Een recente stunt was toen ik ging verhuizen. Hele verhuizing etc RUIM (weeeeken) van te voren aangevraagd, bij elkaar zo'n 2,5 uur in de wacht gehangen. Nouja, uiteindelijk alles redelijk soepel verlopen. Tot 1 dag voor de verhuizing ik word gebeld door de KPN. Helaas was ik aan het werk toen ze belden, dus een voicemail.
Citaat:"Goedemiddag mevrouw, met de KPN. Wij willen even doorgeven dat de verhuizing die u heeft aangevraagd niet door kan gaan. Als u vragen heeft kunt u bellen met de klantenservice."
Ik natuurlijk bellen. Bleek dat ze een tikfout hadden gemaakt in het huisnummer, en er al een andere internetverbinding op dit adres bekend is. Werd een nieuwe aanvraag gedaan, maar dit kon wel weer enkele weken duren... (!!!!!)
Begrijpelijkerwijs ben ik zelf ook iets minder vriendelijk en begripvol geworden, en uiteindelijk heeft het "maar" een week of 3 geduurd.
Wat betreft alle reacties hier van Frozenstar: Ik ben wel eens erg benieuwd wat jouw functie binnen KPN is. Ben je een callcenter speelbal (met overigens zeldzame, juiste intenties, dat siert je!) of zit jij daadwerkelijk op een positie waar je iets met deze berichten kunt doen? Ik vrees het eerste, gezien de hersenspoeling waarmee je alle klachten tegenspreekt overduidelijk is. Zo te horen is de KPN wel goed voor jou, gelukkig, en weten ze je goed te motiveren om vol achter het bedrijf te staan. Ik herken het wel, je komt er op een dag wel achter hoe het werkt in dit soort bedrijven...
Frozenstar schreef:Je kan ook een klacht indienen op de website
Tegen mij werd laatst door de klantenservice (na 20 minuten in de wacht) gezegd dat ik maar een mail moest sturen naar klantenservice@kpn.nl. Het duurde ruim een week voor ik de volgende reactie kreeg:
Citaat:Geachte heer/mevrouw, Helaas is het op dit moment niet mogelijk vragen per e-mail te beantwoorden. Vriendelijk verzoeken wij u hiervoor telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-0244, EUR 0,10 per minuut (maandag t/m zondag van 08.00u tot 22.00u). Onze medewerkers kunnen uw vragen en verzoeken direct beantwoorden. Wij werken er hard aan om u in de toekomst weer via e-mail van dienst te zijn. Dit e-mailbericht is automatisch verstuurd. Het is daarom niet mogelijk om te reageren op dit bericht. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet, KPN
Het moet toch niet gekker worden...