Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tanya89

Re: Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:05

:') Die vibrator als massage stick in de vensterbank heb ik ook al eens gehoord! Volgens mij is zoiets ooit begonnen als alleen een oma die er een had gekocht met die bedoeling en gaat het van mond tot mond steeds bonter :+

Heb zelf ook zulke dingen meegemaakt maar kan er zo ff niet opkomen!

Mniekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:24

Mijn vriend en ik hebben een keer de verkeerde afslag op de rotonde genomen en reden daarmee regelrecht de tippelzone van heerlen in :)
Alsof dat nog niet erg genoeg is, staan de dames daar in bushokje-achtige dingen en ik was ook nog zo naief om de opmerking te maken: "wat gek zeg, hier komt toch helemaal geen bus???"..tja leg maar eens uit wat je daar komt doen als stelletje, waarvan er eentje vol verbazing om zich heen aan het kijken is alsof ze alice in wonderland is...

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:42

jillie1994 schreef:
Een vriendin haar broer en zijn vriendin hebben een kindje met het syndroom van Down, sinds zij in de efetling zijn geweest is het kindje helemaal gek van trollen. Dus zij gingen boodschappen doen en zette het kindje voor een trollenfilm. Onder het boodschappen belt het kindje hun op:'ik heb een trol gezien! Kom hier heen!' Ouders dachten, het zal wel. Later belt hij weer. 'Ik heb nu een trol in huis! Kom nou, kom nou!' Ouders dachten weer, hij heeft het uit de film oid. Toen hij voor de 3e keer belde en zei: 'Ik heb de trol nu opgesloten! Kom nu gahaauw!' zijn ze toch naar huis gegaan.
Bleek hij een liliputer met een collectebus dus langs de deuren kwam in de WC hebben opgesloten.
Ik zou me doodschrikken! :=

http://www.mindz.com/blog/2010/9/15/De_ ... rhaal_ooit
http://www.fancy.nl/bbpress/topic.php?id=153659
http://forum.fok.nl/topic/1449647
http://miekjesmijmeringen.punt.nl/?id=574739&r=1

een laaf, dwerg, trol....
Jongen met syndroom van down of een autist...
Lilliputter die uit een circus komt, collectant..

oftewel het is gewoon een brood aap verhaal. Of een verhaal die ooit echt is gebeurd en iedereen vertelt het zo dat het altijd een vriend van broer van oma van....... is overgekomen... :D

manonlalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:46

Prachtig topic dit hahaha. Ik ga ook maar eens graven in m'n geheugen.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:57

haha ik had een infectie in me neus. daardoor zaten er ook kleine witte vlokkjes bij de rand van me neus.
ik was op een festival en dacht er niet meer bij na natuurlijk.
sta ik in de rij te wachten bij de wc, komt er een meisjes naar me toe: er zit wat wits op je neus. ik heel droog o ja meen je dat nou. ik wrijven. zegt ze nee het zit er nog, ach ja we gebruiken allemaal wel eens wat. ik zeggen nee dat doe ik niet!
zij zei: ja hoor. het geeft toch helemaal niet.
nou ze geloofde me mooi niet :o
wat heb ik me geschaamd

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 00:29

Ik heb lenzen, en daar wil nog wel eens een stofje of zandkorreltje of iets dergelijks achter gaan zitten. Resultaat is ontzettend tranende ogen, met loopneus tot gevolg, en natuurlijk wrijven enzo. Hoe vaak ik al niet aan leraren en klasgenoten uit heb mogen leggen dat ik écht niet aan het huilen was maar er gewoon wat in mijn oog zat....

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 01:34

Mijn broertje was ook een kanjer in dat soort acties als klein manneke zijnde.

Doen moeders en hij (lees; 2 jaar) boodschappen, moeder had een rok aan met van dat elastiek op de buik :Y) , en broertje wil opgetild worden. Trekt aan d'r rok, en jawel, daar lag haar rok op de grond :D

Of het misschien wel bekende verhaaltje ; Opnieuw boodschappen doen, broertje ziet voor het eerst een getinte man, en vraagt: "Is dat nou zwarte piet?" keihard :P?

Moeder was zwanger van een tweeling. Broertje en zij lopen langs een stevige meneer, waarop m'n broertje zegt; 'Die meneer krijgt ook een tweeling!"

Leuk broertje! :D Inmiddels is hij oud en wijs genoeg om niet meer zulke dingen uit te halen.

Mijn oma heeft wel 'ns verteld; Ze was met de kinderwagen op stap, ze was ongestelt, maar toen waren er nog geen maandverbandjes met plakstrip. En op een gegeven moment voelt ze haar maandverbandje langs haar benen naar beneden zakken. Ze denkt: "Snel doorlopen, ziet niemand het." Tot een man haar aanspreekt: "Mevrouw, u verliest wat...!"
Dan wil je ook wel door de grond zakken! :D

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 13:35

Een paar jaar geleden kwamen mijn vriend en ik 's nachts terug van een weekendje weg. Wij hadden de hond van mijn ouders achterin de auto en die moest plassen. We stopten met de auto op zo'n parkeerplaats naast de snelweg. Niet opgelet... hond uit de auto... ik kijk om me heen... Ohnee!!! De hond had nog niet geplast maar heb ik vlug de auto weer ingeduwd.
Die parkeerplaats was blijkbaar op dat moment in gebruik door diverse mannen.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 13:50

Hahaha wat een verhalen zeg. :d

Ik heb er ook nog wel eentje, is gebeurd tijdens Sinterklaasviering bij mijn schoonfamilie.
Ik was aan het kletsen met mijn schoonmoeder en vriendin van schoonbroer. We hadden het over verjaardagen en het botsen van karakters tussen mensen. Het was een boeiend gesprek, tot mijn schoonmoeder ineens aan de vriendin van mijn schoonbroertje vraagt: ben jij eigenlijk nog maagd?
Waarop de hele kamer dus stil viel. Het meisje kreeg een kop als een boei, schoonbroer keek weg en ik begon te grinneken. Mijn schoonmoeder kreeg door dat de situatie awkward aan het worden was, waarop ze riep: Nee nee, zo bedoel ik het niet!! :oo

Bleek ze dus te bedoelen of het meisje nog het sterrebeeld Maagd was, aangezien ze begin Oktober jarig is. (In de Maand September heb je t sterrebeeld Maagd). Wij hadden die koppeling naar sterrebeelden nog niet gemaakt, moeders dus wel aangezien we het hadden over verjaardagen en karakters. :')

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 15:03

Haha herkenbaar, ik heb met dit weer last van droge plekjes die gaan jeuken als ik het niet goed invet. Als ik dan zo'n plekje in m'n hals heb dan wordt dat rood natuurlijk omdat ik er steeds aan zit. Vervolgens wordt dat wel eens aangezien voor een zuigzoen, maar dat is het écht niet :')

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 15:31

Ik heb dit weekend van de ellende maar mijn bed uit elkaar gehaald en mijn matras op de grond gelegd. De rest van de familie beweert namelijk dat het zo hard kraakt dat ze er wakker van liggen.

En niemand, niemand, wil geloven het het gewoon een oud houten bed is en ik simpelweg veel draai in mijn slaap. ;(

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 01:21

Haha geniaal topic! :D

Die van die lilliputter ken ik ook, maar dan net ietsje anders:

Een stel jongens zaten met z'n allen in een vakantiehuisje. Eentje was thuis keihard gaan blowen (of iets dergelijks ;) ) terwijl de rest weg was. Op een gegeven moment belt hij een vriend, met het verhaal dat hij een kabouter gevangen had. Hij blijkt dan een liliputter in zijn keukenkastje opgesloten te hebben. Heel leuk, maar wel broodje aap :D.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 01:42

Ach ja mijn dochter van 7 vertelt iedereen die het maar wil horen de waarheid, opzich natuurlijk niets mis mee.....maar mama zegt soms wel eens dingen waarbij niet word stil gestaan dat er nog een paar oortjes luisteren.

Zo is mijn moeder nogal slecht in namen onthouden, dus als ik iets vertel over een ouder op school word het al snel....die dikke moeder of die pukkelige vader of die ene met die rot stem.....waarop mijn dochter dus doodleuk zegt tegen de bewuste ouder....mijn mama zegt dat je dik bent of dat je een rot stem hebt......tja zo heb ik het dus wel gezegd maar ik bedoel het eigenlijk niet rot.

Zo heb ik ook ooit eens gezegd dat opa's en oma's grijs haar hebben, niet er bij stilstaan daar er ook mensen zijn die op latere leeftijd aan kinderen beginnen.Dat heeft al voor een hoop schaamte gezorgd.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:52

Ik heb ook een leuke ; had voor vriendjelief een plannetje bedacht, als hij voor mijn deur zou staan zou ik de deur opendoen in een sexy lingerie dingetje zo van.. THADAAA voor jou! 10 cm hakken eronder en klaar. Afgesproken dat hij om zeven uur voor de deur zou staan... Dus ik ging me omkleden om half zeven ( jaja, wil er graag goed uitzien voor hem <3 8-) ) en om tien voor zeven gaat de bel. Jaaa daar issie!! Snel de deur opendoen!!!

trip trip trip naar de deur.. ik was toch wel een beeetje zenuwachtig omdat er aan de voorkant van mijn portiek alleen maar glas zit en mensen dus eigenlijk wel zo naar de voordeur kunnen gapen.. maar ik raapte al mijn moed bij elkaar en trok de deur open......

Kijk ik recht in het gezicht van mijn Afrikaanse buurman :\

"Boerfrouw.. iek heb vraag van brief!!"

Ik knal de deur weer dicht en riep dattie maar later terug moest komen en dat het ECHT NIET voor hem bedoeld was...

Ok ok nog eentje dan... weer een plannetje voor vriendjelief.. ik had net mijn wollen lange zwarte winterjas gekocht en was er he-le-maal gek van. Vriend had hem nog niet gezien, dus zou ik er een doorschijnend jurkje onderaan doen (verder dus niks) , naar hem rijden en thadaaa verassing!!

Wie o wie word er aangehouden door de politie?? Politiemannetje vond dat ik me erg vreemd gedroeg en ik moest uitstappen.. jas viel open en jawel... leg maar es uit dat je geen h**r bent...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:57

Geen idee of het hier echt hoort, maar ik zeg het gewoon :+.

Ik was laatst bezig met me tas inpakken op het bed van me vriend, maar dat bed kraakt soms een beetje, en ik ging me verzitten.
Ging het bed kraken, maar op een scheet manier zeg maar.
Dus hij zegt telkens dat ik er 1 liet vliegen, terwijl het het bed was..

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 00:23

Didoo schreef:
Ik ben heel benieuwd naar bokkers die ook iets hebben mee gemaakt waarvan het ècht niet was wat het leek. En dat wàt het leek een ehh.. beetje gênant was?

Mijn vriend en ik lagen bijvoorbeeld vorige week in bed, gewoon tv te kijken, toen hij een rare draai maakte.
We hoorde een enorme knal en opeens lagen we met zijn 2e in het midden van mijn bed met de zijkanten omhoog.. door mijn bed gezakt dus. Maar ga dan maar even naar beneden om te vertellen dat je door je bed bent gezakt en dat ECHT niet tijdens de sex is gebeurd... Niemand geloofde ons dus thuis en het was best gênant haha.
We krijgen nu standaard voor we gaan slapen te horen dat we het wel rustig aan moeten doen :')

Ik had echt precies hetzelfde alleen dan met mijn vriend zijn bed :+.
We lagen op zijn laptop film te kijken.
Ik zat rechtop, hij hing half tegen me aan, hij wou anders liggen en toen lagen we op de grond...
Tsja en de volgende ochtend zeiden ze allemaal dat we wel heeeeeel hard teker gingen vannacht... :Y)

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 01:22

Geweldige verhalen zitten ertussen :D

Hier ook erg bekend met het krakende bed- en door het bed gezakt verhaal, maar we lagen echt gewoon te slapen hoor :Y) .
En uiteraard scheetgeluiden door de bank of een stoel en het dan never nooit meer na kunnen doen :+

Echt originele verhalen heb ik (gelukkig!) niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 01:50

En dat terwijl scheten zoiets normaals zijn, ieder mens heeft ze, zelfs dieren laten scheten! Waarom je er dan toch voor schamen? :+

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 01:51

Hahaha, mooie verhalen! Die van die lilliputter is wel erg geinig!

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:22

Gisteren nog...

Ik kwam thuis en had mijn vest verkeerd om aan. Zegt mijn moeder; "Hoe komt dat nou!"...
Leg dan maar eens uit dat je het gewoon warm had en niet stiekem wat in de auto hebt gedaan ;)

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:24

het verhaal van de lilliputter heb ik laatst ook nog gehoord, al was de situatie een beetje anders.. heb me echt rot gelachen :D:D

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:46

Vorig jaar in de zomervakantie had ik een leuke vakantievriend.. beetje gezoend enzo en 's avonds (midden in de nacht) stiekem naar het strand. Hij vond het nogal leuk om zuigzoenen te geven.
De volgende dag helemaal onder de blauwe plekken in mijn hals. En ik maar zeggen: I'm allergic from the sun (tsjaah mijn engels was nog niet zo goed) :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:52

Marloez schreef:
Hahaha! Wat een verhalen! :))

Ik kan zo snel niet echt iets bedenken, heb wel vaak dat ik met m'n hak ofzo over het leer van de bank schurk wat een scheetgeluid produceert. :P Niemand die je dan geloofd dat het écht je hak was, en een 2e keer datzelfde geluid met je hak proberen na te doen om te bewijzen lukt natuurlijk nooit. :')

Inderdaad ..
Helaas.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:52

Hmm ik heb nog een..

Stond samen met mijn ex in de douche, op de een of andere manier glij ik uit en probeer me aan hem staande te houden, gevolg: paar rode striemen van mijn nagels in zijn nek en op zijn borst. :=
En niemand wilde het geloven...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:55

Mijn vriend werkt als kok en ze waren elkaar echt gruwelijk op aan het jutten (zoals altijd). Hij had op de werkbank lijntjes poedersuiker gemaakt en de andere koks liepen m te stangen dat ie er eentje op moest snuiven. Wat ie vervolgens dus ook deed en precies op dat moment kwam de baas binnen. :oo
Hij had heel veel uit te leggen.........