Hebbie nog voetbalplaatjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:28

Haha, nee hoor, ik zal mijn schoonouders eens vragen. Die doen wel boodschappen bij de AH waar jij het over hebt.
Een supermarktmanager van zo'n grote AH kan nooit al zijn klanten en kroost kennen, geloof ik niets van. Verder help ik geen kleine kindertjes boodschappen doen, want vaak moet moeders later alles weer terug zetten ;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 12:30

Mindim schreef:
Haha, nee hoor, ik zal mijn schoonouders eens vragen. Die doen wel boodschappen bij de AH waar jij het over hebt.
Een supermarktmanager van zo'n grote AH kan nooit al zijn klanten en kroost kennen, geloof ik niets van. Verder help ik geen kleine kindertjes boodschappen doen, want vaak moet moeders later alles weer terug zetten ;)

Tis dat of ze blijven staan springen en staan doen waarmee ze spullen uit het schap trekken. En dat mama het terug moet zetten: tsja, dan moeten ze maar op hun kinderen letten hoor.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:32

Ook al iets waar ik nooit last van heb: kindjes die willen dat ik boodschappen pak :o?
Ik begin te denken dat ik in een heel apart gehucht woon...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 12:33

IKbenEllen schreef:
Ook al iets waar ik nooit last van heb: kindjes die willen dat ik boodschappen pak :o?
Ik begin te denken dat ik in een heel apart gehucht woon...

Volgens de manager is onze AH nogal apart.

En kinderen vragen het niet perse, maar als je zo'n hupje ziet springen dan laat je die toch niet staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:35

Vjestagirl schreef:
Mindim schreef:

Tis dat of ze blijven staan springen en staan doen waarmee ze spullen uit het schap trekken. En dat mama het terug moet zetten: tsja, dan moeten ze maar op hun kinderen letten hoor.

Gewoon niet mee bemoeien lijkt me? Trouwens die AH waar jij het over hebt is helemaal geen XL, want die zijn er niet in Breda. Tenminste mijn schoonouders gaan in Breda Noord naar de AH en dat is geen xl, die zijn er uberhaupt niet in Breda.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:36

Ik werk bij de AH achter de kassa en ik vind het echt zo ontzettend associaal! Rot kinderen :') Heb mijn broertje van 8 ook even meegedeeld dat als ik hem daar ontdek dat ik hem aan zijn oren naar huis sleep ;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 12:37

Hmmmm ik zou zweren dat hij op de website stond als XL... Maar je hebt gelijk! Sorry, mijn fout.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:41

Mijn schoonouders vonden de AH bij ons reuze groot en dat is een L namelijk en een XL is nog wel een stukje groter.

Edit, hoe kom je eigenlijk aan het emailadres van de bewuste AH?

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 12:47

Mindim schreef:
Mijn schoonouders vonden de AH bij ons reuze groot en dat is een L namelijk en een XL is nog wel een stukje groter.

Edit, hoe kom je eigenlijk aan het emailadres van de bewuste AH?

Daar ben ik ook benieuwd naar want dan gooi ik er ook even een mailtje tegenaan met de vraag of ze graag die extra inkomsten willen van moeders die voor die rotplaatjes nu min of meer verplicht zijn boodschappen te doen bij de AH. Want anders moeten die arme kindertjes van ons daar gaan staan bedelen en lopen ze iedere keer tegen van die asociale volwassenen aan die die kinderen erop aankijken ipv het management dat die achterlijke acties bedenkt :+

Vjestagirl

Re: Hebbie nog voetbalplaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 12:52

Je kunt op de website van de AH een vraag stellen (zoeken op 'contact'). Daarmee mail je naar het hoofdkantoor. Het hoofdkantoor kan dan om je telefoonnummer vragen, zodat het management van de betreffende winkel contact met je op kan nemen.

Anoniem

Re: Hebbie nog voetbalplaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:16

En toch blijf ik het apart vinden dat er alleen maar kinderen staan van niet AH winkelende ouders. Dat is keurig gezegd van je AH manager, je kan natuurlijk niet je klanten en hun kroost tegen het verkeerde been schoppen. En jij bent tevreden met het antwoord.
Maw, heeft ie fijn een zoethouder gebruikt.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:17

carr_friesje schreef:
bij mij is het meestal als degene voor mij in de rij aangeeft aan de cassiere dat hij/zij geen voetbalplaatjes wil, dat ik dan even beleefd aan diegene vraag of ik ze dan misschien mag hebben omdat ik ze spaar voor mijn neefje.

Vind ik ook irritant, sorry :o

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 13:20

Mindim schreef:
En toch blijf ik het apart vinden dat er alleen maar kinderen staan van niet AH winkelende ouders. Dat is keurig gezegd van je AH manager, je kan natuurlijk niet je klanten en hun kroost tegen het verkeerde been schoppen. En jij bent tevreden met het antwoord.
Maw, heeft ie fijn een zoethouder gebruikt.

Het zullen niet alleen kinderen zijn van niet winkelende ouders. Maar degenen die volgens hem zo'n grote bek hebben en zo vervelend zijn zijn idd van mensen die niet bij hem boodschappen doen. En wat zou mij het kunnen schelen of ze wel of niet van klanten zijn. Ik heb gewoon een goed gesprek gehad met die manager, en dat jij graag schopt tegen alles wat ik zeg omdat ik geen 'koetjekoetjekoe' doe naar die ettertjes is jouw probleem.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:27

RightOn schreef:
Ga denk ik mijn handtekening uitdelen kijken hoe ze daar op reageren. :D ...

Procent schreef:
''WIE WIL.....''
Kindjes: ''Ja ik! Ja ik! Ja ik!

*haalt pen uit jaszak*

''MIJN HANDTEKENING?!'' :D

:D ghèghè

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:27

Ik heb het al niet zo op kinderen, en dan krijg je dat ook nog aan je hoofd..... Gelukkig dat de Dekamarkt geen acties meer heeft, maar ik heb me wel eens door kinderen moeten worstelen om de winkel uit te kunnen.... Vreselijk! En inderdaad dat taalgebruik :n Zou bijna zeggen "die jeugd van tegenwoordig!" :P . Ik heb vroeger ook flippo's gespaard, maar echt niet dat ik bij een winkel stond te schooien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:28

Hoeft niet zo gepikeerd te doen hoor :) Wie zegt dat ik koetjekoetjekoe (das slechts een aanname van jouw kant)? Het vind hier gewoon niet plaats. Verder maak ik gewoon een opmerking over je AH manager, dat jij je daarmee persoonlijk voelt aangesproken, kan ik ook niet helpen.
De manager geeft af op niet klanten van de AH, vind ik raar, waarschijnlijk staan er net zo goed AH kroost tussen. Ik hoop niet dat hij het over grote bekken heeft gahad, want das natuurlijk al helemaal niet netjes

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 13:29

Angeliekje schreef:
Ik heb het al niet zo op kinderen, en dan krijg je dat ook nog aan je hoofd..... Gelukkig dat de Dekamarkt geen acties meer heeft, maar ik heb me wel eens door kinderen moeten worstelen om de winkel uit te kunnen.... Vreselijk! En inderdaad dat taalgebruik :n Zou bijna zeggen "die jeugd van tegenwoordig!" :P . Ik heb vroeger ook flippo's gespaard, maar echt niet dat ik bij een winkel stond te schooien!

Het voordeel van die flippo's was dat ze IN de zakken chips zaten zodat je ze thuis pas vond. Bedelen bij de uitgang van de winkel had geen enkele kans.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:30

Das waar... wel een ideetje voor die voetbalplaatjes om ze in een "eigen merk" product te doen *D Gelijk alle koters bij de deur weg!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 13:31

Angeliekje schreef:
Das waar... wel een ideetje voor die voetbalplaatjes om ze in een "eigen merk" product te doen *D Gelijk alle koters bij de deur weg!

Bij t brood ofzo. Is geen ongezond product, en iedereen heeft brood nodig...

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:37

Pff bij ons in de supermarkt is het ook zo erg.
En idd, ik snap dat ook echt niet van die ouders ( als ze het weten dan ). Kinderen lijken daar gedumpt, alle beleefdheid is ineens verdwenen... je word uitgescholden als je zegt dat ze niets krijgen enz....

Ik snap ook niet dat de AH daar niets aan kan doen, bedoel daar is toch wel een wet/regel voor?

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:41

Ik vind het een gebrek aan opvoeding .Ik moet het niet horen dat mijn kinderen staan te schooien bij de supermarktuitgang.De brutaliteit.Misschien de brandweer eens bellen om het een beetje schoon te spoelen voor de deur? :')

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:44

Sorry maar zo'n AH werkt dat zelf in de hand met al die stomme acties. En ik kom weer door het hele huis rondslingerende voetbalplaatjes tegen, daar denkt dan weer niemand aan. Aan de ECHTE slachtoffers. En dat zijn toch nog altijd de ouders die min of meer gedwongen worden hieraan mee te doen omdat hun kind anders niet meetelt :(

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:47

tja om klanten te lokken hé.
Kinderen willen persé naar de AH, dus zeuren bij de ouders, zodat de ouders wel gaan
en natuurlijk wat moeten kopen, voordat ze de plaatjes krijgen...
vind het ook allemaal dikke onzin... paar maanden later vind je alle boekjes met plaatjes bij het grofvuil...
en nu doen ze er nog een moord voor...
Mijn broer en zijn vrienden houden ze ook allemaal lekker zelf..
plakken ze allemaal op de muren van hun keuken.....tja studenten he... behang is te duur :')

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:49

Wat is het probleem eigenlijk? Je bent toch hooguit een half uurtje per week kwijt aan boodschappen doen en dan heb je daar zoveel frustraties over? Eigenlijk heel erg zielig, er zullen toch wel belangrijkere dingen in je leven zijn waar je (positieve) energie in kan steken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:50

Ik zou er niet apart om naar de AH gaan hoor.