Een supermarktmanager van zo'n grote AH kan nooit al zijn klanten en kroost kennen, geloof ik niets van. Verder help ik geen kleine kindertjes boodschappen doen, want vaak moet moeders later alles weer terug zetten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mindim schreef:Haha, nee hoor, ik zal mijn schoonouders eens vragen. Die doen wel boodschappen bij de AH waar jij het over hebt.
Een supermarktmanager van zo'n grote AH kan nooit al zijn klanten en kroost kennen, geloof ik niets van. Verder help ik geen kleine kindertjes boodschappen doen, want vaak moet moeders later alles weer terug zetten
IKbenEllen schreef:Ook al iets waar ik nooit last van heb: kindjes die willen dat ik boodschappen pak![]()
Ik begin te denken dat ik in een heel apart gehucht woon...
Vjestagirl schreef:Mindim schreef:Haha, nee hoor, ik zal mijn schoonouders eens vragen. Die doen wel boodschappen bij de AH waar jij het over hebt.
Tis dat of ze blijven staan springen en staan doen waarmee ze spullen uit het schap trekken. En dat mama het terug moet zetten: tsja, dan moeten ze maar op hun kinderen letten hoor.
Mindim schreef:Mijn schoonouders vonden de AH bij ons reuze groot en dat is een L namelijk en een XL is nog wel een stukje groter.
Edit, hoe kom je eigenlijk aan het emailadres van de bewuste AH?
Mindim schreef:En toch blijf ik het apart vinden dat er alleen maar kinderen staan van niet AH winkelende ouders. Dat is keurig gezegd van je AH manager, je kan natuurlijk niet je klanten en hun kroost tegen het verkeerde been schoppen. En jij bent tevreden met het antwoord.
Maw, heeft ie fijn een zoethouder gebruikt.
Zou bijna zeggen "die jeugd van tegenwoordig!"
. Ik heb vroeger ook flippo's gespaard, maar echt niet dat ik bij een winkel stond te schooien!
Wie zegt dat ik koetjekoetjekoe (das slechts een aanname van jouw kant)? Het vind hier gewoon niet plaats. Verder maak ik gewoon een opmerking over je AH manager, dat jij je daarmee persoonlijk voelt aangesproken, kan ik ook niet helpen.Angeliekje schreef:Ik heb het al niet zo op kinderen, en dan krijg je dat ook nog aan je hoofd..... Gelukkig dat de Dekamarkt geen acties meer heeft, maar ik heb me wel eens door kinderen moeten worstelen om de winkel uit te kunnen.... Vreselijk! En inderdaad dat taalgebruikZou bijna zeggen "die jeugd van tegenwoordig!"
. Ik heb vroeger ook flippo's gespaard, maar echt niet dat ik bij een winkel stond te schooien!