Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke schreef:Op "eigen terrein" de honden los uitgelaten... Eind oktober 2010...
Komt een tractor aan (die mag daar alleen op oogst- en zaaidagen rijden) die veel te hard rijdt.
Vóór de tractor het pad opgesprongen om 'm vaart te laten minderen, omdat niet alle honden dichtbij genoeg zijn om op tijd te kunnen verzamelen, waaronder een jonge pup.
Nog net op tijd opzij kunnen springen, voordat hij je plat rijdt.
Om vervolgens door te rijden waarbij hij over mijn puppy heen reed. Dood.
Chauffeur doet alsof z'n neus bloedt en rijdt lekker door (doorrijden na ongeluk is misdrijf).
Toen hij op z'n bestemming kwam hebben we hem hiermee geconfronteerd, en hij ontkende alles nog glashard ook.
Dat is mijn "aso" verhaal.
xmarliez schreef:Onze buurman heeft zo'n 10 jaar geleden onze haan vermoord omdat hij niet goed werd van het lawaaiipv dat hij netjes kwam zeggen dat hij er er last van had en of wij er iets aan wilde doen heeft hij hem maar vermoord.
Me zus en ik weten het pas sinds een jaar maar als ik dat toen had gewetendat doe je toch niet?
Een kennis van ons ging op vakantie en had de buurman gevraagt op de kippen, paard en konijnen te passen. Toen ze terug kwam had hij alle kippen verkocht'het was te veel werk'
ook al zo iets.. Geld hebben ze trouwens niet terug gekregen. Ongelofelijk asociaal gedrag.
suuzepuus schreef:per persoon kun je 1 plekje in beslag nemen vind ik. Als jij dus een boel spullen mee hebt ga je zelf maar staan of je zorgt dat je je spullen ergens anders neergooit. Het is echt asociaal om van andere mensen te verwachten dat ze wel blijven staan omdat iemand 5 grote tassen met spullen mee heeft!
Lalee_ schreef:Mensen in de trein die hun tas op de stoel naast hun leggen!
_Arwen_ schreef:Ik heb vaak zo'n grote tas bij me dat hij ook niet bovenaan kan. En dan zijn alle plekken tussen de stoelen al bezet (je kan hem soms onder die vierzits duwen). Als er dan iemand wil zitten vind ik dat wel goe dmaar zit ik een stuk minder lekker omdat ik dan met mijn knieen in mijn nek zit
alesha schreef:Bij ons achter is er een hondenuitlaatgebied met voetpad. Helaas fietsen daar fietsers over de stoep en die dus al hard bellend op je af komen fietsen en boos worden als je niet voor hun aan de kant gaat![]()
Nou liep ik daar met mn toen nog pup. Hij was lekker aan het spelen.. komt er ineens een vrouw op de fiets, schreeuwt tegen mij dat ik dat poedersuiker van het voetpad af moet halen. Ik kan niet toveren dus ik was te laat. Vervolgens rijdt ze mn hond aan. Zegt geen sorry. Ik word boos en zij rijdt hem nog een keer aan. Vervolgens fietst ze, terwijl ze zegt dat het mn eigen schuld is door.
Dit vind ik echt aso gedrag!
SimoneDV schreef:Lalee_ schreef:
snap dat het vervelend is, en als er plek genoeg is zou ik hem ook laten staan. Maarja als de trein vol wordt kom ik toch echt naast je zitten hoor, het is jouw koffer dus dan wil ik daardoor niet blijven staan. Pech voor jou dat jij dan minder lekker zit
_Arwen_ schreef:Dat mag je dan ook best hoor, als ik merk dat het echt vol wordt ga ik wel met mijn knieen in mijn nek. Maar in den beginne heb ik liever dat ze een stoel van een mensje met een eastpak nemen