Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pentax

Re: Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 18:54

Waar heb jij het nou over? Ik probeer het gewoon te begrijpen.

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 18:55

Uhmmm.... ja, wat moet je hierop zeggen :')

Ik heb ook elke nacht een one-day stand, maar dan met me paarden :D
(en nee geen seks natuurlijk :+)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 18:58

Pentax schreef:

Waarom vraag je aan TS of ze een goede band heeft met haar vader? Dit topic gaat over sex.

Nousa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:00

Pentax schreef:

Sorry ik vind het ook compleet niet relevant wat jij vraagt.

Verder heb ik alles gelezen maar ik reageer maar niet, alles is al gezegd :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:06

Pentax schreef:
Ts, heb je een goede band met je vader?

Pentax, ik ben ZEER benieuwd waarom je die vraag stelt?
Komt nogal freudiaans psychologisch over.
Ik weet natuurlijk niet wie jij IRL bent, maar toch... ogen op steeltjes momenteel hiero :')

Chantaloves

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:16

Dus als ik het goed begrijp, vind je het raar dat mensen je slet noemen terwijl je wel met iemand naar bed bent gegaan die je slecht/niet/amprer kent ? :?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:24

*Rinkelt met de bel*

Ik hoor 3 woorden in de verte! Iets met billen, branden en blaren :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:29

_O-

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:49

foxy80 schreef:
Pentax schreef:
Ts, heb je een goede band met je vader?

Pentax, ik ben ZEER benieuwd waarom je die vraag stelt?
Komt nogal freudiaans psychologisch over.
Ik weet natuurlijk niet wie jij IRL bent, maar toch... ogen op steeltjes momenteel hiero :')

:')

TS, maak je er niet te druk om joh... :)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:05

Nou ik vind het ook niet echt verstandig om zomaar je sluis open te gooien voor een vreemde, en kan me de reactie's ook heel goed voorstellen!

Je bent er zelf bij geweest, dus je moet ook maar dealen met de situatie nu!

Dus niet zo piepen zet je erover heen, er zullen nog wel ergere dingen in het leven gebeuren!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:06

Ach waar maken we ons toch allemaal druk om? Ze heeft zich alleen laten nemen johhh ze heeft 'm niet eens gepijpt :Y)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:59

Kiwipitje schreef:
Ach waar maken we ons toch allemaal druk om? Ze heeft zich alleen laten nemen johhh ze heeft 'm niet eens gepijpt :Y)

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:09

Lisann__ schreef:
Waarom wordt hier zo moeilijk gedaan over een meisje van 16 die een 'one night stand' heeft gehad?
Je moet je lichaam respecteren door het niet aan iedereen te geven, maar je lichaam heeft ook behoeftes die je soms moet respecteren. ;)

Als TS voor 1x met iemand het bed in is gedoken die ze niet zo goed kent, en ze doet het veilig lijkt het mij geen probleem.
Vind die jongen eerder een z*k omdat hij dus gewoon een vriendin heeft.
Ze zouden die jongen uit moeten schelden. ;)

ik ben het hier mee eens.

ik vraag me af waarom meteen de eigenwaarde van TS in het geding is, dus als je een ONS hebt met een jongen heb je geen zelfrespect?
Ik heb zelf ook wel eens een ONS gehad, en ik heb echt wel eigenwaarde :roll:

Het jammere aan deze situatie is dat ze meteen een of andere ezel tegenkomt die a: een vriendin heeft en b: respectloos is tegenover haar door dit door te vertellen en er ook nog eens verhalen bij te verzinnen.

@ ts: ik denk dat het over een paar dagen wel minder zal zijn. Natuurlijk ben je nu een 'hot item' op school, maar dat waait wel over. Maak je er niet te druk om!
Als je een keer een ONS hebt gehad met een jongen, ben je nog niet meteen een slet! en een prutsmuts al helemaal niet.. ik vind het 'sletteriger' als iemand een relatie heeft en dan met een ander persoon naar bed gaat -O-

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:17

Quellian schreef:
*Rinkelt met de bel*

Ik hoor 3 woorden in de verte! Iets met billen, branden en blaren :D

Hahaha!

TS, je moet gewoon de gevolgen van je daden weten, zulke dingen kunnen gebeuren wanneer je het 'even alleen' doet met iemand die je niet goed kent.
Niet druk om maken, volgende keer misschien beter nadenken met wie je het doet. :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:21

Pascal schreef:
Nou ik vind het ook niet echt verstandig om zomaar je sluis open te gooien voor een vreemde, en kan me de reactie's ook heel goed voorstellen!

Je bent er zelf bij geweest, dus je moet ook maar dealen met de situatie nu!

Dus niet zo piepen zet je erover heen, er zullen nog wel ergere dingen in het leven gebeuren!

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:25

Electra63 schreef:
Sweetheart,
De maatschappij bestaat uit meer dan studenten. (al ken ik toch aardig wat studenten die zuipen, feesten, blowen, vreemd gaan etc. )Scholieren, werkenden, huisvrouwen etc. en het percentage dat vreemd gaat weet ik niet (google is your best friend), maar het gebeurt. Ik lees ongeveer 23%, dus 1 op de 4 en het is altijd de vraag of de genoemde percentages kloppen?
Er is zo'n spreekwoord: roomser dan de Paus :D

Ik besef dat de maatschappij uit meer bestaat dan studenten (gelukkig maar :P), maar Lisann haalt specifiek de studenten aan, en daar reageerde ik op. En waarschijnlijk zal (om de cijfers te volgen) hier ook een kwart vreemd gaan, maar het gebeurt dan wel enigszins 'tactisch'. Dus niet met iemand van de faculteit, waar binnen de 24 uur iedereen het weet. Snap je?

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:41

mag ik zeggen, dat ik je echt niet snap. Ik ben dan net 17, maar moet er niet aan denken zo maar met een jongen naar bed te gaan die ik niet zo goed ken hoor :roll:

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:54

sweetheart schreef:
Electra63 schreef:
Sweetheart,
De maatschappij bestaat uit meer dan studenten. (al ken ik toch aardig wat studenten die zuipen, feesten, blowen, vreemd gaan etc. )Scholieren, werkenden, huisvrouwen etc. en het percentage dat vreemd gaat weet ik niet (google is your best friend), maar het gebeurt. Ik lees ongeveer 23%, dus 1 op de 4 en het is altijd de vraag of de genoemde percentages kloppen?
Er is zo'n spreekwoord: roomser dan de Paus :D

Ik besef dat de maatschappij uit meer bestaat dan studenten (gelukkig maar :P), maar Lisann haalt specifiek de studenten aan, en daar reageerde ik op. En waarschijnlijk zal (om de cijfers te volgen) hier ook een kwart vreemd gaan, maar het gebeurt dan wel enigszins 'tactisch'. Dus niet met iemand van de faculteit, waar binnen de 24 uur iedereen het weet. Snap je?

Nou, eerlijk gezegd, snap ik het niet helemaal :D .
Dit heeft niets meer met TS te maken, zij is niet vreemd gegaan, maar heeft een ONS gehad en wordt daar voor veroordeeld. En geloof mij maar, dat gebeurt bij jou op de faculteit ook en later bij jou op het werk en misschien ook wel in je straat, en dan bedoel ik dus vreemd gaan of een ONS

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:57

Oef TS....

Ik ben zelf ook helaas best wel een levensgenieter geweest rond mijn 17e :+ inmiddels alweer helemaal kalm en rustig geworden, maar ook over mij werd jaren geroddeld, helaas. Weet niet of dat nu nog gebeurd, mogen ze zelf weten :+ Ik ben inmiddels "volwassen" en ga ook niet meer uit en ben ook veel serieuzer wat betreft mannen, ik wacht nu (al 2 jaar :') schiet niet echt op :+ ) op de juiste man voor mij waar ik iets vast mee kan krijgen, en ben dus niet meer in voor het levensgenieten :n :')

Iig is mijn tip; leer er van :) zorg er voor dat je degene wel zo goed leert kennen dat je weet dat die wel/geen vriendin heeft en laat je zelf in je waarde. In mijn ogen is iemand geen prutsmuts of slet als die veel sekspartners heeft, maar wel als diegene met zichzelf "te koop" loopt :+

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:27

TS je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als dat betekent dat je iedere week een andere vent je hol in sleurt, so be it, veel plezier zou ik zeggen. Alleen moet je dan niet gaan piepen over de reacties die je kan krijgen, zeker niet als je je uitspattingen op het wereld wijde web zet. :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:29

Betteke schreef:
TS je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als dat betekent dat je iedere week een andere vent je hol in sleurt, so be it, veel plezier zou ik zeggen. Alleen moet je dan niet gaan piepen over de reacties die je kan krijgen, zeker niet als je je uitspattingen op het wereld wijde web zet. :D

Zegt een oude doos! :D

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:29

Met heel veel levenservaring. :D

Maar je leert nog eens wat, nooit geweten dat pijpen erger dan seks is. _O- _O-
Laatst bijgewerkt door Betteke op 30-03-11 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:30

Betteke schreef:

Dat was dan in onze tijd wel gemakkelijk Betteke, je had geen internet en mobieltjes met camera *\o/*

050206051012

In Betteke der tijd sleurden ze de kerels nog mee het hol in, tegenwoordig gaan ze netjes naar boven :D

MamboBeach

Quellian schreef:
In Betteke der tijd sleurden ze de kerels nog mee het hol in, tegenwoordig gaan ze netjes naar boven :D

*Proest*
:') :') :')