Uiteindelijk heeft de bakker de oven maar uitgezet en laten zien waar de knop zat, want de arme jongen liep haast paars aan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naamloos1 schreef:hahahahahahhaa!! mooi is dat he!zo heb ik een keer een collega'tje weggestuurd om een plintentrapje te halen... immers was die ene die we hadden nét kapot gegaan...
Storm schreef:Mijn moeder wilde me ooit vlugzout laten halen, als je dat op het staartje van een mus zou strooien, dan kon hij niet wegvliegen
duodenum schreef:Ik las net dat iemand het over "Passantjes" had, volgens mij bestaan die wel (of het is een dialect woord uit het Drents).Wij noemen een passantje, zo'n leren dingetje aan je hoofdstel die je over de losse riempjes schuift, om zo alles bijeen te houden. (god geen idee hoe je het beter uitlegt!)
dushi88 schreef:Ik heb er eentje die volgendsmij nog niet voorbij is gekomen..
Toen ik stage liep en we bezig waren met hoofdstellen moest ik ineens uit het kantoor een doosje vaste passantjeshalen.. Gelukkig was ik nog zo slim om te vragen wat het was en trapte er dus niet in
![]()
Geintje deden ze bij iedere stagaire
_Kelly_bokt schreef:dushi88 schreef:Ik heb er eentje die volgendsmij nog niet voorbij is gekomen..
Toen ik stage liep en we bezig waren met hoofdstellen moest ik ineens uit het kantoor een doosje vaste passantjeshalen.. Gelukkig was ik nog zo slim om te vragen wat het was en trapte er dus niet in
![]()
Geintje deden ze bij iedere stagaire
sorry maar wat zijn dat,.