Vriend houdt zich totaal niet aan tijd/afspraken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:20

amsterdam_30 schreef:
TS.. hoe is het nu met je?? Ik kan gerust vandaag langskomen om voor je te zorgen of om even avond-eten te brengen straks (voor 1 persoon uiteraard.. niet voor je vriend 8)7 ).

Dit vind ik echt ontzettend lief! :j

TS-die vriend van je is een lapzwans. Zodra je de morfine is uitgewerkt en je die ook niet meer nodig hebt denk ik dat je wel helder genoeg bent om een goede beslissing te nemen. Bij hem weggaan dus :o .

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:23

TS.. je mag hier altijd een weekje komen logeren als je nergens heen kunt!

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:30

amsterdam_30 schreef:

wat ben jij toch een ontzettend lief mens....moest het ff kwijt...... :(:)
heb echt respect voor je...ook al ken ik je niet.. :oo

amsterdam_30

Re: Vriend houdt zich totaal niet aan tijd/afspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:33

Lief van je.. ik vind het niet meer dan normaal. Woon immers dichtbij..
Een klein gebaar van jezelf kan soms voor een ander heel wat betekenen.
Doe ook veel vrijwilligerswerk overigens. Het is altijd fijn om mensen te helpen.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:39

tinkermina schreef:
amsterdam_30 schreef:

wat ben jij toch een ontzettend lief mens....moest het ff kwijt...... :(:)
heb echt respect voor je...ook al ken ik je niet.. :oo

Hier nog 1 die dit vindt! :j
Wellicht voor Winnie een mogelijkheid om beter kunnen worden en ff wat dingetjes op een rij te kunnen zetten?
Dat ff wegzijn uit eigen omgeving kan vaak wonderen doen om dingen in een ander daglicht te kunnen zien.
Dit voorstel zou ik persoonlijk zeker overwegen, ook al zou ik de persoon niet kennen.
Het lijkt mij alleen al een fijn idee dat iemand anders wel moeite wil doen... ;)

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:49

Helaas moet ik overdag door de weeks dus wel gewoon werken... :(.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:49

Hier nog een amsterdam, super! :)

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:51

Hoop dat we snel iets van TS horen..

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:52

Laura82 schreef:
hunter87 schreef:
ik zit in hetzelfde schuitje als jou! maar morgen ''pak ik hem terug'' om het maar zo te zeggen. hij heeft het ook totaal niet in de gaten dat het mij super irriteerd.
morgen is zijn nichtje jarig. hij heeft om 10 uur afgesproken om daar te zijn. ik ga hem ophalen, rond kwart voor 10. nou denk je toch niet dat ik er om kwart voor 10 ben he... het is niet zn hele belangrijke afspraak om morgen daar op tijd te zijn, maar misschien ziet hij dan iets in dat het mij irriteerd, miss gaat hij dan nadenken. miss ook zo iets doen als je weer een beetje opgeknapt bent?

Sorry, maar dit vind ik eerlijk gezegd dan weer een beetje kinderachtig... Dan ben je net zo erg bezig. Wat is er met praten gebeurd?

nou misschien vind je het kinderachtig maar het heel vanmorgen wel geholpen! hij was natuurlijk een beetje pissd da tik niet op tijd was. dus maar eens op de bank neer geploft en het er eens over gehad. hij zag toch eindelijk wel eens in hoe irritant het is. hij gaat proberen om zich meer aan tijd afspraken te houden. tja als het zo moet,kan die het krijgen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:52

ik zou niet te vroeg victorie kraaien Hunter en eerst maar eens zien of die zich ook echt aan past. ;)

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:56

ja ik ben benieuwd, anders krijgt die nog een x zn geintje. hij gaat jammer genoeg morgen voor 3 weken weer weg dus hopelijk is die he tna die 3 weken niet vergeten is

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:02

hunter87 schreef:
ja ik ben benieuwd, anders krijgt die nog een x zn geintje. hij gaat jammer genoeg morgen voor 3 weken weer weg dus hopelijk is die he tna die 3 weken niet vergeten is

Doet me denken aan die quote over Insanity..

Citaat:
Insanity is doing the same thing, over and over again, but expecting different results

uitgesproken door meerdere mensen (oorspronkelijk benjamin franklin) maar het meest bekent als quote van Albert Einstein. :+

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:31

amsterdam_30 schreef:
Lief van je.. ik vind het niet meer dan normaal. Woon immers dichtbij..
Een klein gebaar van jezelf kan soms voor een ander heel wat betekenen.
Doe ook veel vrijwilligerswerk overigens. Het is altijd fijn om mensen te helpen.

vooral in deze ik-maatschappij.....is het fijn dat mensen elkaar kunnen helpen....
en ja vrjwilligerswerk doe ik ook.....heerlijk om blije gezichten te zien...daar doe je het voor....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:04

@knuffeldier: heb je zo geen belgen in de aanbieding, ik kom enkel eikels tegen :+

TS, gaat het intussen een beetje? heeft ie je nog van die dingen aangedaan intussen, of is ie wat gedraaid?

Mischien rare gedachte, maar heb je al eens met zijn ouders erover gepraat? Is hij altijd zo geweest? Misschien weten zij een oplossing?
Wat ook kan, is gewoon eens vertrekken zonder iets te zeggen, met een vriendin en daar een weekendje gaan logeren, en niks van je laten horen. Gewoon zeggen "schat, ik vertek, veel plezier" en voor de rest in het duister laten. Of tijdens je herstel ergens anders gaan logeren en hem gewoon even zijn eigen boontjes laten doppen.

Je weet pas wat je mist als je het kwijt bent zeggen ze hier wel eens.

Nou wil ik ok geen extra onrust zaaien, maar het hangt al een tijdje in mijn hoofd. Je vriend vertrekt zonder indicatie waarheen, voor hoelang, je kan hem niet bereiken, je lijkt op de 2e plek te staan... Ik kan iemand heel erg vrij laten en heel erg vertrouwen, als ik richtlijn heb wie wat waar ben ik al tevreden, maar als ze echt niks lossen, zou ik me persoonlijk toch wel zorgen gaan maken of je wel de enige bent in zijn leven...

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-10 18:50

Nou. net het gesprek aangekaart.. Hij is de deur uitgestampt, geen idee waar naartoe. Hij wil er niet over praten. Het enige wat ik terugkrijg is 'je bent ziek, we gaan het daar niet over hebben nu. Ik had dingen te doen en ik had nog een afspraak die ik was vergeten en ik was vergeten je te bellen.' En de uitspraak die het hardst aankwam: 'Waarom moest ik zonodig bellen?!'

Wat nu. Ik hang kotsend over plee de hele dag en nu dit...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:51

He meid kan je niemand bellen? Dat je daar effe weg kan? :\ Dat je iig iemand hebt?

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-10 18:54

Eigenlijk niet nee. Mijn ouders wonen beiden ver weg en dat contact is complex. Vrienden heb ik hier ook niet aangezien ik hier nog niet al te lang woon...

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:54

meisje meisje... heb je al contact op kunnen nemen met amsterdam_30? ik zou zeer serieus in overweging nemen om je daar eens even lekker een weekje te laten vertroetelen. je bent ziek, misselijk, het gaat helemaal niet goed. jullie krijgen ruzie en hij laat je verdorie weer alleen?!?!?!?
of je ouders inderdaad, maar als er aan die kant problemen zijn misschien niet de beste oplossing.
Ik hoop dat je in ziet dat dit niet kan, en uit je posts begrijp ik dat je echt te ziek bent om goed voor jezelf te kunnen zorgen..

dit gaat niet, zorg eerst voor jezelf dat je even op een goed plekje terecht komt waar je kan herstellen. Wat je vriend daarvan vindt is dan jammer... :(:)

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:59

Winnie meid, echt hoor, wegwezen daar.
Waar het hem in zit weet ik niet maar hij komt over als de aller ongevoeligste l*l waar ik ooit over heb gehoord.
Als je niet definitief weg wilt ga dan eerst even een weekje of 2 weken weg. Kom even tot rust, laat voor je zorgen, neem afstand en kijk dan wat je wilt.
Het spijt me dat we geen kamer overhebben anders had je hier kunnen komen. En das aan de andere kant van het land, hoog in het noorden, zelfs aan de andere kant van de grens dus dan was je gewoon echt even weg. Je moet zo dringend even afstand nemen en opknappen, rust hebben.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:00

winnie03 schreef:
Nou. net het gesprek aangekaart.. Hij is de deur uitgestampt, geen idee waar naartoe. Hij wil er niet over praten. Het enige wat ik terugkrijg is 'je bent ziek, we gaan het daar niet over hebben nu. Ik had dingen te doen en ik had nog een afspraak die ik was vergeten en ik was vergeten je te bellen.' En de uitspraak die het hardst aankwam: 'Waarom moest ik zonodig bellen?!'

:oo :oo Ik ben echt geschokt!! Hoe dúrft ie!! Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij geeft hij geen zier om je!
Ik zou contact opnemen met amsterdam_30, zij heeft een heel lief aanbod gedaan en ik denk dat je het nu nodig hebt om daar weg te zijn.
:(:) Heel veel sterkte meid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:03

Als hij de ernst niet inziet dat hij je laat stikken als jij hem nodig hebt, dan zou ik van mijn hart een steen maken.

Hij zegt zelf dat je ziek bent, maar de bel dat hij er dan voor je moet zijn rinkelt niet? Hij had dingen te doen, mooi, ka hij dan niet even zeggen wat? of mag je dat niet weten, heeft hij wat te verbergen misschien? Heeft hij er al bij stilgestaan dat hij je vertrouwen helemaal om zeep helpt zo?

Het doet hem zo op het eerste zicht niks dat je pijn hebt, dat je hele dag boven de pot hangt, dat je je ook nog eens doodverveelt waarschijnlijk. En dan komt hij nu nog aandraven met "ik heb dingen te doen"?

Sorry, da's écht geen excuus op dit moment. Hij hoort er voor je te zijn en jou op de 1e plek te zetten, niks meer en niks minder.

Edit: het feit dat hij nu zomaar wegloopt, niet zegt waarheen of waar naartoe, en dat vaker doet en jou vergeet, doet me echt vermoeden dat er nog wat anders in het spel is dan "enkel vrienden". Ik heb echt een wee gevoel als ik je beschrijvingen lees.
Ik zou anders voor een keertje de deur gewoon op slot doen, bel uitzetten, gsm uitzetten... Als laatste en finale waarschuwing. Wie weet gaan zijn ogen dan wel open.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:05

winnie03 schreef:

Als je niet naar Amsterdam_30 gaat, bel dan nu 112 en laat je naar het ziekenhuis brengen. Je bent níet in een toestand dat het veilig is alleen thuis te zijn. Het ziekenhuis kan dan morgen er voor zorgen dat er thuishulp geregeld wordt, en zodra dát geregeld is kan je terug naar huis.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:06

Jeetje zeg, wat een zak! Excuus voor mijn taalgebruik. ;) Maar nee, dit gaat echt te ver hoor meid.. Ik zou hem een schop nageven als hij zo de deur uit ging.. Alleen zal dat in jou toestand niet gaan.. Sterkte meid. Slappeling dat hij je zo alleen laat terwijl je zo ziek bent! :n

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:23

Ik vindt dit echt niet normaal hoor. Sorry dat ik het zeg, maar wat een banketstaaf van een vriend heb je.

Neem aub het lieve aanbod van een van de meiden hier aan want het kan echtn iet goed zijn om zo alleen gelaten te worden zoals jij er nu aan toe bent.

Mischien sowiezo even de dokter/ huisartsenpost ofzo bellen als je je zo beroerd blijft voelen en aangeven dat er niemand is om voor je te zorgen. Mischien dat ze je dan weer opnemen?

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:28

Jemig.. dit is niet wat je nodig hebt meid. Echt niet. Natuurlijk mag je wat aandacht en liefde verwachten... Je bent maar aan 1 ding schuldig en dat is dat je jezelf niet meer gunt dan dit.
Je bent hartstikke alleen in deze relatie met iemand je ook nog iedere keer het gevoel geeft dat je niks waard bent. Dan kan je echt beter in je eentje alleen zijn.

Misschien heb je nog een oude vriendin ergens in je telefoon zitten of ga in op het aanbod van Amsterdam30 om in ieder geval even langs te komen. Zorg dat je even een arm om je schouders krijgt en kies voor jezelf :(:)