Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisann__ schreef:Waarom wordt hier zo moeilijk gedaan over een meisje van 16 die een 'one night stand' heeft gehad?
Je moet je lichaam respecteren door het niet aan iedereen te geven, maar je lichaam heeft ook behoeftes die je soms moet respecteren.
Als TS voor 1x met iemand het bed in is gedoken die ze niet zo goed kent, en ze doet het veilig lijkt het mij geen probleem.
Vind die jongen eerder een z*k omdat hij dus gewoon een vriendin heeft.
Ze zouden die jongen uit moeten schelden.
Quellian schreef:*Rinkelt met de bel*
Ik hoor 3 woorden in de verte! Iets met billen, branden en blaren
Pascal schreef:Nou ik vind het ook niet echt verstandig om zomaar je sluis open te gooien voor een vreemde, en kan me de reactie's ook heel goed voorstellen!
Je bent er zelf bij geweest, dus je moet ook maar dealen met de situatie nu!
Dus niet zo piepen zet je erover heen, er zullen nog wel ergere dingen in het leven gebeuren!
Electra63 schreef:Sweetheart,
De maatschappij bestaat uit meer dan studenten. (al ken ik toch aardig wat studenten die zuipen, feesten, blowen, vreemd gaan etc. )Scholieren, werkenden, huisvrouwen etc. en het percentage dat vreemd gaat weet ik niet (google is your best friend), maar het gebeurt. Ik lees ongeveer 23%, dus 1 op de 4 en het is altijd de vraag of de genoemde percentages kloppen?
Er is zo'n spreekwoord: roomser dan de Paus
sweetheart schreef:Electra63 schreef:Sweetheart,
De maatschappij bestaat uit meer dan studenten. (al ken ik toch aardig wat studenten die zuipen, feesten, blowen, vreemd gaan etc. )Scholieren, werkenden, huisvrouwen etc. en het percentage dat vreemd gaat weet ik niet (google is your best friend), maar het gebeurt. Ik lees ongeveer 23%, dus 1 op de 4 en het is altijd de vraag of de genoemde percentages kloppen?
Er is zo'n spreekwoord: roomser dan de Paus
Ik besef dat de maatschappij uit meer bestaat dan studenten (gelukkig maar), maar Lisann haalt specifiek de studenten aan, en daar reageerde ik op. En waarschijnlijk zal (om de cijfers te volgen) hier ook een kwart vreemd gaan, maar het gebeurt dan wel enigszins 'tactisch'. Dus niet met iemand van de faculteit, waar binnen de 24 uur iedereen het weet. Snap je?
Betteke schreef:TS je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als dat betekent dat je iedere week een andere vent je hol in sleurt, so be it, veel plezier zou ik zeggen. Alleen moet je dan niet gaan piepen over de reacties die je kan krijgen, zeker niet als je je uitspattingen op het wereld wijde web zet.
Betteke schreef:TS je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als dat betekent dat je iedere week een andere vent je hol in sleurt, so be it, veel plezier zou ik zeggen. Alleen moet je dan niet gaan piepen over de reacties die je kan krijgen, zeker niet als je je uitspattingen op het wereld wijde web zet.