Waar werd je vandaag niet blij van?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:08

Van die kaa-uu-tee computer die helemaal NIETS doet wat ik wil. iPod gecrasht, dvd branden mislukt en nou stoppen ook nog een allerlei programma's ermee.
ARGH.
En waarom hebben die Apple-mensjes het zo gruwelijk ingewikkeld gemaakt om gewoon, even in één minuutje wat extra muziek op je iPod te zetten? Neeee, dat gaat dan weer alleen als je een allemachtig dure apple erbij koopt, terwijl die iPod ook al meer dan 200 euro was.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:08

Sok schreef:
Dat m'n tattoo idee gejat word. :r

:(:)

Dat het ongelofelijk glad is, ik en m,n auto dat niet leuk vinden om zo naar m,n werk te rijden. Dat ik al een hele poos niet heb kunnen rijden, en die 2 bolle dus vakantie hebben. Dat het avond eten niet te eten was.

Edit: En dat er nergens hooi te krijgen is
Laatst bijgewerkt door Mossel op 14-12-10 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

calypsoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:09

een echte niet-compiuter-nerd dus, net zoals ik!!

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:10

Dat gister en vandaag de bak goed was, ik vroeg uit zou zijn en dus even kon rijden, maar ik nét nu ziek ben :(

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:14

waar ik niet blij van werd..
waar zal ik beginnen

Noujah school!!
..we moeten sector werkstuk maken en stroomde later het jaar pas in..Krijg nu pas uitleg..ik moet er 40 uur aan werken omdat ik het alleen moet doen en rest mag het met zn 2e doen...en hij moet na vakantie af zijn :S

Mijn (ex)vriend..
Hij reageert niet op smsjes..is altijd dronken als ik er eens ben..zoekt nooit contact en ik heb contact nodig om het uit temaken..
Geen idee wat ik ermee moet want probeer hem al week te bereiken om wat af te spreken...ondertussen verdergaan? en t als uit beschouwen? of gewoon nog w8en en hem elke dag blijven smsen en bellen?Pb mr als je idee hebt!!!

nja en t idee dat ik morgen stage heb die heel saai is en voor de 3de keer moet zeggen dat school stage dagen heeft verandert en verkort :S
moet nu opeens 6 dagen lopen inplaats van 12 en maar van 09.00 tot 16.30 inplaats van 09.00 tot 18.00 :S

Sjaad

Re: Waar werd je vandaag niet blij van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:16

Dat ik hier geen verwarming, licht en electriciteit heb en het dus vannacht heel koud ga hebben...

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:20

van mijn koude voeten die heel heel erg pijn deden, en van de bevroren bak

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:24

Dat we vanavond al een afscheidsdienst hadden voor mijn overleden schoonmoeder. En morgen weer een kerkdienst en daarna de crematie.

En dat er alweer sneeuw ligt, waardoor ik mijn paardje weer niet kan rijden en zij alweer vakantie heeft. En omdat ze nog ijzers heeft , kan ze ook niet in de wei.
ik word een beetje (boel) blij dat morgen hopelijk de hoefsmid komt om de ijzers eronder uit te halen.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:30

@ Sheela, gecondoleerd.

@Sjaad, is dat normaal bij jou??!! Of zijn er problemen in Parijs met stroom en gas?

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:33

Spoorwegen

Heen: trein in de file? (dat kan blijkbaar)
Terug: trein 1 kapotte remmen, trein 2 viel uit en reed enorm traag

Het is maar goed dat ik mijn Ipod opgeladen had gister

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:34

Twee meisjes van een jaar of twaalf die naast me inde bus zaten te praten over hun seksleven, KEIHARD en gillend een schreeuwend..

Pollux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:34

Zo, waar zal ik beginnen...

-een kopieerkaart die het niet meer deed en vervangen moest worden op mijn werk.. geld wat er op stond (gelukkig niet zo veel) ben ik kwijt.
-Bij thuiskomst een brief gekregen van het Centraal Justitieel Incasso Bureau: bekeuring voor fout parkeren (waar ik niets van wist omdat er geen bonnetje onder mijn raam zat) en die echt zo hoog is....
-Een veeeeeel hogere telefoonrekening dan ik verwacht had
-Vervolgens een account aan willen maken bij Mijn Hi om deze rekening te bekijken, was het registeren mislukt omdat er een storing is bij Hi....

Ga nu maar naar bed en hoop dat morgen alles weer normaal verloopt :(

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:36

Dat ik mijn eigen huis niet in kon komen omdat de hond de knip op de deur had weten te krijgen. Uiteindelijk na 45 minuten kl0ten zijn we binnengekomen door via het kattenluik de achterknippen eraf te krijgen.

calypsoo

Sheela, jij ook gecondoleeerd..

pff toch wel fijn zo'n topic hoor
.

Fenna_s

sneeuw, ijs, scheikunde leraar, aangebrande sperzieboontjes, sexende buren, kerstlampjes die niet meewerken, eigenlijk erger ik me overal wel aan.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:37

mijn projectgroep

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:38

Ik was vandaag niet blij omdat ik echt goed ziek ben.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:38

Dat ik vanmorgen wederom met zenuwpijn in mijn rug wakker ben geworden.
Ik alsnog moest gaan shoppen... lekker lopen zo met al je spullen.

wessjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:47

Ohh heerlijk een klaag maar raak topic... Waar ik niet blij van ben geworden dat vorige week onze paardenstal is afgebrand, dat een super lieve 3 jarige merrie te bang was om eruit tekomen en het niet heeft gehaalt, dat mijn schoonmoeder is verbrand. Elke dag als ik wakker wordt ruik ik opnieuw de brand lucht en zie ik de puinberg liggen waar onze stallen stonden. en nu zie je die berg steeds meer slinken vanwege de opruiming maar het verdriet wordt er niet minder om. En boven op dat alles heb ik gisteren mijn herder in moeten laten slapen. Met gevolg nog meer verdriet en de hele nacht oplopen om alle ellende eruit te spugen. Dat heeft als fijn gevolg dat je de rest van de dag ook ellendig doorgaat en je als een vaatdoek voelt! Bah... ik heb het totaal gehad met 2010!

Zo dat is lekker om het even van me af te schrijven...

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:48

mn haar is door de kapper vandaag veeel te kort geknipt. terwijl het EINDELIJK lang was. en ja, om het nog erger te maken, heb ik morgen mn kerstgala, met verpeste haartjes.. :(:)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:49

Jeetje wessjuhh, heel veel sterkte zeg! :(:)

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:50

wessjuhh schreef:
Ohh heerlijk een klaag maar raak topic... Waar ik niet blij van ben geworden dat vorige week onze paardenstal is afgebrand, dat een super lieve 3 jarige merrie te bang was om eruit tekomen en het niet heeft gehaalt, dat mijn schoonmoeder is verbrand. Elke dag als ik wakker wordt ruik ik opnieuw de brand lucht en zie ik de puinberg liggen waar onze stallen stonden. en nu zie je die berg steeds meer slinken vanwege de opruiming maar het verdriet wordt er niet minder om. En boven op dat alles heb ik gisteren mijn herder in moeten laten slapen. Met gevolg nog meer verdriet en de hele nacht oplopen om alle ellende eruit te spugen. Dat heeft als fijn gevolg dat je de rest van de dag ook ellendig doorgaat en je als een vaatdoek voelt! Bah... ik heb het totaal gehad met 2010!

Zo dat is lekker om het even van me af te schrijven...

sterkte zeg! :(:)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:50

Dat ik ontzettend hard voorgelogen blijk te zijn door een vriendin(althans, dat dacht ik).

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:51

Van mijn kotgenoten die perse iedere nacht het huis moeten verbouwen