Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
calypsoo schreef:echte uggs zitten steviger om je voeten dan neppe hoor,
en Qualityhorse: Uggs zijn wat voor voetbed ook, niet goed voor je voeten.
Maar als er zoveel over te klagen valt, waarom lopen er dan zoveel mensen mee?
koop dan lekker ecco's ofz.
Desperado_ schreef:ik heb het filmpje bekeken, en ja duhu dat je voeten eraan gaan als je 24/7 op die dingen loopt, maar dat is met een sportschoen ook wel zo.
En ik weet niet hoe die man erbij komt dat ze 'ontzettend' los om je voeten zitten, maar de mijne zitten gewoon strak om me enkel en strak bij me wreef, tuurlijk worden ze losser naarmate ze ouder worden maar dat is bij nike ook.
edit: de classic mini boots (die ik heb) zijn 150, dus dat is echt geen geld om over te miepen wat te gaat hoelang ze mee gaan ect
x_Marr schreef:Desperado_ schreef:ik heb het filmpje bekeken, en ja duhu dat je voeten eraan gaan als je 24/7 op die dingen loopt, maar dat is met een sportschoen ook wel zo.
En ik weet niet hoe die man erbij komt dat ze 'ontzettend' los om je voeten zitten, maar de mijne zitten gewoon strak om me enkel en strak bij me wreef, tuurlijk worden ze losser naarmate ze ouder worden maar dat is bij nike ook.
edit: de classic mini boots (die ik heb) zijn 150, dus dat is echt geen geld om over te miepen wat te gaat hoelang ze mee gaan ect
En waarom zou dat volgens jou met een sportschoen ook zo zijn? Sinds wanneer zit er in een sportschoen heen stevig voetbed meer, sinds wanneer zit een sportschoen los om je enkels?
Dat ze straks om jou enkel zitten wil nog niet zeggen dat ze stevig zijn. Dat is wat er mee wordt bedoeld. Een nike komt nooit zo los te zitten als dat een ugg al is. Is hetzelfde als beweren dat een skinny jeans je bij je enkels stevigheid geeft.
Jij vind het niet raar om voor een schoen wat in totaal +/-12 euro heeft gekost(aangezien die van de classic tall €15 zijn) 150 euro te betalen?
calypsoo schreef:echte uggs zitten steviger om je voeten dan neppe hoor,
Desperado_ schreef:calypsoo schreef:Wie loopt er 24/7 met uggs dan?
Dat werd in het filmpje gezegd
wendyashley schreef:calypsoo schreef:echte uggs zitten steviger om je voeten dan neppe hoor,
Waarom iedereen ermee loopt?? omdat het een rage is denk ik.
Mijn dochter heeft ook uggs gehad van mijn vriend (meegenomen uit Amerika met certificaat) maar voor kleine kinderen vind ik het toch echt niks, mijn dochter liep ook ontzettend scheef terwijl ze dat op andere schoenen niet heeft.
Ik vind het bij sommige meiden wel leuk staan maar die meiden met dunne beentjes en dan die klompvoeten eronder vind ik echt geen gezicht.
Het scheef lopen zal ongetwijfeld met de stand van je voeten te maken hebben maar een ugg corrigeert dit niet waar een goede schoen dit wel doet.
calypsoo schreef:zo simpel is het, je betaald gewoon voor het merk. klaar uit.
of het nou met nike is of uggs, weet ik veel wat.
( bijna ) iedereen houd van merk.
Zelfs met zeeman of wibra kleding maken ze nog winst. als je dat niet wilt maak je toch zelf je kleren..