Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tante_trien schreef:muts_marijke schreef:oh ja.. ik werk in een winkel waar we een inpak tafel hebben. Maar dit moeten de mensen zelf doen.
Het was erg druk die dag en ik stond achter de kassa. De volgende klant had ik vriendelijk hallo gezegd, heeft u alles kunnen vinden? En een klanten kaart van ons??? Heb haar dus minstends 3 keer aangekeken... en toen vroeg de klant; kun je het even voor me inpakken??? Waarop ik standaard antwoord , mevrouw ik heb aan de overkant een in pak tafel dat mag u daar zelf doen. Waarop mevrouw zegt als ik het had gekund had ik het ook zeker zelf gedaan. Waarop ik op kijk... en zie dat mevrouw helemaal geen onder armen heeft!!!!!! Werkelijk ik kon wel door de grond zakken. Gelukkig kon mevrouw er ook om lachen.
Oei, lastig is dat.
Vandaag had een blinde meneer mij iets aangegeven dat hij wilde laten zien, en toen ik het terug wilde geven stak ik mijn hand uit:"Hier". Oei.
tessa_brian schreef:En de domste actie van allemaal?![]()
Ik had les en ik was super laat. Dus ik snel mezelf omkleden, zadel, dekje, hoofdstel en peesjes in de trailer gepleurd.
Paps zat al in de auto: kunne we gaan?
Ja pa we kunnen!
Kwam ik nog optijd aan voor mijn les. Instructrice kwam aangelopen. Ikke heeel trots: ik heb het gehaald hoor!
Doet ze het voordeurtje van de trailer open om poown te aaien. En ze krijgt echt van die pretlichtjes in haar ogen.
En ze zegt: mooizo! niks vergeten?
ikke: NeeeZadel, hoofdstel, peesjes, dekje allesss bij
![]()
instructrice schiet keihard in de lach en vraagt vervolgens en je pony?
oepsssssssss
en nee ik ben niet blond...
Red_Savage schreef:Argh, ik heb me 2 dagen geleden nog verschrikkelijk voor schut gezet.Ik liep door een drukke stationshal en ik ben languit op mijn gezicht gegaan. Oke.. dat valt nog mee, als ik nou gewoon was gevallen, maar nee.
het was de manier WAAROP:
Ik had een hele zware weekendtas om mijn schouder hangen, en schoenen aan die een heel gladde hak hebben. Dus ik liep tussen de drukte door om de trein te halen. Toen opeens schoot mijn voet naar binnen door de gladde hak. Ik schoot voorover, maar ik probeerde mezelf nog te redden...dus ik probeerde nog rechtop te komen, struikelend en duikelend met een enorme vaart (heel snel lopend/trippelend) terwijl ik naar voren hing door die zware tas. Het waren echt iets van 5-10 meter, en het ging echt snel. Ik vloog alle kanten uit en ben tegen allemaal mensen opgebotst, tot ik uiteindelijk echt languit voorover viel over mijn tas heen...tegen iemand aan.
Ik stond echt in the spotlight, die hele gang stond vol.En dan natuurlijk weer opstaan en verder lopen alsof er niets is gebeurd.
anne_bento schreef:ik ben dan wel niet blond maar kan toch wel degelijk blonde opmerkingen maken![]()
Zo stond ik 2 dagen geleden bij de halfords te kijken voor nieuwe stoelhoezen voor in de auto...zat me helemaal op te winden dat ze alleen hoezen voor een Seat hadden, snapte er niks van, had weinig zin om te vragen waarom dat was omdat alle verkopers druk waren, dus kwaad de winkel uitgelopen.
Om er onderweg naar huis achter te komen dat Seat natuurlijk niet het merk auto is maar Seat, van zittingben ik even blij dat ik het niet ñagevraagd heb in de winkel
x_tico schreef:Red_Savage schreef:Argh, ik heb me 2 dagen geleden nog verschrikkelijk voor schut gezet.Ik liep door een drukke stationshal en ik ben languit op mijn gezicht gegaan. Oke.. dat valt nog mee, als ik nou gewoon was gevallen, maar nee.
het was de manier WAAROP:
Ik had een hele zware weekendtas om mijn schouder hangen, en schoenen aan die een heel gladde hak hebben. Dus ik liep tussen de drukte door om de trein te halen. Toen opeens schoot mijn voet naar binnen door de gladde hak. Ik schoot voorover, maar ik probeerde mezelf nog te redden...dus ik probeerde nog rechtop te komen, struikelend en duikelend met een enorme vaart (heel snel lopend/trippelend) terwijl ik naar voren hing door die zware tas. Het waren echt iets van 5-10 meter, en het ging echt snel. Ik vloog alle kanten uit en ben tegen allemaal mensen opgebotst, tot ik uiteindelijk echt languit voorover viel over mijn tas heen...tegen iemand aan.
Ik stond echt in the spotlight, die hele gang stond vol.En dan natuurlijk weer opstaan en verder lopen alsof er niets is gebeurd.
![]()
SteffiiY schreef:Tank-nooddop besteld, en nu maar op internet aan het speuren voor een echte nieuwe tankdop!
Nog meer mensen die dit soort blonde opmerkingen maken?
Moon schreef:Had het laatst met mijn moeder over de sneeuw, en over zoutstrooien.
Toen ik plotseling tot de conclusie kwam dat zout wel erg vervelend is. Want ja, als je valt dan heb je je hele mond vol zout.![]()
Juist ja....
Het klonk in mijn hoofd veel logischer, maar toen ik mijn moeders hoofd zag merkte ik dat dit niet de slimste opmerking ooit was. Want eerlijk is eerlijk, hoevaak overkomt het je dat je met je smoel in het zout valt.