bovenburen sex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:10

orienta schreef:
Ach was maar 1 nacht in dat hotel aan de andere kant van het land dus tegenkomen doe ik ze nooit meer :D

_O- _O-
Dat dacht ik ook toen ik aan de andere kant van het land in een hotel was en met een kleffend bejaard stel in de sauna zat :')
.....
Totdat ik begon aan mijn nieuwe baan en het een teamleider bleek te zijn die volgend jaar met pensioen gaat :oo :oo :r

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:12

Omgg, ik val echt van m'n stoel van het lachen..
Wij waren es op vakantie in Frankrijk en daar lag een stelletje in een tent met het licht AAN en die vrouw ook de hele tijd krijsen etc; Encore, encore.... :+ Zijn toen met een hele groep om die tent gaan zitten, je had die kop van die vent moeten zien toen ze naar buiten kwamen :=

Red_Savage

Re: bovenburen sex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:13

Wie doet dan ook het licht aan in de tent :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:14

Wat een topic, geniaal! _O- _O-

Gelukkig slaap ik op een matras dat op de grond ligt... geen gekraak, gepiep of gebonk ;) en op ander geluidsniveau wordt ook wel gelet als er mensen in het huis zijn... :P
Ik heb wel een keer mijn ouders betrapt, toen was ik een jaartje of 11. :+ Maar verder gelukkig geen luidruchtige buren oid. :D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:15

Red_Savage schreef:
Wie doet dan ook het licht aan in de tent :')

Shaduwshow!

Geweldig topic :') :Y)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:16

Zo'n matras is best een goed plan. Ik heb thuis geen kraakbed, maar ik doe thuis toch liever niets in die trant. := Ik hou het veilig :')

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:17

Lins_Vetra schreef:
orienta schreef:
Ach was maar 1 nacht in dat hotel aan de andere kant van het land dus tegenkomen doe ik ze nooit meer :D

_O- _O-
Dat dacht ik ook toen ik aan de andere kant van het land in een hotel was en met een kleffend bejaard stel in de sauna zat :')
.....
Totdat ik begon aan mijn nieuwe baan en het een teamleider bleek te zijn die volgend jaar met pensioen gaat :oo :oo :r

Haha die kan je toch niet zonder te lachen aankijken dan :') _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:17

Red_Savage schreef:
Zo'n matras is best een goed plan. Ik heb thuis geen kraakbed, maar ik doe thuis toch liever niets in die trant. := Ik hou het veilig :')

Ik vind het een voordeel en als je ernaast rolt, rol je gewoon door over de grond. :Y) :o Alhoewel het ook nadelen heeft hoor.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:19

Fiffill schreef:
Red_Savage schreef:

Ik vind het een voordeel en als je ernaast rolt, rol je gewoon door over de grond. :Y) :o Alhoewel het ook nadelen heeft hoor.

Nou ik heb nog geen nadelen bevonden van het matras eigenlijk, alleen tsja..vind dat geen reden om mijn bed er daarom uit te gooien :') Dan maar niets doen. :))

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:21

hahah ohh jee ,.. nou ik heb indd ook een tijd een matras op de grond gehad, en het nadeel ervan was als ik eraf rolde en soort van doorging met de activiteit op dat moment ik een brandblaar op men bil had van de vloerbedekking ... haha

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:23

_O- :oo :oo

Een luchtbed is wat dat betreft nog niet bonk....bonk...bonk..bonk.bonkbonkbonk-proof :n

Is het wel de bedoeling dat er een bedstel komt??

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:24

Haha Kaily ik kreeg een grote matras maar daarvoor was mijn oude bed te klein... vandaar. ;)
Bed bij vriendlief zijn we doorgezakt :o (en ding was van stevig ijzer.. thans niet zo stevig blijkbaar :+ )

Edit; vloerbedekkingprobleem ken ik wel ja. _O-

paulus26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:25

RCHLLKE schreef:
Hahahaha héérlijk topic!
Vriendin van mij vertelde laatst een verhaal :')!
D'r broertje was overdag fijn bezig met zijn vriendinnetje maar die maakte nogal geluid. Heeft die vader achteraf gezegd: Of je stopt een prop papier in d'r mond of je gaat het bos maar in _O- ..

Zou je maar gebeuren dat je vader dit 'even' tegen je zegt...

op dat soort momenten baal ik dat ik geen kinderen heb ....... geweldig om te doen

Circel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:36

Fiffill schreef:
Red_Savage schreef:

Leg dan 2 matrassen op elkaar:
- zachter
- geen optrekkende kou
- je eigen boxspring op vloerniveau

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:39

Circel, ik doelde niet op die nadelen want daar heb ik gelukkig geen last van. :D

moonvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:41

Biancaa schreef:
wij zijn zelf degene die heel luidruchtig zijn :o Onze onderburen destijds zeiden gewoon "goh jullie hadden het wel gezellig he gister" en "dat bed he, zijn jullie er al doorheen gezakt"... Ach dan hou je jezelf weer ff in _O-

Nu slapen we op zolder en het bed staat aan de kant van de buurjongen die alleen het in weekend thuis is, nu slapen mn kids onder ons, hm gelukkig slapen die door :=

Dat dachten mijn ouders vroeger ook :D .... die wijsheid zijn ze nu wel vanaf! :D Kinderen horen alles! Ik in ieder geval wel vroeger! :D

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:44

moonvw: heb je daar dan nooit iets van gezegd/over gevraagd?

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:50

unicorn_kiss schreef:
Oei! Vervelend
bij ons kon onze onderburin op kamers ons horen... dat moest ik aanhoren van een gemeenschappelijke vriend :+
Sindsdien doen we wat rustiger aan haha

Dat noemen wij een onderbuurvrouw _O-
sorry ben erg melig door dit topic :D

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:53

Ik heb nog wel 2 vreemde dingen gezien, paar jaar geleden op een carpoolplek zag ik 2 mannen in een auto ramen helemaal beslagen ik rij gezellig met mannetjelief langs en ik zag gewoon een vieze harige reet tegen het raampje gedrukt,ik kwam niet meer bij _O- _O- _O-

Of een maandje geleden hier voor mijn flat stond een auto ik ging met de honden naar buiten dus ik stond er echt naast ,naast die auto scheelde niet veel en die ramen beslagen van dat autotje en ja hoor dat meisje was ff haar vriend aan het verwennen je zag zo haar koppie naar boven komen en snel weer naar beneden alsof ik haar niet zag die schaamde zich vast rot hahahaha _O-
Laatst bijgewerkt door Mvr_Eliza op 14-12-10 15:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:53

Als ie bezig is _O-
Gewoon met mes er naar toe.

Beetje scherp mes.
Dan hakkie takkie weg zakkie :D

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:01

Haha geweldig topic dit. _O- Ik heb gelukkig geen last van luidruchtige buren. :')

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:01

Hahaha hilarisch!

TS: je kan ook dit topic uitprinten en in de bus doen. Denk dat het dan ook wel duidelijk is!

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:03

Echt dit topic is zwaar geniaal heb meerdere keren me drinken met moeite binnen kunnen houden.

Helaas heb ik zelf iets te vaak me ouders betrapt daar wordt je ook niet vrolijk van.
Zelf heb ik het geluk dat op het moment bijna heel de flat bij me vriend aan het leeglopen is en we aan geen enkele kant buren hebben
Goh na dit topic ga ik toch denken zou dat een rede hebben...
Ons bed kraakt niet extreem maar je hoort hem wel.

Maar door gebrek aan buren horen wij niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:22

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 16:23

Ik word zo vrolijk van dit topic *D

Ik bedenk me net dat ik zelf ook iets genants had. Ik sliep bij mijn vriend en wij waren ehm... bezig. Onder de dekens thankgod, me on top := maar toen kwam ineens zijn broer binnen. Die ging doodleuk achter de computer zitten, die nog geen halve meter van het bed af stond. Daar lagen wij dus.. Ik bovenop... Doodstil... Na 10 minuten ging hij weer weg :') Ik was zo bang dat hij die deken eraf zou trekken of the love in the air zou ruiken _O-