Net in elkaar geslagen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

Re: Net in mekaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 21:34

ik heb een afspraak maandag bij het politie bureau. :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 22:03

oké heel goed :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:46

Fien__ schreef:
Sorry dat is echt overdreven.
Dat meisje was wss zelf gewoon bang,en wou daarom bij een veilige omgeving gaan staan en laten zien dat ''ze echt niet bang was,gewoon chill.''
Ik moet zeggen dat ik haar heel goed begrijp,
ik heb vorige keer alle klappen gekregen omdat ik een vriendin verdedigde,
kan me voorstellen dat de meeste mensen dit niet echt zien zitten.
Ik overigens ook niet toen,maar dat was gebeurd voor ik het wist.

Tuurlijk zal ze best bang geweest zijn, maar dan haal je toch hulp? Je hebt benen gekregen om te rennen en een mond om hulp te vragen. Je gaat toch niet op een afstandje 'chillen" terwijl je vriendin in elkaar gemept wordt? Bovendien stond haar vriendin bij een paar jongens, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je hun vraagt om te helpen.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:52

TS: ik hoop dat je de komende dagen goed kan slapen, het komt denk ik zeker wel voor in je dromen.
Hoe is je dag vandaag verder verlopen?

Ben je niet bang dat je de meiden ieder moment weer tegen kan komen?

Ik hoop dat de aangifte ook tot een aanhouding leidt.
Succes :)

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 00:03

Moest mijn vriendin in elkaar geslaan worden,had ik ze persoonlijk murw gebeurkt :=

SLS_Focus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 00:05

_Bitje_ schreef:
sannikita schreef:
Meisjemeisje ..

Ik was der ook gister ..
Maar ik vond dat er deze keer verdomd weinig crew rondliep ..
De vorige x liepen der een stuk meer rond . Gaat het al wat beter ?
Was dit trouwens op het begin of het einde meer ?
Want vanaf half 11 staat der buiten altijd politie ..
Hopenlijk gaat het al wat beter , en durf je de volgende x wel weer naar tdf :(:)

meer aan het einde, misschien nog maar een kwartier voor het ging sluiten.

We zullen zien of ik de volgende keer wel durf. :)

Echt raar dat niemand heeft ingegrepen :n ,

Kopop :) , ze worden vast goed aangepakt en de volgende x weer lekker feesten :(:) !

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 00:14

Gatsie, wat een verhaal TS :(:) . Wat een waardeloze (ex)-vriendin.

Er lopen gewoon rare mensen rond op deze wereld. Vroeger...... heb ik ook eens van die rare wijven tegen het lijf gelopen. We waren naar de kermis geweest en we moesten een viaduct over om naar de auto te gaan. We liepen met drie meiden voorop, mijn ouders liepen ongeveer 3 meter achter ons. Eenmaal op de roltrap om het viaduct op te gaan kwamen we een aantal grieten tegen. Die vonden dat we arrogant keken en maakte nog wat andere opmerkingen. We hoorde dit wel, maar negeerde het en keken zelfs een beetje de andere kant op, om geen conflict te veroorzaken. Dit was in hun ogen nog veel arroganter. We liepen door, maar die meisjes gingen ons volgen en bleven rare opmerkingen maken. Ik raakte op een gegeven moment verstuifd van angst en kon niet meer doorlopen, op dat moment greep zo'n griet me en gaf me een flinke duw. Op dat moment kwamen mijn ouders in actie die al de hele tijd achter die wijfen liepen. Ik heb ze bijna letterlijk door de lucht zien vliegen. Owh.... wat waren mijn ouders pissed. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat mijn ouders mee waren. :D Ik wil namelijk niet weten hoe het anders was afgelopen. :n

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 00:29

Jeetje zeg! Sterkte meid ;).

Dat is ook de reden dat ik hier in Zutphen zelf niet uitga. Ik vind het veel te gevaarlijk, hooguit met mijn vriend mee misschien wel soms. Verder ga ik altijd uit in een boerengat veel gezelliger en veiliger vind ik het daar :) !

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 01:29

Wat naar zeg... Rare mensen bestaan er op deze wereld. Jammer dat niemand heeft ingegrepen, vb. door hulp te halen.

Laatste keer dat ik in TDF was, hing er ook een gigantische rotsfeer. Heel gewelddadig. Op de dansvloer werd een jongen uit het niets neergemept, geen idee door wie en waarom. Een groepje probeerde steeds een klein jongentje te pakken. Etc, etc.

Hoop dat jullie de meiden kunnen achterhalen.

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 01:40

Echt vreselijk Lotte.. Ik hoop dat ze een goeie straf krijgen want dit is niet normaal..
Hopelijk houd je hier niet wat geestelijks aan over en durf je de volgende keer gewoon op stap.
Heel veel sterkte meissie. :+:

Amaretto27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 10:00

Jeetje wat vervelend voor je zeg!
En wat een laffe vriendin! Dat kun je dus ook echt geen vriendin noemen.

Hopelijk gaat je aangifte wat uitmaken, maar ben bang van niet.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:21

A gader.. ik kan me zo ergeren aan het zwakke gedrag van je neppe vriendin ...
Dat is gewoon laf ,want ze zg dondersgoed wat er met jou was ,maar was zelf gewoon te scheiterig om jou te helpen.
Walgelijk... Ook die meiden die het gedaan hadden! gadver.. die wil ik het liefst zo'n klap geven dat ze niet meer kunnenl lopen v/d pijn.. sorry hoor ,maar das toch niet normaal ! je deed niet eens wat!

Hoe is het met je?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:32

Inderdaad wat een rot wijven zeg! Bah, die mogen eens goed aangepakt worden :( Heel veel sterkte, ben ook benieuwd hoe het nu is?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:32

In de TDF worden vaak foto's gemaakt, probeer daarop te zoeken naar die meiden. Aangifte is goed en nog makkelijker als je een foto kan laten zien.

Als ik je moeder was geweest had ik je op de 14e nog niet eens uit laten gaan, damn wat jong voor een discotheek (zal wel heel jeugdig bokt over me heengaan).

Volgende keer meteen naar 1 van de uitsmijters toestappen en zorgen dat de meiden gepakt worden, ook buiten doen ze dat nog voor je, politie staat er echt altijd in de straat. Ik begrijp niet waarom je dit niet hebt gedaan of dat je 'vrienden' dit niet hebben gedaan. De mensen daar zijn echt wel ok genoeg om je te helpen. Ken de club goed (alleen dan zakelijk).

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 14:53

Wat een walgelijke wijven (nee , een beter woord heb ik er niet voor over). Van mij mogen die een hele dikke straf krijgen.
En dat die 'vriendin' zich zo gedroeg... :n

Heel veel sterkte en beterschap :(:)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 18:06

OMG! ik had ze op die trap al een dikke por naar achter gegeven. Wat een raaaaaaare snollen zeg!

Ik betwijfel of de politie iets zal doen, mijn ervaring is van niet nl! Vriend van mij had hetzelfde, zijn vrienden sprongen wel in, weet ook niet hoe dat anders afgelopen was :\.

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 18:56

tdf is op vrijdagavond voor tieners.. speciaal voor jongeren dus.. van 13 tot 16 jaar, word geen alcohol geschonken dus opzich niks raars aan.. alleen heb je altijd van die rot wijfen of jongens die het zogenaamd stoer vinden om te slaan.. bah wat kan ik me daaraan ergeren.. op 16+ is dit nog veel erger omdat ze dan ook nog allemaal veel drank op hebben..

Sterkte lot!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 19:50

dankjullie allemaal voor jullie begrip enz. :j

Met mij gaat het best wel goed, heb eigenlijks er geen pijn aan overgehouden op de schrammetjes op
mijn elleboog en knie na , want die doen zeer als ik er aan kom/op steun en schuurt door mijn kleren.
die schram op mijn gezicht word gelukkig al wat minder.
zo zag het er zaterdagochtend uit; http://img830.imageshack.us/img830/4915/bewijs006.jpg

Ik weet inmiddels van 1 van die grieten hoe ze heet, en welke school die zit. Via poetsplaats, (waar mijn vader
vaak op zit, ook een soort paardenforum) zette hij dit verhaal er ook op, om zo getuigen te vinden. En 1 iemand
heeft een gedeelte gezien en wist 1 te herkennen. Hyves van die griet opgezocht en bleek inderdaad hetzelfde
meisje te zijn. Waar ik ook achter kwam was, dat die zogenaamde vriendin van me, haar ook op hyves heeft...
Ik heb zo'n idee dus dat zij er ook achter zit, maar dat kom ik vast snel genoeg te weten.
Dat andere meisje hebben we waarschijnlijk ook al gevonden, maar nog niet met de 100 % zekerheid.

hopelijk kan morgen de politie wat voor me betekenen, en die akelige '...$^&%^...' een dikke straf geven.
Maar ga uit van het minste..

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:52

Jakkes Lotte..
Dumpen die vriendin *\o/*

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 19:55

haha, was ik ook nog niet van plan ofzo _O-

~~}>

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:59

En wie heeft je in elkaar geslagen?? :+

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 20:02

tja, om dat nou online te zetten :P

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:05

dat zou ik hier ook niet neer zetten nee..
maar wat goed dat je dat weet dan! zou het echt even heel goed aan Renie vertellen hoor!

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:06

_Bitje_ schreef:
tja, om dat nou online te zetten :P

daar hebben we pb voor he :Y) :')

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:08

Maar mischien daarom dat ze juist zo bang was?

Of is het gewoon maar een meisje die je eigenlijk niet echt goed kent,maar af en toe mee uitgaat?
maar het lijkt me niet dat zij er achter zit,ik denk dat ze gewoon wist wie dat meisje was,en liever er helemaal buiten stond,dan schijn te geven dat ze aan je kant stond om zelf in geen geval id problemen te komen.
Zo ken ik er hier ook een paar,
geen vriendinnenmateriaal zulke mensen,ookal kan je er wel gewoon lol mee maken.

Ben eig ook wel nieuwschierig wie het kind was dat je heeft geslagen,
is dat gemeen om te zeggen? :o
Maar ze woont toch niet in je omgeving,of wel?
Ik denk dat ze iig niet echt specifiek jou moest hebben,zulke meisjes slaan wie ze ook maar slaan kunnen om het even bot te zeggen. :x
Laatst bijgewerkt door MJ__ op 27-02-11 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt