Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:zonnebloem18 schreef:Een kwartier? Gewoon een keer als je weet dat ze haast heeft de wekelijkse boodschappen doenKan je niet elke dag even voor je haar wegbrengt nog wat last minute boodschapjes doen een kwartier lang ofzo dan is voor haar de lol er vast snel vanaf.
EsmeeBlom schreef:Caesar schreef:Hmmm.. dan zou ik het zoals al eerder genoemd spelen. Gewoon de route rijden en als ze dan klaarstaat lekker doorrijden en zwaaien!
Ik ben heel benieuwd naar de redenatie van je vriend.. Typisch dit
Chubby schreef:Il0na schreef:Ik zou zeggen gewoon meebetalen, en anders maar lekker zelf vervoer regelen!
Jullie zijn er geld aan kwijt, en zij profiteert er lekker van, lekker makkelijk..
Het wordt toch niet duurder wanneer er 3 in plaats van 2 personen in één auto zitten?
Sunrise_ schreef:Zo het verbaast me nog hoeveel mensen het nog zouden accepteren dat er elke dag iemand mee zou rijden, wanneer deze wel benzine zou betalen. Ik zou er (als ik een auto zou hebben) eerlijk gezegd gewoonweg niet aan moeten denken. Voor mij zou, los van de benzinekwestie, alleen al het feit dat ik veel waarde hecht aan mijn reismomenten gewoon níet aan moeten denken om iedere dag iemand mee te nemen in de auto. Dus TS, ik begrijp het absoluut dat je er misschien ook gewoon helemaal geen zin in hebt en er niet op zit te wachten om iedere ochtend een 'vreemde' naast je in de auto te hebben (los van de benzinekwestie). Dat zou voor mij namelijk al reden genoeg zijn, en hopelijk voor je vriend reden genoeg om er eens even goed over na te denken
. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.