Sorry dat ik er weer over begin maar dan is newcastle toch een stuk goedkoper

Maar ik ben een aantal keren in Londen en in Newcastle geweest en beide is super om te shoppen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:MissBonny schreef:Ja ze hebben leuke acties bij DFDS, al weet ik niet of die er nu ook nog zijn.
Hahah we zijn wel aardig aan het promoten zo voor DFDS. ZUllen we er patent op aanvragen?
Onze volgende minicruise gratis vind ik wel ene goed idee
uniekhorse schreef:Was deze 400 euro voor 2 personen dan ?
Ach je moet er ook wat voor over hebben natuurlijk, maar 600 vind ik inderdaad ook een boel geld, naar Spanje was ik nog minder kwijt voor 12 dagen![]()
Maar goed, heb er iig nu al zin in ! Parijs lijkt me bij nader inzien ook nog wel wat..
Anoli schreef:Ja dat is ook wel weer zo, maar toch zit er dan wel een beetje angst bij...
We zijn met het hele gezin... Gaan naar een drukke kerstmarkt, gelukkig wel op een vrijdag en niet op de topdrukte dag zaterdag...
Alhoewel ik eerder vermoed dat ze kiezen voor markten in keulen, dusseldorf, essen, dat zijn toch de populaire bestemmingen van menig buitenlander voor zo'n markt
MISTRAL94 schreef:Ik ben gister in Newcastle geweest waar het nu volop kerstsfeer is.
Voor diegene die gaan kan ik het metrocentre aanraden. Ik ben eerst in Eldon square geweest maar vond dat niet geweldig. Het metro centre is te groot om in 1 dag te kunnen doen en ik zal een volgende keer ook direct de bus daar naar toe nemen. Zorg wel dat je op tijd terug bent bij de bus, wij hebben op nog geen 5 minuten de laatste bus terug gemist
MissBonny schreef:MISTRAL94 schreef:Ik ben gister in Newcastle geweest waar het nu volop kerstsfeer is.
Voor diegene die gaan kan ik het metrocentre aanraden. Ik ben eerst in Eldon square geweest maar vond dat niet geweldig. Het metro centre is te groot om in 1 dag te kunnen doen en ik zal een volgende keer ook direct de bus daar naar toe nemen. Zorg wel dat je op tijd terug bent bij de bus, wij hebben op nog geen 5 minuten de laatste bus terug gemist
Dus je bent alweer geweest, je ging vroeger dan ik dacht
Maar geslaagd weekendje dus?
joozz schreef:ja dat is iid wel het enge. Moet zeggen dat ik nu ook heel stoer roep dat ik me er niets van aantrek, maar iid als je daar loopt denk ik ook wel dat het even door mijn hoofd spookt.
Maar ik ga me toch zoveel mogelijk verheugen op alle kerstlichtjes enz.en niet op hun
Waar ga jij heen?
MISTRAL94 schreef:Ja klopt, was zeker geslaagd maar veel te kort, in 1 dag konden we niet alles doen wat ik graag wilde.
Voor de mensen die naar kerstmarkten gaan in duitsland, hou rekening met de verplichte winterbanden en een 1 of ander vignet die voor vervuilende auto's is. Hier stond zaterdag in de krant dat ze daar strenger op gaan controleren en dat het bedrag van boetes redelijk op kan lopen.