Hier (hellevoetsluis) nu rond de -7 brrrrrrrr, was erg koud om het hondje nog uit te laten Ben benieuwd of we morgen in een witte wereld wakker worden.
Wendy15
Geplaatst: 02-12-10 00:17
felinetibor schreef:
Benen zijn niet echt koud, spijkerbroek met legging is wel te doen.. Maar vrees voor mijn handen.. Met handschoenen kan ik mijn kranten niet pakken.
Je hebt ook (volgens mij bij de welkoop) van die handschoentjes waarbij de vingertoppen vrij zijn zeg maar, en met een los flapje die je naar achter kan klappen zodat je handen wel bedekt zijn maar je vingertoppen niet, en dat andere stukje kun je dan weer om je vingertoppen doen als je even niks hoeft te pakken. (ja, wazig verhaal, maar weet niet hoe ik het beter kan uitleggen )
Fee_
Geplaatst: 02-12-10 00:19
Ja die ken ik! Maar mijn vingers zijn juist alleen koud. Maar ach, vorige winter heb ik het ook overleefd, dus zal het deze winter ook wel overleven.
Is wel handig voor tussendoor als je even een stukje moet lopen en niks pakken ofzo, kunnen je handen weer even opwarmen
gohya
Geplaatst: 02-12-10 00:36
Ik hoor echt iedereen klagen dat het zo verschrikkelijk koud is,ik vind het eigenlijk wel mee vallen. Lekker weertje is wat anders maar ijs en ijskoud?nou nee,maar miss. komt dat omdat ik goed gekleed ben? Ik heb aan:2 t-shirts,1 sweater met fleeche voering,een spijkerbroek,een thermobroek [wind en waterdicht] 2 paar sokken [1x lange ski-sokken,1x wollen sokken], thermolaarzen, jas van HH. en dunne sjaal.En ik zweer je dat ik het niet koud heb buiten.Alleen me handen soms,ik heb géén handschoenen aan,daar krijg ik nog ergere koude handen van dan zonder. Hier in huis heb ik het warm,en toch staat de thermostaat op 20,5 graden. [gaat de verwarming lager zetten].
Wat een optimisme...ik vind het KOUD!! Van mij mag het snel warm water regenen.... Nog steeds oostenwind hier en ijzig koud. Waterbakjes bevroren, ondanks het rondpompsysteem.