Christmas shopping!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 23:10

Dat is aardig aan de prijs voor een weekendje Londen!

Sorry dat ik er weer over begin maar dan is newcastle toch een stuk goedkoper :)) En ook zeker een aanrader :D En nee ik heb geen aandelen in DFDS :Y)

Maar ik ben een aantal keren in Londen en in Newcastle geweest en beide is super om te shoppen.

uniekhorse

Re: Christmas shopping!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 14:52

Hoeveel was jij ongeveer kwijt dan voor een weekendje Londen ?

Had even gegoogled, maar niet alles over New Castle is heel positief..
Nou weet ik ook wel dat niet alles goed kan zijn..
In Londen valt er meer te shoppen, wordt er gezegd.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-10 15:42

MISTRAL94 schreef:
MissBonny schreef:
Ja ze hebben leuke acties bij DFDS, al weet ik niet of die er nu ook nog zijn.

Hahah we zijn wel aardig aan het promoten zo voor DFDS. ZUllen we er patent op aanvragen? ;)

:)) Onze volgende minicruise gratis vind ik wel ene goed idee :D

Hahaha. Daar ben ik het wel mee eens 8-) (inclusief zakgeld O:))

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-10 15:44

Ja in London kan je heel goed shoppen, maarja is ook wel prijzig natuurlijk!

Ik moet zeggen dat ik €600 wel aardig prijzig vind voor een weekend voor alleen vervoer en hotel. Ik ben 4 dagen naar London geweest en was rond de €400 kwijt. Je kan het natuurlijk zo gek en duur maken als je zelf wilt :)

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 15:58

Was deze 400 euro voor 2 personen dan ?

Ach je moet er ook wat voor over hebben natuurlijk, maar 600 vind ik inderdaad ook een boel geld, naar Spanje was ik nog minder kwijt voor 12 dagen :P

Maar goed, heb er iig nu al zin in ! Parijs lijkt me bij nader inzien ook nog wel wat.. :)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 16:25

Het is ook veel geld, maar we hebben gekozen voor een luxe hotel midden in Londen :)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-10 18:36

uniekhorse schreef:
Was deze 400 euro voor 2 personen dan ?

Ach je moet er ook wat voor over hebben natuurlijk, maar 600 vind ik inderdaad ook een boel geld, naar Spanje was ik nog minder kwijt voor 12 dagen :P

Maar goed, heb er iig nu al zin in ! Parijs lijkt me bij nader inzien ook nog wel wat.. :)

Nee dat was 2 jaar geleden, ook iets heel anders ;) Ging ik met het vliegtuig, zat ik in een hotelletje, overigens mét passen dat we overal met de metro konden etc. :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 19:35

London vind ik niet zo bijzonder met kerst :=
Dit jaar ga ik een weekendje naar Brussel. Niet per se voor kerst, ik weet niet of dat daar erg bijzonder is, maar gewoon omdat we het leuk vinden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:53

Ik ga met school naar Lille(Frankrijk) 21 of 23 december, dus ik hoop dat daar ook wat te zien is(volgens internet wel).

En ik ben aan het kijken om te gaan shoppen in Duitsland met mama :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 15:02

ik ga dit jaar de week voor kerst 3 dagen naar parijs :D
vorig jaar een mini cruise naar New Castle, cruise was erg leuk, New castle viel erg tegen moet ik zeggen!
Dat jaar daarvoor naar de kerst markt in hamburg, en dat was echt geweldig!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 21:36

Lille is leuk! Ik ben daar ook wel eens met school geweest (was niet rond de feestdagen)

Wat jammer dat New Castle tegen viel.. Wat maakte de cruise zo leuk (als ik vragen mag?)

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 21:39

Ik ben toen in londen geweest, dat de eerste winkel met kerst spullen open ging! augustes was dat uit mijn hoofd.
Best vroeg maar wel grappig!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 12:53

Kerstmarkten in duitsland vormen nu een risico volgens het nieuws, ivm een terreuraanslag.

Nog meer mensen die in de planning hadden om naar duitsland te gaan en nu twijfelen...

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:10

Ja ik ga naar Dusseldorf, maar twijfel eigelijk niet...
heb er te veel zin in om te twijfelen :o

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:48

Ja dat is ook wel weer zo, maar toch zit er dan wel een beetje angst bij...

We zijn met het hele gezin... Gaan naar een drukke kerstmarkt, gelukkig wel op een vrijdag en niet op de topdrukte dag zaterdag...

Alhoewel ik eerder vermoed dat ze kiezen voor markten in keulen, dusseldorf, essen, dat zijn toch de populaire bestemmingen van menig buitenlander voor zo'n markt

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:48

Ik ben gister in Newcastle geweest waar het nu volop kerstsfeer is.

Voor diegene die gaan kan ik het metrocentre aanraden. Ik ben eerst in Eldon square geweest maar vond dat niet geweldig. Het metro centre is te groot om in 1 dag te kunnen doen en ik zal een volgende keer ook direct de bus daar naar toe nemen. Zorg wel dat je op tijd terug bent bij de bus, wij hebben op nog geen 5 minuten de laatste bus terug gemist :Y)

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:44

Anoli schreef:
Ja dat is ook wel weer zo, maar toch zit er dan wel een beetje angst bij...

We zijn met het hele gezin... Gaan naar een drukke kerstmarkt, gelukkig wel op een vrijdag en niet op de topdrukte dag zaterdag...

Alhoewel ik eerder vermoed dat ze kiezen voor markten in keulen, dusseldorf, essen, dat zijn toch de populaire bestemmingen van menig buitenlander voor zo'n markt

Voor komend weekend hotel geboekt voor Keulen := Maak me daar eigenlijk niet zo druk om, die klote terrorfiguren willen ook graag angst zaaien en wil me eigenlijk niet bang laten maken.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 21:55

MISTRAL94 schreef:

Voor diegene die gaan kan ik het metrocentre aanraden. Ik ben eerst in Eldon square geweest maar vond dat niet geweldig. Het metro centre is te groot om in 1 dag te kunnen doen en ik zal een volgende keer ook direct de bus daar naar toe nemen. Zorg wel dat je op tijd terug bent bij de bus, wij hebben op nog geen 5 minuten de laatste bus terug gemist :Y)

Dus je bent alweer geweest, je ging vroeger dan ik dacht ;)

Maar geslaagd weekendje dus? :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:56

Nou dat is het idd, dat angstzaaien maakt me kwaad en daarom zou ik zeggen ik ga gewoon...

Aan de andere kant zit er zo'n stemmetje in mn hoofd "je zou er maar net tussen komen"

We gaan wel gewoon maar denk dat ik er toch wel ff bij stil sta als ik eenmaal op de kerstmarkt loop...
(en ik ga dit jaar nog wel 2x :oo )

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 11:02

ja dat is iid wel het enge. Moet zeggen dat ik nu ook heel stoer roep dat ik me er niets van aantrek, maar iid als je daar loopt denk ik ook wel dat het even door mijn hoofd spookt.

Maar ik ga me toch zoveel mogelijk verheugen op alle kerstlichtjes enz. :-) en niet op hun ;-)

Waar ga jij heen?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 11:33

MissBonny schreef:
MISTRAL94 schreef:

Dus je bent alweer geweest, je ging vroeger dan ik dacht ;)

Maar geslaagd weekendje dus? :D

Ja klopt, was zeker geslaagd maar veel te kort, in 1 dag konden we niet alles doen wat ik graag wilde.

Voor de mensen die naar kerstmarkten gaan in duitsland, hou rekening met de verplichte winterbanden en een 1 of ander vignet die voor vervuilende auto's is. Hier stond zaterdag in de krant dat ze daar strenger op gaan controleren en dat het bedrag van boetes redelijk op kan lopen.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:06

joozz schreef:
ja dat is iid wel het enge. Moet zeggen dat ik nu ook heel stoer roep dat ik me er niets van aantrek, maar iid als je daar loopt denk ik ook wel dat het even door mijn hoofd spookt.

Maar ik ga me toch zoveel mogelijk verheugen op alle kerstlichtjes enz. :-) en niet op hun ;-)

Waar ga jij heen?

Munster en essen

Munster is een jaarlijkse traditie van ons gezin en essen doen we dit jaar voor het eerst met vrienden

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:08

MISTRAL94 schreef:
Ja klopt, was zeker geslaagd maar veel te kort, in 1 dag konden we niet alles doen wat ik graag wilde.

Voor de mensen die naar kerstmarkten gaan in duitsland, hou rekening met de verplichte winterbanden en een 1 of ander vignet die voor vervuilende auto's is. Hier stond zaterdag in de krant dat ze daar strenger op gaan controleren en dat het bedrag van boetes redelijk op kan lopen.

De winterbanden zijn niet verplicht, maar als je een ongeluk krijgt of veroorzaakt wordt er niks uitgekeerd van de verzekering, en denk niet dat mensen een paar 1000-en euro's hebben om zelf het bedrag uit te keren. De sticker voor de vervuiling hebben we al binnen.

Wij gaan trouwens elk jaar zonder winterbanden naar duitsland, want als er geen sneeuw ligt of glad is heeft het in mijn ogen geen nut.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:08

Weet iemand misschien of Maastricht ook leuk is om te kerstshoppen? Elk jaar gaan we met het werk kerstshoppen en dit keer is het Maastricht. Ik ben er nog nooit geweest.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:10

Durf het je niet te zeggen, weet alleen dat ik de nederlandse kerstmarkten niet de sfeer vind hebben van de duitse kerstmarkten...