Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin_Mylo schreef:Ik ben ook verzekert bij menzis,
Ik ga naar 110 euro in de maand en ik moet dan ook nog een extra tandarts verzekering erbij nemen.
Heb je een jongeren zorgverzekering maar ik kom wel uit op 130 euro ofzo straks.
Ik had eerst 99 euro.
Karin_Mylo schreef:Ik ben ook verzekert bij menzis,
Ik ga naar 110 euro in de maand en ik moet dan ook nog een extra tandarts verzekering erbij nemen.
Heb je een jongeren zorgverzekering maar ik kom wel uit op 130 euro ofzo straks.
Ik had eerst 99 euro.
Maris89 schreef:ZKA hetzelfde als anderzorg? Nou volgens mij niet.. bIj ZKA ga ik rond de 130 euro betalen en bij Anderzorg kom ik op 105 euro uit!
Suuskipje schreef:Maris89 schreef:ZKA hetzelfde als anderzorg? Nou volgens mij niet.. bIj ZKA ga ik rond de 130 euro betalen en bij Anderzorg kom ik op 105 euro uit!
Euh neem aan dat je het tegen mij hebt?
Ik heb werkgeverskorting en met de pakketten die ik heb bij ZKA en bij Anderzorg zou willen scheelt het hooguit 1,50 ofzo
Citaat:Echter is het zo dat er in heel NL wettelijk een bedrag is vast gelegd, namelijk in dit geval €39,-.
Ik ga naar een ONgecontracteerde zorgaanbieder, deze rekent voor de behandeling €45,50.
Ga ik naar een gecontracteerde aanbieder, deze rekent € 53,50.
Maar WETTELIJK mogen ze hierin dus maar €39,- vergoeden.
flicka schreef:Bij Independer kwam voor mij Delta Lloyd er als nr 1 uit, Salland als 2e en Ohra als 3e. Bij de Ohra moet je wel alles zelf via internet regelen, dus declaraties gaan digitaal en je facturen moet je scannen.
Indepeneder geeft 10% korting op je premie, dat is wel mooi meegenomen. Ik heb Ohra via Kruidvat voor mijn tandartsverzekering, dit jaar de goedkoopste, dekt tot 150 euro. Kan nog 1x gebit laten reinigen en dan is het potje leeg
Joolien schreef:Ik heb de test gedaan en bij mij komt salland uit, voor 113 pm. Daar zit bij onbeperkt fysio, tandarts, volledige vergoeding anticonceptie. Ik heb nu zilveren kruis achmea voor 123 pm en dan zitten er 28 fysio beurten bij en geen anticonceptie.
Dus ik ben beter uit bij Salland.
Anne_GTI schreef:Joolien schreef:Ik heb de test gedaan en bij mij komt salland uit, voor 113 pm. Daar zit bij onbeperkt fysio, tandarts, volledige vergoeding anticonceptie. Ik heb nu zilveren kruis achmea voor 123 pm en dan zitten er 28 fysio beurten bij en geen anticonceptie.
Dus ik ben beter uit bij Salland.
Dat klopt niet. Zilveren kruis heeft uit de aanvullende verzekering zeker een dekking voor anticonceptie.
flicka schreef:Bij Independer kwam voor mij Delta Lloyd er als nr 1 uit, Salland als 2e en Ohra als 3e. Bij de Ohra moet je wel alles zelf via internet regelen, dus declaraties gaan digitaal en je facturen moet je scannen.
Indepeneder geeft 10% korting op je premie, dat is wel mooi meegenomen. Ik heb Ohra via Kruidvat voor mijn tandartsverzekering, dit jaar de goedkoopste, dekt tot 150 euro. Kan nog 1x gebit laten reinigen en dan is het potje leeg