Fiffill schreef:Nou, als ik verliefd ben ga ik echt niet aan dat soort dingen denken hoor.Er zijn wel mensen met meer leeftijdsverschil. Ken ook iemand met een moeder van 48 en een vader van 76. Tsja...
WOOOW

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
unicorn_kiss schreef:opisop_shop schreef:
Hier lees ik bv 24 en 44
Ik ga ervanuit dat je dan samen geen kinderen hebt, anders is de vader wel heel erg oud.
En als de man met de vut gaat moet jij als vrouw nog werken (als je tweeverdiener bent), dan kun je dus niet samen van de vrijheid genieten en tegen de tijd dat jij met de vut kan is je partner al oud
Orchid schreef:True, als je verliefd bent ben je verliefd.
Ik werd op mijn 16e verliefd op iemand van 26. Hij ook op mij![]()
We hebben een paar keer afgesproken en toen besloten er een punt achter te zetten, beide een weg te gaan en misschien dat we elkaar ooit weer zagen als ik wat ouder was. (en de nodige scharrels had versleten en lekker op stap was geweest enz) Al dachten we allebei dat we waarschijnlijk nooit meer wat zouden krijgen.
Nu, 3 jaar later, alweer een halfjaar samen. Nog even verliefd als toen en dit keer mag ie niet meer weg.![]()
Allebei intussen een andere relatie gehad. Maar allebei nooit wat gevonden wat ook maar in de buurt kwam![]()
Het leeftijdsverschil op zich is niet zo erg, maar als je 15-16-17 bent, dan is het denk ik wel verstandig om nog even wat levenservaringen op te doen. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, ik heb wat afgehuild drie jaar terug