net getuige van een vechtpartij in Ikea Delft - spuien!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 10:53

Haha dus toch een bed. :P

Ach ik huil om de meest onbenullige dingen, ik was een keer in de action toen daar een winkedievegge van het psychiatrische soort werd ingerekend door het winkelpersoneel, vrouw schreeuwde en schopte de boel bij elkaar en er ging ook een detectiepoortje aan diggelen, en toen stond ik ook te shaken hoor.
Vooral ook omdat mijn zoontje erbij was en ze recht op me af kwamen.

Kassiere stond met trillende handen af te rekenen, ze waren daar ook erg geschrokken.

Pauline

Re: net getuige van een vechtpartij in Ikea Delft - spuien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:14

Ik hou ook niet zo van plotseling ontbrandende mensen in mijn omgeving. Mensen die opeens beginnen te schreeuwen en te vechten, jak. Erg sneu dat er dan een baby in betrokken is.

Over reageren..je hebt de meeste kracht als je omstanders activeert, samen hulp biedt en 112 belt. Dat zou ik dan wel proberen maar goed, dat weet je pas als je erin zit.
In je eentje zomaar ergens tussen springen is gewoon niet zo slim, je bent zeker niet de eerste die dan vermoord wordt. Zinloos geweld, die verhalen.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:46

Janine1990 schreef:
Oooh TS, ik kan dat huilen zooo goed begrijpen! Ik heb de tranen al in m'n ogen staan als er een ambulance of brandweer met gillende sirenes voor m'n neus langs scheurt.
Dit soort dingen kan ik ook absoluuut niet tegen!

Ja je bent met recht emomuts of je bent het niet. Ik ben het ook.

Laatst met boodschappen in de stad moest ik door stadhuis. Kwam daar zo'n ouderwetse brandweerauto met sirenes aan en daarin (nouja, daarop) zat een bruidspaar. Volslagen onbekenden en dan schiet ik gewoon vol! hahaha!

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 12:25

Haha, da's een leuke uitdrukking: emomuts! Wij zeggen altijd: je bent dan geboren in een natte maand. Ik in februari, dus kan wel kloppen! ;)
Sommige vrouwen zijn onwijs nuchter en hebben daar nooit last van, maar er zijn ook inderdaad emomutsen bij, haha!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:03

Tjeetje mina zat het hele verhaal met open mond te lezen! Wat een mensen tegenwoordig zeg... je kan nieteens meer rustig naar een bed kijken... hopelijk komt het nog goed met de kleine..

Lambiekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:07

Ligt dat aan Ikea, of hoort dat in Zweden? Laatst waren er ook twee vrouwen (eigenlijk echte wijven) elkaar af aan het rossen in Eindhoven bij de Ikea.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:14

Arianna1983 schreef:
Haha, da's een leuke uitdrukking: emomuts! Wij zeggen altijd: je bent dan geboren in een natte maand. Ik in februari, dus kan wel kloppen! ;)

Emotioneel vergiet vind ik ook altijd wel een leuke omschrijving. :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:19

Verhaal doet me denken aan twee dominante gorilla's, vechtende om de gunst van de wijfjes... (sorry, iets teveel natuurdocu's gezien) :D

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:48

Arianna1983 schreef:
Sommige vrouwen zijn onwijs nuchter en hebben daar nooit last van, maar er zijn ook inderdaad emomutsen bij, haha!

Ik kan ook heel snel huilen hoor, haha. (En ik ben niet geboren in een natte maand.. Nou ja, oktober, maar over het algemeen is die nog vrij droog :P ) Maar ik heb ook wel een vrij wisselend karakter, mijn emoties zijn over het algemeen vrij 'afgevlakt' (dus ik loop er vaak bij alsof ik ongelukkig ben maar dat is bij mij gewoon mijn normale mood, ik ben niet zo snel blij, boos, verdrietig) maar als er echt wat is dan schieten mijn emoties echt gelijk over the top (dus als je me boos maakt, dan moet je echt oppassen want ik word ineens helemaal woest :P)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 17:24

Arianna1983 schreef:

Ik ben van augustus. dus dat klopt niet :P

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 19:01

Janine1990 schreef:
Arianna1983 schreef:

Ik ben van augustus. dus dat klopt niet :P

Als je in Nederland woont wel :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 19:45

Abeltje77 schreef:
Als je in Nederland woont wel :')

Neee, het kan echt niet...
Ik ben van een heeeele warme zomer... Ik ben geboren bij +30 graden...
Dus geen natte dag en maand :P

Kijk, was ik nu afgelopen augustus geboren, was het wat anders geweest :')

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 16:04

A joh ben van januari dus zou dan eigenlijk een kille tante moeten zijn... :')