Kiwipitje schreef:Geen direct voorbeeld, maar je komt wel eens topics tegen op Bokt. Als je dan kijkt naar wat er voor vragen gesteld werden in het hekel topic en wat daar voor uitermate vage antwoorden op kwamen. Als je dan doorvraagt dan wordt je óf uitgemaakt voor lui (wat ik wel het toppunt van grofheid vind in een discussie, maargoed) óf er wordt gezegd dat je bij jezelf ten rade moet gaan of dat je het niet begrijpt omdat je er niet in gelooft. Zou er best in willen geloven, maar geloof niet zomaar overal in, als je begrijpt wat ik probeer te zeggen.
Sommige dingen zijn ook erg moeilijk uit te leggen, moet eerlijk zijn, heb het andere topic heel vluchtig bekeken (diagonaal een paar zinnen gelezen
gezien het toch al op slot zat) dus vragen zijn niet blijven hangen. Maar als je wil mag je je vragen stellen en dan zal ik proberen waar mogelijk, zo helder als ik kan uitleggen... Voor zover ik dat kan natuurlijk. Als het echt specifiek over ervaringen gaat kan ik dat natuurlijk niet voor die mensen zeggen, dan kan ik enkel terug kijken of ik ooit iets soortgelijks ervaren heb en hoe dat voelde.
Maar dat zal ik er dan ook bij zetten.