Heb zelf ook zulke dingen meegemaakt maar kan er zo ff niet opkomen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jillie1994 schreef:Een vriendin haar broer en zijn vriendin hebben een kindje met het syndroom van Down, sinds zij in de efetling zijn geweest is het kindje helemaal gek van trollen. Dus zij gingen boodschappen doen en zette het kindje voor een trollenfilm. Onder het boodschappen belt het kindje hun op:'ik heb een trol gezien! Kom hier heen!' Ouders dachten, het zal wel. Later belt hij weer. 'Ik heb nu een trol in huis! Kom nou, kom nou!' Ouders dachten weer, hij heeft het uit de film oid. Toen hij voor de 3e keer belde en zei: 'Ik heb de trol nu opgesloten! Kom nu gahaauw!' zijn ze toch naar huis gegaan.
Bleek hij een liliputer met een collectebus dus langs de deuren kwam in de WC hebben opgesloten.
Ik zou me doodschrikken!
Didoo schreef:Ik ben heel benieuwd naar bokkers die ook iets hebben mee gemaakt waarvan het ècht niet was wat het leek. En dat wàt het leek een ehh.. beetje gênant was?
Mijn vriend en ik lagen bijvoorbeeld vorige week in bed, gewoon tv te kijken, toen hij een rare draai maakte.
We hoorde een enorme knal en opeens lagen we met zijn 2e in het midden van mijn bed met de zijkanten omhoog.. door mijn bed gezakt dus. Maar ga dan maar even naar beneden om te vertellen dat je door je bed bent gezakt en dat ECHT niet tijdens de sex is gebeurd... Niemand geloofde ons dus thuis en het was best gênant haha.
We krijgen nu standaard voor we gaan slapen te horen dat we het wel rustig aan moeten doen
Marloez schreef:Hahaha! Wat een verhalen!
Ik kan zo snel niet echt iets bedenken, heb wel vaak dat ik met m'n hak ofzo over het leer van de bank schurk wat een scheetgeluid produceert.Niemand die je dan geloofd dat het écht je hak was, en een 2e keer datzelfde geluid met je hak proberen na te doen om te bewijzen lukt natuurlijk nooit.