ben ik zo jaloers of houd hij nou geen rekening met mij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:07

Succes vanavond!!

JustSmile

Kiwipitje schreef:
zonnebloem18 schreef:
Kan je niet elke dag even voor je haar wegbrengt nog wat last minute boodschapjes doen een kwartier lang ofzo dan is voor haar de lol er vast snel vanaf.
Een kwartier? Gewoon een keer als je weet dat ze haast heeft de wekelijkse boodschappen doen :')

whahah zo kan het altijd nog idd ;)

Marchador

Caesar, nou je weet het niet...;) Ze heeft wel kinderen zoals ik het las. Dan wil je toch naar huis lekker bij je kinderen zijn.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 17:08

zonnebloem dat is idd wel een hele goeie iedere dag even langs de ah (al is t maar voor een doos fruit)
maja eerst gesprek afwachten zometeen....

we merken t wel wat er gebeuren gaat....ga in ieder geval proberen om niet in woede uit t barsten tegen vriend lief...

ze eigen auto niet want daar zit geen benzine meer in die heeft hij van t weekend op lopen rijden :+ (is verder zijn pakkie aan en niet de mijne) maja heb wel gezegd van als jij vanavond nog zegt dat e zonodig die auto van moeders pakt morgen dan ben ik er eigenlijk behoorlijk klaar mee en weet ik ook waar ik sta en dat is niet boven haar...

maar goed we zien t wel even vanavond...voel me wel weer even beetje opgelucht hierdoor...ook al gaat t denk ik wel enorm moeilijk worden om niet kwaad t worden
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 08-12-10 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:08

Hmmm.. dan zou ik het zoals al eerder genoemd spelen. Gewoon de route rijden en als ze dan klaarstaat lekker doorrijden en zwaaien! :D

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:09

Caesar schreef:
Hmmm.. dan zou ik het zoals al eerder genoemd spelen. Gewoon de route rijden en als ze dan klaarstaat lekker doorrijden en zwaaien! :D

:')

Ik ben heel benieuwd naar de redenatie van je vriend.. Typisch dit

Marchador

Re: ben ik zo jaloers of houd hij nou geen rekening met mij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:10

Haha dat is ook nog een optie, gewoon doorrijden.
Ik ben wel heel benieuwd wat je vriend zegt na jullie gesprek.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 17:11

nou ik ben weg nog even gauw thee leuten en dan maar gesprek...jullie horen t vanavond hoe en wat...

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:11

Toen ik zelf nog geen rijbewijs/auto had, reed ik ook altijd met een collega mee.
Ik betaalde haar elke week €10,-
Nu heb ik zelf ook een rijbewijs en auto en nu rijden we om en om.
De ene week zij en de andere week ik.

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:12

kijk dat is prima opgelost ;) Zo hoort dat

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:21

EsmeeBlom schreef:
Caesar schreef:

:')

Ik ben heel benieuwd naar de redenatie van je vriend.. Typisch dit

Misschien is haar meenemen goed voor zijn carrière en
wil ie het daar niet met ts over hebben in de auto waar de collega bij zit.

( nu begin zelfs ik scenario's te verzinnen)
O:)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:23

Ik ben benieuwd wat je vriend gaat zeggen :j

Ik rij ook weleens met een collega mee, ze woont bij mij in het dorp en krijgt gewoon reiskosten vergoeding :j Toch vraag ik haar elke keer weer of ze ook een vergoeding wil. Afgelopen vrijdag met haar dochter meegereden (die niet eensbij ons werkt) en ook aan haar gevraagd, maar ze wilden niks hebben :n
Nou ja dan niet, ik ga dan ook niet aandringen, maar ik voel me een profiteur als ik het niet eens gevraagd heb.
Als er een keer mensen met mij meerijden hoef ik ook echt geen vergoeding, maar ik vind het wel altijd heel aardig als ze het in elk geval even vragen :j

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:23

Ik ben benieuwd hoe het afloopt :j
TS staat naar mijn mening helemaal in haar recht!

Ik carpool momenteel ook, dat wil zeggen, ik rij met een collega mee ivm met het weer.
Collega wil er geen geld voor, ze hoeft niet om te rijden dus ze vind het onnodig..
Zelf vind ik dat niet fijn, dus ik haal regelmatig een pakje sigaretten voor haar of neem een ontbijtje mee ;-)

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:25

Suc7 straks TS met het gesprek en probeer inderdaad zo rustig mogelijk te blijven! Dat werkt bij het mannelijk geslacht toch het beste hihi ;) En ik vind ook dat je gelijk hebt hoor! Het is niet meer dan behoorlijk dat die mevrouw gewoon meebetaald aan de benzine kosten. Ik vind dat je sowieso al vrij coulant bent door haar iedere keer mee te laten rijden, ik bedoel ze rijdt echt niet op jou uitnodiging mee. En mocht je vriend nog niet voor rede vatbaar zijn zou ik zeggen, dan gaat ie maar iedere keer met eigen auto dan kan die doen en laten wat hij wil. Vind het trouwens ook al enigzins opvallend dat jou vriend niet wat meer bijdraagt aan jou auto hij rijdt immers ook iedere keer mee.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:26

Nou hier nog een stille mee lezer. Ben ook heel benieuwd wat je vriend gaat zeggen. succes TS en wij wachten hier met spanning af

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:26

Nee ik vind je niet jaloers. Ik zou precies hetzelfde reageren.
En als ZOU er JALOEZIE bij zitten, dat ''wijf'' hooort dan maar gewoon de bus of taxi te pakken.
ga daar lekker elke dag lekker met mee rijden...
Sorry maar ik zou er ook pissig om worden en al helemaal als ze zegt; ik kan dat geld wel beter gebruiken.
Ja jullie toch ook? ookal rijdt je vriend toch wel iedere dag nr ze werk, hij speelt voor haar dan taxi.
Nee zou het er gwn is met je vriend over hebben en kijken wat hij vind,.... en het erover hebben en het er hopelijk ook samen het erover eens worden! :)
succes!

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:28

Sterkte TS je staat volkomen in je recht en als het hier al op uit moet gaan dan zit het zowieso niet goed. Neemt natuurlijk niet weg dat ik hoop dat je vriend het gewoon snapt als je het even met hem bespreekt

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:30

Chubby schreef:
Il0na schreef:
Ik zou zeggen gewoon meebetalen, en anders maar lekker zelf vervoer regelen!
Jullie zijn er geld aan kwijt, en zij profiteert er lekker van, lekker makkelijk..

Het wordt toch niet duurder wanneer er 3 in plaats van 2 personen in één auto zitten?

Nee het wordt niet duurder maar als de meerijdster op een andere manier naar het werk zou gaan zou dat haar waarschijnlijk ook geld kosten. Dus een beetje meedelen in de kosten omdat je blij bent dat je mee mag rijden, zou helemaal niet zo gek zijn.

TS is het "alleen" een collega of is het een vriendin van je vriend. En wil je liever alleen met hem rijden of gaat het om het principe dat hij jou niet erin kent (en dat jij betaalt). Vraag anders of hij een bijdrage ophoest als hij ook vindt dat zij niet hoeft te betalen ;-)

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:32

Zo het verbaast me nog hoeveel mensen het nog zouden accepteren dat er elke dag iemand mee zou rijden, wanneer deze wel benzine zou betalen. Ik zou er (als ik een auto zou hebben) eerlijk gezegd gewoonweg niet aan moeten denken. Voor mij zou, los van de benzinekwestie, alleen al het feit dat ik veel waarde hecht aan mijn reismomenten gewoon níet aan moeten denken om iedere dag iemand mee te nemen in de auto. Dus TS, ik begrijp het absoluut dat je er misschien ook gewoon helemaal geen zin in hebt en er niet op zit te wachten om iedere ochtend een 'vreemde' naast je in de auto te hebben (los van de benzinekwestie) :). Dat zou voor mij namelijk al reden genoeg zijn, en hopelijk voor je vriend reden genoeg om er eens even goed over na te denken ;) . Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:37

Sunrise_ schreef:
Zo het verbaast me nog hoeveel mensen het nog zouden accepteren dat er elke dag iemand mee zou rijden, wanneer deze wel benzine zou betalen. Ik zou er (als ik een auto zou hebben) eerlijk gezegd gewoonweg niet aan moeten denken. Voor mij zou, los van de benzinekwestie, alleen al het feit dat ik veel waarde hecht aan mijn reismomenten gewoon níet aan moeten denken om iedere dag iemand mee te nemen in de auto. Dus TS, ik begrijp het absoluut dat je er misschien ook gewoon helemaal geen zin in hebt en er niet op zit te wachten om iedere ochtend een 'vreemde' naast je in de auto te hebben (los van de benzinekwestie) :). Dat zou voor mij namelijk al reden genoeg zijn, en hopelijk voor je vriend reden genoeg om er eens even goed over na te denken ;) . Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.

ja dat had ik dus ook ;-) een keer iemand meenemen ik ben de eerste die het aanbied en er niets voor hoeft te hebben maar iedere dag ppffffff

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:38

Zou ik ook niet hoeven hoor, maar als het dan toch moet, dan mag ze er wel voor betalen.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:39

Precies wat fargo zegt!

_Pat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:41

Su6 straks TS! Ben benieuwd.

En daarbij geef ik je het grootste gelijk. Al zal ik het anders formulieren tegen hem ;)

Ook vrouwen die getrouwd zijn en kinderen hebben, zijn NIET te vertrouwen.
Heb het zelf helaas meegemaakt.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:47

Apart mens die vrouw die mee rijd.. :o Is toch niet meer als normaal dat je meebetaald als je mee rijd? Ik zou me ongelovelijk opgelaten voelen als ik dat zou weigeren..

Succes vanavond! Hopelijk kun je je vriend het probleem goed duidelijk maken :(:)

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:51

nou ik sta volledig achter TS
meebetalen is toch wel zo netjes, je zou je toch elke ochtend met een rot gevoel in stappen..
ik wel dan maar ja,, kijk als je nou aangeboden heb te betalen en diegene wil het niet okee, maar als er naar gevraagd word en dan niet betalen vind ik rond uit onbeschoft