Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 15:59

KPN... Breek me de bek niet open. Ik heb internet+bellen+tv, en niets anders dan gedonder...
Een recente stunt was toen ik ging verhuizen. Hele verhuizing etc RUIM (weeeeken) van te voren aangevraagd, bij elkaar zo'n 2,5 uur in de wacht gehangen. Nouja, uiteindelijk alles redelijk soepel verlopen. Tot 1 dag voor de verhuizing ik word gebeld door de KPN. Helaas was ik aan het werk toen ze belden, dus een voicemail.

Citaat:
"Goedemiddag mevrouw, met de KPN. Wij willen even doorgeven dat de verhuizing die u heeft aangevraagd niet door kan gaan. Als u vragen heeft kunt u bellen met de klantenservice."

Ik natuurlijk bellen. Bleek dat ze een tikfout hadden gemaakt in het huisnummer, en er al een andere internetverbinding op dit adres bekend is. Werd een nieuwe aanvraag gedaan, maar dit kon wel weer enkele weken duren... (!!!!!)
Begrijpelijkerwijs ben ik zelf ook iets minder vriendelijk en begripvol geworden, en uiteindelijk heeft het "maar" een week of 3 geduurd.

Wat betreft alle reacties hier van Frozenstar: Ik ben wel eens erg benieuwd wat jouw functie binnen KPN is. Ben je een callcenter speelbal (met overigens zeldzame, juiste intenties, dat siert je!) of zit jij daadwerkelijk op een positie waar je iets met deze berichten kunt doen? Ik vrees het eerste, gezien de hersenspoeling waarmee je alle klachten tegenspreekt overduidelijk is. Zo te horen is de KPN wel goed voor jou, gelukkig, en weten ze je goed te motiveren om vol achter het bedrijf te staan. Ik herken het wel, je komt er op een dag wel achter hoe het werkt in dit soort bedrijven...

Frozenstar schreef:
Je kan ook een klacht indienen op de website ;)

Tegen mij werd laatst door de klantenservice (na 20 minuten in de wacht) gezegd dat ik maar een mail moest sturen naar klantenservice@kpn.nl. Het duurde ruim een week voor ik de volgende reactie kreeg:

Citaat:
Geachte heer/mevrouw, Helaas is het op dit moment niet mogelijk vragen per e-mail te beantwoorden. Vriendelijk verzoeken wij u hiervoor telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-0244, EUR 0,10 per minuut (maandag t/m zondag van 08.00u tot 22.00u). Onze medewerkers kunnen uw vragen en verzoeken direct beantwoorden. Wij werken er hard aan om u in de toekomst weer via e-mail van dienst te zijn. Dit e-mailbericht is automatisch verstuurd. Het is daarom niet mogelijk om te reageren op dit bericht. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet, KPN

Het moet toch niet gekker worden...

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 16:18

wake_up schreef:
pffft. wel grappig dat ik dit verhaal hier lees, aangezien ik al maanden hetzelfde gekloot heb met mn telefoon. :+ Alleen durf ik hem niet op te sturen, omdat ik dan een tijd zonder mn telefoon zit, terwijl ik gewoon bang ben dat dit een superslecht toestel is (Ja, ik heb ook de HTC Touch Pro 2). Na jou verhaal twijfel ik nu nog of ik hem wel of niet het beste kan gaan opsturen.. :+

Ik heb m'n telefoon ook opgestuurd toen hij iedere keer na een nacht opladen binnen 2 uur leeg was. Na een paar weken had ik hem weer, toen kon hij helemaal niet meer aan of gaf alleen wit beeld. Weer terug gestuurd, duurde weer een paar weken, deed hij het nog steeds niet! Nou na nog een paard keer deed hij het eindelijk weer. Bij de eerste keer zeiden ze dat ik een leen telefoon meekreeg maar dan was toen niet nodig omdat ik er thuis nog eentje had. Maar toen die ook stuk ging was het ineens onmogelijk om me een leen telefoon te geven. Dus heb ongeveer 3 maanden zonder telefoon gezeten.

En in het begin ging het zo bij mij: Op internet werd een abonnement aangeboden met 150/150. Daar kreeg je dan ook nog gratis verdubbelservice bij die net zolang duurde als je contract. Dus dan zou ik 300/300 hebben. Telefoon meteen besteld. Op de site stond: 'Op werkdagen voor 17:00 besteld, is morgen in huis.'. Nou uiteindelijk heb ik ongeveer drie weken op mijn telefoon gewacht. Maar ik dwaal af. Ik kreeg mijn telefoon dus met 300/300 (althans dat dacht ik). Na een tijdje kwam ik er achter dat ik maar 150/150 had. Toen ben ik begonnen met die verdubbelservice handmatig te doen(dus dan moet je smsje sturen met iets van 'verdubbel aan'). Kreeg ik terug: De verdubbelservice staat al aan. Dus dat hebben ze slim gedaan op de website, ik ben er zo ingetrapt. Maar goed, met 150/150 redde ik het wel. Maar na een tijdje ging alles wel heél snel op, terwijl ik echt onwijs weinig bel en sms! Dus ik alles even na checken. Blijkt die hele verdubbelservice er niet eens te zijn. Dus toen zat ik met 75/75. Nou als ik dat had geweten had ik wel iets anders gezocht! Want wat is nu het gevolg: Iedere maand over m'n bundel heen.

Volgen jullie me nog? :o

Kido

Re: Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 16:32

Dan denk ik dat je ergens niet goed gelezen heb.....
Want over t algemeen is die verdubbel enkel voor de SMS er daarbij moet je bij zulke dingen goed alles lezen en dat vergeten veel mensen.
Mensen zien een actie en denken wow maar lezen niet goed de voorwaarden...

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 08:30

Als het goed is krijg ik vandaag (na 11 maanden) mn nieuwe telefoon bezorgd! zonder extra kosten... ik duim even rustig verder, want ga pas juichen als ik em in mn handen heb!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 18:05

IK GA JUICHEN!!!!!!!!!!

HIJ IS BINNEN :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 19:31

Er werkt hier een redelijk knappe jongen bij de KPN dus ik ga niet klagen hahaha :')

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 19:33

En Djuulsie blij met je nieuwe mob?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 19:34

Kido schreef:
En Djuulsie blij met je nieuwe mob?

Hele avond druk met spelen := ben echt heel blij

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 19:36

Hij doet het dus nog steeds? :=

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 19:45

Ja, maar ben nog geen 2 weken verder he :P

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 11:37

_O- Ik snap die KPN nog steeds niet hoor... Afgelopen vrijdag is mn nieuwe telefoon thuis bezorgd. Ik helemaal gelukkig (nog steeds :P) kreeg ik gisteren een mail dat mn HTC gerepareerd is en dat ik die kan ophalen... _O-

Over goede communicatie gesproken :P

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:09

Haha! ga je hem ophalen?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 12:10

Ja, natuurlijk! En dan verkopen... :=

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:17

gelukkig heb je nu een nieuwe mobiel!

ik had ook altijd gezeur met KPN en Hi, ze snapten echt niks... nu ben ik bij Vodafone, tot nu toe geen problemen mee :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:52

djuulsie schreef:
Ja, natuurlijk! En dan verkopen... :=

Vind eigenlijk dat je het niet kan maken om een telefoon te verkopen die zo vaak problemen geeft

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 13:31

Verkoop em ook niet aan iemand... verkoop aan de MM...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 13:46

Die hem vervolgens weer doorverkopen? :+

Ik mag binnen nu en een paar maanden een nieuwe phone uitzoeken. Mijn contract verloopt ergens in juni.
Ik ben benieuwd met wat voor aanbieding KPN op de proppen komt. Qua telefoon weet ik al welke ik wil :)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 13:54

Ja, maar dan hoef ik me niet schuldig te voelen ;) toch?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:00

MM?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:06

Media Markt gok ik.

Djuulsie, je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou toch een schuldgevoel hebben :o
Controleren ze daar de telefoon dan niet eerst?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:07

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 14:14

Cayenne schreef:
Media Markt gok ik.

Djuulsie, je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou toch een schuldgevoel hebben :o

Hij doet het gewoon hoor... Loopt alleen af en toe vast!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 16:31

Cayenne schreef:
Media Markt gok ik.

Lees net op die site trouwens dat die telefoons opgeknapt worden en dan naar Azie en Afrika gestuurd worden... Dus denk dat ze daar wel blij mee zullen zijn :D

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 14:37

Het is niet te geloven maar heb ik zojuist vandaag hetzelfde probleem meegemaakt. Mijn vader staat momenteel ook bij de KPN omdat hun nergens van af weten terwijl wij zwart op wit hebben staan dat na veel reparaties en nieuwe telefoon mogen uitzoeken. Waarschijnlijk krijg ik geen nieuwe telefoon. Ik ben het dan ook spuugzat met die domme mensen daar. :r

Hoe is het uiteindelijk bij jou afgelopen?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 14:43

Als je even de laatste pags had gelezen had je t geweten!