Toppunt van blondheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niekj_Jente

Re: Toppunt van blondheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:20

* meld zich ook een blondje..

Ik was laatst met mijn moeder in de stad toen het regende.. dus ja we hadden een paraplu bij ons..
waren we een winkel in geweest en daar had ik de paraplu vast.. en toen had ik hem schijnbaar aan mijn moeder gegeven..

dus we lopen die winkel uit... en het was bijna droog.. dus ik zeg dat het bijna droog is en vraag helemaal zoeken waar is die paraplu ??
dus mijn moeder begint kei hard te lachen en ik kijk haar en en zie dat ze de paraplu gewoon vast heeft :S

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 12:24

Mn moeder wilde gister foto's maken met haar mobiel. Heel stoer overal foto's van te maken en waren ondertussen al op de helft van de route. Mn moeder stond weer klaar om een foto te maken en ik kijk mee over dr schouder. Mn moeder drukte op het rode knopje en zegt nog hoeveel foto's kan ik eigenlijk maken. Piste zowat in mn broek van het lachen want ze bleek geen enkele foto gemaakt te hebben maar elke keer het rode knopje indrukte dus naar dr beginscherm terug ging.

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 13:05

tante_trien schreef:
muts_marijke schreef:
oh ja.. ik werk in een winkel waar we een inpak tafel hebben. Maar dit moeten de mensen zelf doen.

Het was erg druk die dag en ik stond achter de kassa. De volgende klant had ik vriendelijk hallo gezegd, heeft u alles kunnen vinden? En een klanten kaart van ons??? Heb haar dus minstends 3 keer aangekeken... en toen vroeg de klant; kun je het even voor me inpakken??? Waarop ik standaard antwoord , mevrouw ik heb aan de overkant een in pak tafel dat mag u daar zelf doen. Waarop mevrouw zegt als ik het had gekund had ik het ook zeker zelf gedaan. Waarop ik op kijk... en zie dat mevrouw helemaal geen onder armen heeft!!!!!! Werkelijk ik kon wel door de grond zakken. Gelukkig kon mevrouw er ook om lachen. :o

Oei, lastig is dat. :o

Vandaag had een blinde meneer mij iets aangegeven dat hij wilde laten zien, en toen ik het terug wilde geven stak ik mijn hand uit:"Hier". Oei. :o

Haha geweldig topic dit.
zit me echt te vermaken onder het ontbijten en lunchen elke keer ;)

Maar bovenstaand had ik ook een keer.
We hebben zonnebank boven de drogist waar ik werk.
En een blinde mevrouw komt regelmatig zonnen.
Op een dag stond ze bij me aan de kassa, waar ze de zonnebank kaart altijd moeten laten aftekenen.
Maar mevrouw had de datum van die dag niet op de kaart staan, ze had dus niet gereserveerd.
Toen ik haar dat vertelde, snapte ze het niet helemaal, en wat zeg ik?
Kijk maar eens, ziet u die datum op de kaart staan?

Terwijl die mevrouw dus hartstikke blind is..
ik schaamde me kapot, maar ze reageerde netjes met ach kind, ik kan dat niet zien.

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 13:12

haha,

ik heb nog nooit wat op het dak laten liggen. Maar mijn vader is een keer weg gereden na het tanken terwijl de slang er nog in zat. :+

DDlovesIona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 13:12

Auto van mijn zwager geleend, zegt ie tegen mij: hij maakt wel een beetje een raar geluid.
Dus ik rijd weg en hoor het, durfde er niet al te hard mee te rijden. Ben ik in het dorp (schoonouders wonen buitenaf) houdt een man mij staande. Ik vragen wat er is, zegt die man: weet je dat je een platte voorband hebt :o?

Vandaar dus dat gekke geluid en stond nog niet stil of mijn zwager stond achter mij. Hoorde je weg rijden en wist gelijk dat het mis was. De volgende dag ging ik aan het werk bij de buren van mijn schoonouders, zegt die man. Reed hier gister een idioot langs met een lekker band, daar ga je toch niet mee rijden!!!!

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:13

tessa_brian schreef:
En de domste actie van allemaal? :D
Ik had les en ik was super laat. Dus ik snel mezelf omkleden, zadel, dekje, hoofdstel en peesjes in de trailer gepleurd.
Paps zat al in de auto: kunne we gaan?
Ja pa we kunnen!

Kwam ik nog optijd aan voor mijn les :D. Instructrice kwam aangelopen. Ikke heeel trots: ik heb het gehaald hoor!
Doet ze het voordeurtje van de trailer open om poown te aaien. En ze krijgt echt van die pretlichtjes in haar ogen.
En ze zegt: mooizo! niks vergeten?
ikke: Neee :D Zadel, hoofdstel, peesjes, dekje allesss bij :D
instructrice schiet keihard in de lach en vraagt vervolgens en je pony?
oepsssssssss :o

en nee ik ben niet blond... :o

Hoe krijg je het voor elkaar? _O-

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:58

Argh, ik heb me 2 dagen geleden nog verschrikkelijk voor schut gezet. :') Ik liep door een drukke stationshal en ik ben languit op mijn gezicht gegaan. Oke.. dat valt nog mee, als ik nou gewoon was gevallen, maar nee. :roll: het was de manier WAAROP:

Ik had een hele zware weekendtas om mijn schouder hangen, en schoenen aan die een heel gladde hak hebben. Dus ik liep tussen de drukte door om de trein te halen. Toen opeens schoot mijn voet naar binnen door de gladde hak. Ik schoot voorover, maar ik probeerde mezelf nog te redden...dus ik probeerde nog rechtop te komen, struikelend en duikelend met een enorme vaart (heel snel lopend/trippelend) terwijl ik naar voren hing door die zware tas. Het waren echt iets van 5-10 meter, en het ging echt snel. Ik vloog alle kanten uit en ben tegen allemaal mensen opgebotst, tot ik uiteindelijk echt languit voorover viel over mijn tas heen...tegen iemand aan. :')

Ik stond echt in the spotlight, die hele gang stond vol. :') En dan natuurlijk weer opstaan en verder lopen alsof er niets is gebeurd. :')

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:59

Ik niet maar mijn vader wel :+ wij reden thuis weg, maar me vader had een pak wc rollen op de voorkant van de auto gelegd. Jahoor vergeten eraf te halen, reden we daar. ehh pap, volgensmij ligt er nog wcpapier op de auto :+

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:59

Red_Savage schreef:
Argh, ik heb me 2 dagen geleden nog verschrikkelijk voor schut gezet. :') Ik liep door een drukke stationshal en ik ben languit op mijn gezicht gegaan. Oke.. dat valt nog mee, als ik nou gewoon was gevallen, maar nee. :roll: het was de manier WAAROP:

Ik had een hele zware weekendtas om mijn schouder hangen, en schoenen aan die een heel gladde hak hebben. Dus ik liep tussen de drukte door om de trein te halen. Toen opeens schoot mijn voet naar binnen door de gladde hak. Ik schoot voorover, maar ik probeerde mezelf nog te redden...dus ik probeerde nog rechtop te komen, struikelend en duikelend met een enorme vaart (heel snel lopend/trippelend) terwijl ik naar voren hing door die zware tas. Het waren echt iets van 5-10 meter, en het ging echt snel. Ik vloog alle kanten uit en ben tegen allemaal mensen opgebotst, tot ik uiteindelijk echt languit voorover viel over mijn tas heen...tegen iemand aan. :')

Ik stond echt in the spotlight, die hele gang stond vol. :') En dan natuurlijk weer opstaan en verder lopen alsof er niets is gebeurd. :')

_O- _O-

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:01

Nee echt, een man die me inhaalde nadat ik was opgestaan keek me aan en ik zag aan zijn gezicht dat hij moeite had met zijn gezicht in de plooi te houden...hij moest zijn lach inhouden. :')

En diegene waar ik tegen aan was gevallen wist niet wat 'm overkwam, ik lag toen aan zijn voeten, en er kwam alleen een heel dom 'sorry' uit met grote ogen. :')

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:04

Hahahahaha R_S ik zie het helemaal voor me _O-

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:33

Mijn moeder ging me naar Calais brengen waar ik met de boot naar Engeland zou gaan. Het zou niet zo ver over de Belgische grens zijn ( er bestond toen nog geen GPS) Je kan het ECHT niet missen.... dus wel... verschillende kilometers verder krijgen we echt het gevoel al veel te ver te zijn en zien we politie staan op een parking. Ik op mijn beste frans vragen waar de 'bateaux' zijn. Zegt die politieagent oui, oui caferie, ik denk he, caferie ??? Ik snapte er geen bal van (mijn moeder nog minder) maar we hadden wel door dat we moesten terugrijden. Omgedraaid en iets verderop zie ik een héééeeel groot bord langs de weg en ik schiet in de lach, jongens ik kwam niet meer bij en mijn moeder maar vragen wat is er nou... staat er op de bord in koeieletters : CAR FERRY.....

Idd blond

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:48

Hier ook een vakantietrauma.

Vriend en ik winkelen is nogal eens een drama, want dan heb ik net alles gekocht, sta te passen in een hokje en geef vriend de tassen. Vervolgens kom ik dan dus thuis met alleen de tas van de laatste winkel want de andere heeft ie laten staan in de winkel. (Krijg je van die 'He, maar jij had die toch?' 'Nee, ik dacht dat jij hem had?!' - taferelen van)

Da's vervelend als het in Nederland is, maar als zoiets je overkomt op het vliegveld van Rome heb je dus echt een groot probleem. Vriend had de handbagage laten staan, met onze paspoorten, tickets, legitimatie en alles erin. En het vliegveld stond op scherp omdat ze een terroristische aanslag verwachtten ofzo, iig stond het vol militairen en dachten ze dat hij die tas had neergezet om een bomaanslag te plegen. :oo Het heeft onwijs veel moeite gekost die tas terug te krijgen, we werden behandeld als criminelen en ze hadden de hele tas kapot gesneden. Ze wilden maar niet geloven dat we niet crimineel waren maar gewoon een stel domme toeristen :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:18

oooh Urielle dan zou ik wel lichtelijk in paniek raken als alle belangrijke papieren er ook in zitten!! Gelukkig ben je thuis gekomen.

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 23:02

Sjee urielle dan schrik je je dooood!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 23:39

anne_bento schreef:
ik ben dan wel niet blond maar kan toch wel degelijk blonde opmerkingen maken :')

Zo stond ik 2 dagen geleden bij de halfords te kijken voor nieuwe stoelhoezen voor in de auto...zat me helemaal op te winden dat ze alleen hoezen voor een Seat hadden, snapte er niks van, had weinig zin om te vragen waarom dat was omdat alle verkopers druk waren, dus kwaad de winkel uitgelopen.
Om er onderweg naar huis achter te komen dat Seat natuurlijk niet het merk auto is maar Seat, van zitting :+ ben ik even blij dat ik het niet ñagevraagd heb in de winkel

Oh mijn god... me mams komt net even langs dus ik zeg mam lees eens... zulke grappige blond akties... dus mams leest hem kijkt me aan en zegt maar ik snap hem niet... En ja hoor mams is echt blond!!! <3 :D

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:15

x_tico schreef:
Red_Savage schreef:

_O- _O-

Ohhh ik had ook een tijd geleden een uitglijd-actie in het openbaar!
Ik was op Rotterdam Centraal, dus ik loop de trap naar beneden en zie daar de metro staan die ik moest hebben.
Maar hij stond op punt van vertrekken, en ik hoor dat geluid dat de deuren gaan sluiten!
Dus ik rennen, niet nadenkend dat ik gladde zolen had + zeiknat was door de regen.
Dus ik spring zowat de metro in, en precies op dat moment sloeg ik achterover met nog bijna mijn hoofd tussen de metrodeuren. :+
En het was best wel druk, dus je hoorde een hele golf mensen 'whoaah' zeggen, ze stonden zowat allemaal tegelijkertijd op en ik voelde me dus best wel bekeken. :o
Maar kan zeggen wat ik wil, ik had wel die metro gered! :D

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:23

_O- Geweldige actie van die metro!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:31

Ik heb het een keer gehad met de trailer sleutels. :o
Zo wat schaamde ik me dood.
Ik doe altijd het slot eraf en leg het slot in de kofferbak, de sleutels legde ik voor het gemak op de kofferbak tegen de spoiler.
Aangekomen was ik de sleutels kwijt, gelukkig lagen ze nog steeds op de kofferbak tegen de spoiler aan!
Wat een mazzel is dat geweest, mijn vader had me wat aangedaan als ik ze kwijt was!!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 22:11

Laatst waren mijn man en ik onderweg met de auto. Auto had kuren, wij stoppen bij een tankstation voor eerste hulp aan de auto. Ik moest even plassen, vraag binnen aan de kassamevrouw waar het toilet is. buiten, Zij zei links om de hoek, ik ga natuurlijk rechtsom en kan vervolgens de wc niet vinden. Toch maar verder om het tankstaion gelopen en ja hoor, vond de wc uiteindelijk wel. Ik voel aan de deur en ja hoor op slot. Zat er iemand op. dus ik wacht en wacht en wacht nog even, Dacht nog die heeft wel heel lang werk. Wat bleek: ik duwde de deur naar binnen en dat ging niet. Zat op slot dacht ik. Na nog een tijdje gewacht te hebben, voelde ik nogmaals en ja hoor de deur ging naar buiten open. Niet duwen maar trekken dus. Ik vond het al zo vreemd want ik hoorde ook niks gebeuren op de wc. Gelukkig stond ik daar dom in mijn eentje te wachten tot de wc vrij was. :o

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 22:28

SteffiiY schreef:
Tank-nooddop besteld, en nu maar op internet aan het speuren voor een echte nieuwe tankdop!

Nog meer mensen die dit soort blonde opmerkingen maken?

Doe geen moeite; in Mijdrecht achter de Karwei zit A-parts, die hebben alle soorten en maten tankdoppen op voorraad!
En ja, ik heb ervaring ermee :Y)

mexlovenoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 22:32

ik heb mijn telefoon bij het tankstation op het dak laten liggen. We reden verder en toen merkte ik dat ik mijn telefoon niet in mijn zak had. Terug gereden naar het tankstation of ik hem misschien daar had laten liggen.. en daar lag ie toen een stukje verderop in innieminnie stukjes

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 22:59

hihi trailer slot... dan weet ik er ook nog 1. Wij moesten een aantal jaar geleden een NK rijden in Princenhage. (komen zelf uit de achterhoek dus een mooi pokke eind) Een cross wedstrijd. Vrijdags dressuur en zaterdags springen en crossen. Stal geregeld hotelletje en een plek waar de trailer mocht staan. De trailer was net nieuw dus en de wielklem erop en het slotje omgedraaid dat je hem niet aan kan koppelen. Trailer savonds afgekoppeld paard op stal, smorgens klaar om weg te gaan... sleutels kwijt! Hadden wel die van de auto maar die van de trailer, spooooorloos! Gelukkig kwamen mijn schoon ouders kijken naar hun zoon. En toevallig hadden zij de reserve sleutels mee. Hebben de sleutels nooit meer gevonden! Maar gelukkig konden we alles na de wedstrijd gewoon mee naar huis nemen! Das een eind om van Breda naar huis te rijden sleutels ophalen ondertussen paard daar laten staan terug na Breda paard en trailer ophalen! Soms zijn schoon ouders dus wel handig!

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 23:03

Had het laatst met mijn moeder over de sneeuw, en over zoutstrooien.
Toen ik plotseling tot de conclusie kwam dat zout wel erg vervelend is. Want ja, als je valt dan heb je je hele mond vol zout. :+
Juist ja....
Het klonk in mijn hoofd veel logischer, maar toen ik mijn moeders hoofd zag merkte ik dat dit niet de slimste opmerking ooit was. Want eerlijk is eerlijk, hoevaak overkomt het je dat je met je smoel in het zout valt.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 00:50

Moon schreef:
Had het laatst met mijn moeder over de sneeuw, en over zoutstrooien.
Toen ik plotseling tot de conclusie kwam dat zout wel erg vervelend is. Want ja, als je valt dan heb je je hele mond vol zout. :+
Juist ja....
Het klonk in mijn hoofd veel logischer, maar toen ik mijn moeders hoofd zag merkte ik dat dit niet de slimste opmerking ooit was. Want eerlijk is eerlijk, hoevaak overkomt het je dat je met je smoel in het zout valt.

Hahahaha ja 'errugggg logisch'.

offtopic: jouw profiel he, klAartt dUhh bOell! hahaha := _/-\o_