier :o :o

RESPECT!!!!! *\o/*

O wat zou ik willen dat IK de ballen had om zoiets te doen!!!

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:08

saswes schreef:
Ojajoh schreef:
het meest asociale gedrag wat ik gedaan heb, is eigenlijk zelfs te asociaal om te vertellen
ga het doen, weet ook dat ik er op afgebrand zal worden,maar goed so be it
ik ben er ook niet trots ofzo, en het is al lang geleden.....

ik heb de ramen ingekinkeld van een autobedrijf omdat ze mijn auto gesloopt hadden, ik ze nog zo duidelijk gevraagd hadden wel dit type auto (gepimpte/gechipttuned auto) te kunnen hebben en mee om te gaan, voordat ik besloot met ze in zee te gaan
ja dat konden ze......niet dus, echt paar honderd euro schade en ze wouden maar niet betalen want viel onder eigen risico volgens hun
uiteindelijk boden ze mij een alternatief waar ik het totaal niet mee eens was en kreeg verder ook geen keus en werd grof en asociaal behandeld en uitgemaakt voor een domme barbiepop

ik was zo woest dat ik mijn wraak ben gaan halen op de verkeerde manier :o :o

RESPECT!!!!! *\o/*

Haha heel herkenbaar, vindt iemand mij ook een domme barbiepop (ben dun lang blond) kan diegene het van mij krijgen hoor!! Dan ben ik niet de o zo lieve doll, maar een valse kat! Zeker naar mensen die minder hoogopgeleid zijn, heel deftig nederlands gaan praten, dat ze alleen maar kunnen antwoorden met middenantwoorden (uuhuhmmm) zonder duidelijke betekenis en dan als je net wilde weglopen nog even fijntjes eraan toevoegen: heb je het allemaal wel begrepen wat ik zei? Geniaal XD Echter dit doe ik alleen bij mensen die mij heel heel heel erg irriteren :)

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:10

Euuhm, mijn asociaal gedrag.. In een volle bus als ik een zitplaats bemachtigd heb, doe ik wel eens alsof ik de mannen en vrouwen op leeftijd niet gezien heb, zodat ik mijn plaats niet hoef af te staan :P
In een kledingwinkel als ik heel veel kleren gepast heb en er is geen mogelijkheid om ze bij een werknemer in het pashokje achter te laten, 'dump' ik ze wel eens ergens subtiel in de winkel ipv alles terug op zijn plaats te hangen. Er zijn vast nog wel wat meer dingetjes..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:11

:D Een tourbus vol artiesten expres hopeloos laten verdwalen in een nieuwbouwwijk in aanbouw omdat ik echt een pesthekel aan hun muziek had en mijn ouders helaas grote fans.

Het concert begon een stuk later en mijn ouders waren mooi laat thuis die avond zodat ik die ene film op tv volledig kon afkijken wat ik anders nooit gemogen had.

Nog een asociale: leraar belde om een afspraak te maken met de dokter 's morgens vroeg. Ons nummer leek daar nogal veel op. Ik had toevallig de eerste twee uur les die dag van hem. Heb gezegd dat ie zich maar moest melden bij het inloopspreekuur en ben lekker mijn bed weer in gedoken. Mijn klasgenoten hebben zich twee uur lang op school verveeld. Die had ik niet gebeld, veel teveel moeite en het bed riep heel hard.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:12

Nathaliefje schreef:
In een kledingwinkel als ik heel veel kleren gepast heb en er is geen mogelijkheid om ze bij een werknemer in het pashokje achter te laten, 'dump' ik ze wel eens ergens subtiel in de winkel ipv alles terug op zijn plaats te hangen. Er zijn vast nog wel wat meer dingetjes..

Ja maar dat is ook scheitirritant. 1 broek wil ik nog wel weghangen, maar k ga geen 10 dingen door de hele winkel verspreiden... Vorige week was k bij de Miss Etam (voor mijn moeder) en degene bij de paskamer was continue weg om spullen voor andere mensen te halen. Dus wij gewoon doorgelopen, moeder aan het passen, rukt dat mens ineens haar pashokje open, terwijl ze in haar ondergoed staat, om haar een preek te geven dat ze n kaartje had moeten halen... Aangekleed en weggelopen.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:18

Te direct, doe waar ik zelf zin in heb, hoor altijd maar de helft als het me niet interesseert, bekende negeren als ik er geen zin in heb, kortaf tegen vervelende klanten, niemand moet iets negatiefs zeggen als ik me rot voel; ook niet als het als tip/commentaar bedoelt word, ik wil ALTIJD mijn gelijk; zelfs als ik mezelf bedenk dat ik inderdaad geen gelijk heb, afspraken soms wat te laat afzeggen etc. :+

Grapjasjes12

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:20

Wat een fijne mensen zijn we toch :')

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:20

Whaha ik vind dit echt een geniaal topic. Ik wist wel dat ik niet de enigste was hoe herkenbaar zeg!

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:22

Anne_GTI schreef:
:D Een tourbus vol artiesten expres hopeloos laten verdwalen in een nieuwbouwwijk in aanbouw omdat ik echt een pesthekel aan hun muziek had en mijn ouders helaas grote fans.

Het concert begon een stuk later en mijn ouders waren mooi laat thuis die avond zodat ik die ene film op tv volledig kon afkijken wat ik anders nooit gemogen had.

Nog een asociale: leraar belde om een afspraak te maken met de dokter 's morgens vroeg. Ons nummer leek daar nogal veel op. Ik had toevallig de eerste twee uur les die dag van hem. Heb gezegd dat ie zich maar moest melden bij het inloopspreekuur en ben lekker mijn bed weer in gedoken. Mijn klasgenoten hebben zich twee uur lang op school verveeld. Die had ik niet gebeld, veel teveel moeite en het bed riep heel hard.

heel benieuwd welke artiesten dat waren.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:26

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:26

Dat ik recht in iemands gezicht zeg of ik hem of haar mag of niet :')
Jongens inpikken van andere meisjes ( :Y) )
Uhmmm giga tekeer gaan tegen je leraar in een kook lokaal :o

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:34

Ik ben best asociaal op de brommer :') Ik rijd vaak over een smal weggetje, waar eigenlijk helemaal geen auto's mogen rijden, maar waar wel heel regelmatig auto's rijden. Maar dan ga ik echt niet aan de kant hoor, gaan ze maar in de berm rijden als ze daar zo nodig moeten rijden. Of extra gas geven als iemand me inhaalt, vind ik ook zo leuk :+ Maar niet als er daardoor gevaarlijke situaties ontstaan natuurlijk. :P

Oh en ik werk bij de AH achter de kassa, en ik vind het echt enorm leuk om heel langzaam te scannen bij mensen die haast hebben, boodschappen moet je niet gaan doen als je haast hebt hoor. Of als er chagrijnige mensen aan mijn kassa staan, dan ga k ook echt niet vrolijk doen.

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:46

Anne_GTI schreef:
saswes schreef:
heel benieuwd welke artiesten dat waren.

Luister en huiver....

http://www.youtube.com/watch?v=js91Mhf2WaA

Ik had ze nog veel verder om moeten sturen.... :')

Inderdaad. Kippenvel. (van de schrik)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:49

saswes schreef:
RESPECT!!!!! *\o/*

kwaadheid doet een hoop met een mens...... :o
ik word niet snel echt heel woest,maar als ik het word ben ik toch wel staatsgevaarlijk :o

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 23:55

Oh oh mijn lijstje :')

-Altijd het laatste woord willen hebben :+ (en o wee als ik niet gelijk heb :') )
-mensen (zoals iemand al zei) een dodelijke blik geven :j
-Me aan iedereen en alles ergeren.
-Bovenstaande ook hardopuitspreken :+ wat diegene dus hoort (bijv. ''Jeetje een slak is nog sneller zeg!'' )
-Ik reageer soms erger dan dat ik het bedoel :+

Vandaag nog..
Waren mensen bij ons voor voor de voortuin zegmaar en wij hadden sproeier in de voortuin en dat meisje (kMeisje van 11 denk ik :') en haar broer ) was voor de lol onder de sprooeier ,neits mis mee.. maar ik ... ik dacht opeens dat ze in de brievenbus zat te kijken.. dus ik al sjaggo en daarna weer kwam die sproeier dus ik heb heel grof en boos gezegt: ''Heb je geen eigen sproeier ofso?''

Dat hoofd van dat meisje! _O- daarna horde ik hoe arogant ik klonk dus maakte ik met een leuke toon een grapje :)

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 00:03

Ik behandel anderen zoals ze mij behandelen, dus wie mij afsnauwt, wordt sowieso terug afgesnauwd!
Had zondag zoiets op mijn werk.. Pas op, let toch wel op wat ik zeg hoor! (tenzij ik echt woedend ben :+)

De rest is al genoemd denk ik.. :Y)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 00:18

O ja .. en natuurlijk ontzettend in de lach schieten als iemand valt :+

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 00:24

Elin_ schreef:
O ja .. en natuurlijk ontzettend in de lach schieten als iemand valt :+

Of op andere momenten dat je het niet kan maken gaan lachen.

Of onder een schoolexamen crisp chocola eten wat heel erg kraakt in je hoofd, weet je wel, dat je het zelf veel erger hoort als de rest & daar zo om moet lachen dat iedereen uit zijn concentratie is. *oops/schaam :')

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 00:34

ja. laatst keken wij op school zo'n film over Napoleon. Terwijl de leraar even weg was.. dus iedereen zit heel stil ..en je zag op die film van die mensen met pruiken de trap aflopen en toen zij een vriendin van mij:''stel je nu voor dat hij valt' en door de stilte en gwn zo droog beegon ik te lachen.. en ik kon niet meer stoppen ... ooeewps

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 00:39

Natuurlijk rook ik niet in de auto O:) , behalve op lange strekken :+ . Dan heb ik het raam open en als mijn sigaret op is, smijt ik ´em gewoon door het raam naar buiten :o .

wouterpaard schreef:
Nog één :+ Als er mensen gaan kleven of je voorruit willen duwen terwijl je al harder rijdt, dan bij het inhalen van een vrachtwagen 100 gaan rijden :P en dan altijd heel langzaam weer terug gaan naar de rechterbaan :Y)

Dat zijn de personen waartegen ik dan meewarig mijn hoofd schud; die zijn blijkbaar te sukkelig om in te kunnen schatten dat ik met 180-200 km/h aan kom rijden en vol in de remmen moet gaan omdat meneer/mevrouw zonodig langs een vrachtwagen moet die 100 km/rijdt, terwijl hij/zij net de 110 km/h redt terwijl ik dan al in zicht ben.
Zóóó irritant :roll: !

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 01:09

Als ik een slechte dag heb mag niemand me ''opbouwende commentaar'' geven,of een gevoelig grapje maken.
Normaal kan ik daar heel goed mee overweg,maar dan moeten ze echt oprotten :+