Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyHorseGirl schreef:Ik draag absoluut geen nep-uggs. Ik weet niet, (en wil niemand hier mee beledigen) maar ik vind het gewoon, je wilt uggs hebben maar er geen 200/300 euro voor uitgeven dus maar nep uggs.. Sorry vind het een beetje goedkoop..![]()
Verder heb ik merkkleding, maar ook gewoon van H&M. Als het maar leuk zit en de kwaliteit goed te doen is!
MyHorseGirl schreef:Ik draag absoluut geen nep-uggs. Ik weet niet, (en wil niemand hier mee beledigen) maar ik vind het gewoon, je wilt uggs hebben maar er geen 200/300 euro voor uitgeven dus maar nep uggs.. Sorry vind het een beetje goedkoop..![]()
edit: ik heb een paar vriendinnen met nep-uggs, maar als ik dan die kwaliteit zie dan is dat pas flut! Naast de zool lopen (zo dat is goed voor je voeten&rug..) en gewoon heel snel kapot! Ben ik toch heel erg blij dat ik nu een aantal paar uggs heb waarvan ik er 1 paar al dik 2 jaar heb en er nog netjes uitzien met nog een hele mooie zool eronder.
Verder heb ik merkkleding, maar ook gewoon van H&M. Als het maar leuk zit en de kwaliteit goed te doen is!
mang schreef:zeg dan gewoon dat je er graag bij wil horen
mang schreef:niet alle nepuggs zijn van slechte kwaliteit. de nepuggs van ella bijvoorbeeld, ga je niet naast lopen oid.
vind het een beetje klinken als een smoesje 'ik wil goede kwaliteit'
zeg dan gewoon dat je er graag bij wil horen
Daisies schreef:Datzelfde heb ik ook CleovG, ik zou nooit nep Uggs kopen of een Nep Bubbery shirt ofzo