Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tammy_ schreef:ik ben het oudste kind, en ik ben fotomodel... mijn zusje daarentegen heeft af en toe wel iets weg van een neanderthaler...
dressagelady schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En TS, what the .... zit je serieus hierover te discussiëren met je MOEDER? Ik vind het echt een belachelijke gedachtengang, lekker oppervlakkig! Daarbij lijkt je nogal vol van jezelf, niet zo'n mooie eigenschap
MarcoBorsato schreef:Wat een verschrikkelijk oppervlakkige discussieWaar houden mensen zich mee bezig tegenwoordig
edit: Het valt wel op dat TS er altijd mee bezig is dat mensen haar knap vinden. Insecure much?
En leuk ook voor je kindje, TS, als het ooit nog een broertje of zusje krijgt en op internet kan lezen dat mama de oudste altijd de lelijkste vindt..
Shanna schreef:Kaula schreef:Maar lelijk zijn is geen feit, maar een mening. Dus je kunt nooit zeggen dat de oudste het lelijkst is.
Misschien vind iemand anders jouw broer wel veel knapper dan jou.
Ik snap wat je bedoeld, maar dat kan dus echt niet
Ik zal kijken of ik een voorbeeldfoto van ons samen kan vinden, dan snap je wat ik bedoel.
Dit heb ik meerdere moeders horen zeggen
tussen de eerste wee en mijn entree zat een kwartier
maar meestal is de eerste bevalling toch de bijzonderste ervaring voor een moeder
lifaya schreef:gelukkig maar dan want anders zou de 1e behalve het lelijkst ook nog is het minst bijzonder zijn.. Trekt het dan weer in evenwichtZoals ik al zei, uitzonderingen zijn er altijdmaar meestal is de eerste bevalling toch de bijzonderste ervaring voor een moeder
*