en ja ik heb veel enge films gekeken en ben blij dat ik zo niet alleen in bed lig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
melkbus schreef:je was aan het studeren, misschien tussen je boeken/schriften/map waardoor het geluid gedempt werd. In het bakje met haarelastiekjes? Tussen de handdoeken? In het kastje bij de fohn? Ik ben er van overtuigd dat je hem terug vindt. Waarschijnlijk op een plaats waarvan je achteraf denkt oh ja...
En inderdaad zodra je een nieuwe hebt, komt hij zeker te voorschijn.
Succes er is niets zo irritant als iets niet kunnen vinden.

was het eerste waar ik naar keek. En ik blijf er echt bij dat ie op m'n bureau lag.

en toen kon ik hem toch niet meer vinden...na 2 dagen zoeken gaf ik aan de koper aan dat ik hem echt kwijt was. Wat denkje, een week later...FLOEP! Daar stond het flesje, uit het niets. Ik geloofde mijn ogen niet! 
Fien__ schreef:Ik had vroeger toen ik een jaar of 6 was een knuffeltje,hij heette 'rozenparkje' en het was een roze knuffelhondje die ik overal mee naartoe zeulde,
Op een dag gingen mijn moeder en ik naar de pizzeria,en ze zei 'laat hem even in de auto'
dus ik zet hem helemaal netjes neer op de achterbank, en dan echt op mijn voorzichtigst want hij was echt mijn alles
En ik doe de deur toe,moeder doet de auto opslot,en ik kijk er nog naar door de raam omdat ik zo bang was dat er wat met hem ging gebeuren,alles in orde.
We komen terug na de pizza gehaald te hebben,we doen de autodeur open,ik keek naar achteren,
En hij was weg,en echt spoorloos verdwenen,
we hebben op stoepen gekeken,achterbanken omhoog gehaald,zetels voor en achteruit geschoven,de matten eruitgedaan,in de bakken gekeken,onder het ijzer,onder de airco,nog eens op de stoep gekeken,
en echt,ik heb dat beestje nooit teruggezien,
en ik snap nog steeds niet hoe dat nou in godsnaam heeft kunnen gebeuren

Word toch wel erg benieuwd hoe hij is verdwenen...
). Maar jouw telefoonverhaal is nog veel vreemder!Fien__ schreef:Ik had vroeger toen ik een jaar of 6 was een knuffeltje,hij heette 'rozenparkje' en het was een roze knuffelhondje die ik overal mee naartoe zeulde,
Op een dag gingen mijn moeder en ik naar de pizzeria,en ze zei 'laat hem even in de auto'
dus ik zet hem helemaal netjes neer op de achterbank, en dan echt op mijn voorzichtigst want hij was echt mijn alles
En ik doe de deur toe,moeder doet de auto opslot,en ik kijk er nog naar door de raam omdat ik zo bang was dat er wat met hem ging gebeuren,alles in orde.
We komen terug na de pizza gehaald te hebben,we doen de autodeur open,ik keek naar achteren,
En hij was weg,en echt spoorloos verdwenen,
we hebben op stoepen gekeken,achterbanken omhoog gehaald,zetels voor en achteruit geschoven,de matten eruitgedaan,in de bakken gekeken,onder het ijzer,onder de airco,nog eens op de stoep gekeken,
en echt,ik heb dat beestje nooit teruggezien,
en ik snap nog steeds niet hoe dat nou in godsnaam heeft kunnen gebeuren
er was niet mee gebeld