Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:55

Ik leg zelf ook vaak mijn tas naast me neer hoor. Maar zodra ik zie dat het druk wordt haal ik hem daar weg. Soms ben ik verdiept in een boek en dan merk ik het niet, maar als iemand het dan vraagt dan haal ik alles gelijk weg hoor!

Had wel alleen laatst dat ik geluk had dat ik net even opkeek. Er ging een dikke man naast mij zitten, terwijl mijn tas daar lag, kon hem nog net op tijd weg trekken! Dan denk ik ook, pardon, je kan het toch ook even vragen...
En toen ik eruit ging ging ik bijna op mijn smoel door zijn koffertje dat mooi breed in het gangpad stond. Dat mag dan blijkbaar weer wel..

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:56

Een amazone die mijn paard met haar zweep ging slaan.

Dat van de trein vind ik niet asociaal. Als ik naar school ga zit ik 3 uur in de trein met een grote kleren tas en een boeken tas. Ja die stapel ik naast mij op, want zo chaotisch als ik ben vergeet ik ze als ik ze boven in het rekje leg.
Maar komt er iemand naast dan kan ik ze best onder me zetten.

Auto's die doorrijden op een rotonde waar fietsers voorrang hebben vind ik ook erg asociaal.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 16:58

Over ongemanierd personeel: ik ging laats wat drinken bij de V&D. Alles ziet er keurig uit, is schoon en goed aangevuld. Gebak gekozen en doorgelopen naar de ‘warme drankjes balie’ voor een kop koffie. Bij deze counter staan 2 medewerksters (degene achter de kassa en degene bij de warme drankjes) uitgebreid 'secret story' te bespreken. Ik onderbreek dat dus, heel vriendelijk, of ik alsjeblieft wat mag bestellen. Kijrg ik me toch een kwade blik naar mijn hoofd....

Ik krijg mijn koffie, maar word in het proces niet aangekeken (er wordt mij zelfs niet gevraagd welke maat ik wil) maar er word stevig verder gediscussieerd over wie er weggestemd gaat worden. Nadat ik mijn koffie heb gekregen schuif ik 3 meter op om te betalen. Ook om te mogen betalen moet ik eerst het gesprek onderbreken. Weer word ik niet aangekeken en kan er geen woord vanaf. Servetje en bonnetje worden op mijn dienblad gegooid, en daar kan ik het mee doen.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:00

Femke schreef:
Op "eigen terrein" de honden los uitgelaten... Eind oktober 2010...
Komt een tractor aan (die mag daar alleen op oogst- en zaaidagen rijden) die veel te hard rijdt.

Vóór de tractor het pad opgesprongen om 'm vaart te laten minderen, omdat niet alle honden dichtbij genoeg zijn om op tijd te kunnen verzamelen, waaronder een jonge pup.

Nog net op tijd opzij kunnen springen, voordat hij je plat rijdt.
Om vervolgens door te rijden waarbij hij over mijn puppy heen reed. Dood.

Chauffeur doet alsof z'n neus bloedt en rijdt lekker door (doorrijden na ongeluk is misdrijf).

Toen hij op z'n bestemming kwam hebben we hem hiermee geconfronteerd, en hij ontkende alles nog glashard ook.

Dat is mijn "aso" verhaal.

Oohh die is wel heel verschrikkelijk! :oo
Sterkte!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:00

per persoon kun je 1 plekje in beslag nemen vind ik. Als jij dus een boel spullen mee hebt ga je zelf maar staan of je zorgt dat je je spullen ergens anders neergooit. Het is echt asociaal om van andere mensen te verwachten dat ze wel blijven staan omdat iemand 5 grote tassen met spullen mee heeft!

Nou Vjestagirl, als mij dat zou overkomen steken ze de koffie maar in hun hol en ga ik ergens anders wat drinken! daar ben ik heel makkelijk in, graag of niet!!

suuzepuus

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:01

@Femke, wat hebben jullie daarna gedaan? aangifte?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:01

Ik ben veel te vinden in de sportschool. En ik kan me er vreselijk aan ergeren als mensen gewoon een half uur op een apparaat gaan zitten "chillen."
Dan doen ze heel vaak niet eens oefeningen, maar dan zitten ze daar gewoon de hele tijd. :?

Natuurlijk snap ik het dat je tussen je sets door een kleine rust hebt, maar ik verbaas me er over hoeveel mensen, als ze klaar zijn met hun oefening, gewoon nog rustig 10 minuten blijven zitten. :roll:

alesha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:04

Bij ons achter is er een hondenuitlaatgebied met voetpad. Helaas fietsen daar fietsers over de stoep en die dus al hard bellend op je af komen fietsen en boos worden als je niet voor hun aan de kant gaat }:0

Nou liep ik daar met mn toen nog pup. Hij was lekker aan het spelen.. komt er ineens een vrouw op de fiets, schreeuwt tegen mij dat ik dat poedersuiker van het voetpad af moet halen. Ik kan niet toveren dus ik was te laat. Vervolgens rijdt ze mn hond aan. Zegt geen sorry. Ik word boos en zij rijdt hem nog een keer aan. Vervolgens fietst ze, terwijl ze zegt dat het mn eigen schuld is door.

Dit vind ik echt aso gedrag!

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:11

xmarliez schreef:
Onze buurman heeft zo'n 10 jaar geleden onze haan vermoord omdat hij niet goed werd van het lawaai :+ ipv dat hij netjes kwam zeggen dat hij er er last van had en of wij er iets aan wilde doen heeft hij hem maar vermoord.
Me zus en ik weten het pas sinds een jaar maar als ik dat toen had geweten :oo dat doe je toch niet?

Een kennis van ons ging op vakantie en had de buurman gevraagt op de kippen, paard en konijnen te passen. Toen ze terug kwam had hij alle kippen verkocht :') 'het was te veel werk' :') ook al zo iets.. Geld hebben ze trouwens niet terug gekregen. Ongelofelijk asociaal gedrag.

Eigenlijk heel gemeen, maar hier moest ik toch wel even om lachen :').

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:12

suuzepuus schreef:
per persoon kun je 1 plekje in beslag nemen vind ik. Als jij dus een boel spullen mee hebt ga je zelf maar staan of je zorgt dat je je spullen ergens anders neergooit. Het is echt asociaal om van andere mensen te verwachten dat ze wel blijven staan omdat iemand 5 grote tassen met spullen mee heeft!

Precies, dat vind ik ook hoor.

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:13

een dier aanrijden????? pfff dat gaat echt te ver hoor...

ook eens gezien dat twee dames die in conflict waren met elkaar... het paard van de ander wilden slaan... bij nummer 1 was ik helaas te laat maar nummer 2 heb ik even goed toe kunnen spreken... wel met resultaat dat nummer 1 daarna met dikke lip en blauw oog rondliep maarja het paard had daar geen last van ;)

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:16

Lalee_ schreef:
Mensen in de trein die hun tas op de stoel naast hun leggen!

Ik doe dat ook altijd, mensen kunnen toch vragen of ze daar mogen zitten.
Ik zie niet waarom ik de hele tijd met mn tas op schoot moet gaan zitten...

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:18

Ohja mijn eeuwige ergernis, elke dag weer, is mensen die aan de linkerkant van het fietspad fietsen, midden op de weg, of zelfs links naast het fietspad fietsen. WAAR slaat dat op.

Of mensen die aan de verkeerde kan van de weg fietsen. En de fietspaden zijn maar smal, en niet dat ze dan maken dat ze aan de kant gaan als er iemand van de goede richting aan komt gefietst. ^)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:33

Bij de sauna, iedereen staat netjes in de rij voor een bepaalde sauna waar een opgieting zou zijn. Er komt een man via de zijdeur binnen en dan sta je dus gelijk vooraan. Mensen zeggen er wat van, maar hij blijft gewoon staan. Het personeel van de sauna zegt er wat van, maar meneer blijft gewoon staan en gaat als eerste de sauna in.
En in dezelfde sauna: ik ben al 2 keer lastiggevallen door een man. De laatste keer was ik met een vriend daar en werd onder zijn neus lastiggevallen. 8)7 Echt zo asociaal.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:34

Lalee_ schreef:
Mensen in de trein die hun tas op de stoel naast hun leggen!

Als het heel rustig is in de trein leg ik mijn eastpack ook gewoon naast me hoor. En als het dan toch nog drukker wordt haal ik hem 9 van de 10x zelf al wel weg.

Heb wel eens gehad dat de héle trein vol zat, veel mensen stonden enzo. Ik zag een lege plek waar een meisje een handtas en een kleine trolley op had staan. Ze was aan de telefoon. Ik vraag heel netjes of ik daar zou mogen zitten, eerst blijft ze de andere kant op kijken, ik vraag nog een keer. Zegt ze zwaar pissig door de telefoon: Ja ik bel zo wel terug want iemand moet hier zitten. Dus ik vraag nog ja zal ik even helpen met je koffer hier boven op te leggen? Ja doe maar zegt ze, en blijft zelf gewoon zitten, kon ik in mn eentje dat gaan doen :') was gelukkig niet zwaar, anders had ik hem misschien "perongeluk" bijna laten vallen...

_Arwen_ schreef:
Ik heb vaak zo'n grote tas bij me dat hij ook niet bovenaan kan. En dan zijn alle plekken tussen de stoelen al bezet (je kan hem soms onder die vierzits duwen). Als er dan iemand wil zitten vind ik dat wel goe dmaar zit ik een stuk minder lekker omdat ik dan met mijn knieen in mijn nek zit :+

snap dat het vervelend is, en als er plek genoeg is zou ik hem ook laten staan. Maarja als de trein vol wordt kom ik toch echt naast je zitten hoor, het is jouw koffer dus dan wil ik daardoor niet blijven staan. Pech voor jou dat jij dan minder lekker zit :o

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:35

alesha schreef:
Bij ons achter is er een hondenuitlaatgebied met voetpad. Helaas fietsen daar fietsers over de stoep en die dus al hard bellend op je af komen fietsen en boos worden als je niet voor hun aan de kant gaat }:0

Nou liep ik daar met mn toen nog pup. Hij was lekker aan het spelen.. komt er ineens een vrouw op de fiets, schreeuwt tegen mij dat ik dat poedersuiker van het voetpad af moet halen. Ik kan niet toveren dus ik was te laat. Vervolgens rijdt ze mn hond aan. Zegt geen sorry. Ik word boos en zij rijdt hem nog een keer aan. Vervolgens fietst ze, terwijl ze zegt dat het mn eigen schuld is door.

Dit vind ik echt aso gedrag!

Dat is zeker aso.. :\

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:39

We waren ooit op een festival,en een meisje had een epileptische aanval.
En echt iedereen wou ramptoeristje spelen,en drong zich rond dat meisje,terwijl zij gewoon steeds minder lucht kreeg.
dan denk ik toch ''vind je dat nou zelf echt slim?''
Laatst bijgewerkt door MJ__ op 12-04-11 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:39

SimoneDV schreef:
Lalee_ schreef:

snap dat het vervelend is, en als er plek genoeg is zou ik hem ook laten staan. Maarja als de trein vol wordt kom ik toch echt naast je zitten hoor, het is jouw koffer dus dan wil ik daardoor niet blijven staan. Pech voor jou dat jij dan minder lekker zit :o

Dat mag je dan ook best hoor, als ik merk dat het echt vol wordt ga ik wel met mijn knieen in mijn nek. Maar in den beginne heb ik liever dat ze een stoel van een mensje met een eastpak nemen :+

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:41

_Arwen_ schreef:
Dat mag je dan ook best hoor, als ik merk dat het echt vol wordt ga ik wel met mijn knieen in mijn nek. Maar in den beginne heb ik liever dat ze een stoel van een mensje met een eastpak nemen :+

haha ja dat is ook zo, ik zal zelf ook eerder de stoel kiezen van het meisje met de eastpack :P

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:41

Ik zit dit topic nu in de trein te lezen en toevallig krijgen twee mensen nu van de conducteur te horen dat ze niet eerste klasse mogen zitten. Dit vind ik ook in het topic passen! Met een tweede klasse kaartje eerste klas gaan zitten! En dan ook de conducteur niet bedanken als je geen boete krijgt

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:42

Inoterry schreef:
Het meest asociale wat ik ooit heb gezien, het zeiltje van een dodelijk slachtoffer na een aanrijding met een trein af trekken om eens lekker te kunnen kijken........................ 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 -:(-

Dat meen je niet, wat voor gek was dat! Rare obsessie of zo

chillse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:44

In de vakken van een supermarkt lege vleesbakjes vinden. Waar laten die mensen hun varkenshaasjes? In hun broekzak ofzo, jak.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:45

Babaloo schreef:
In de vakken van een supermarkt lege vleesbakjes vinden. Waar laten die mensen hun varkenshaasjes? In hun broekzak ofzo, jak.

haha lekker in je broekzak :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 17:47

Babaloo schreef:

Doen mensen dat? Serieus?

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:47

Luier verschonen in een pashokje- en dan de (poep)luier laten liggen....
Of:
Een hond die onder een kledingrek poept en geen baasje die even vraagt offie het kan opruimen!