Toen was ik nog lief!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gentlegiant

Re: Toen was ik nog lief!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:52

Hahahaha die vind ik wel goed weg zappen

groen en rood licht
Ik paar weken terug naar de mac gereden een vriendin reed

Moesten we de snel./autoweg op
Maar dan heb je een op en afrit
Bij afrit mag jij er natuurlijk niet op staat ook een bord dat je er niet op mag

Dus ik zo he rijd terug gek je mag hier niet in en wijzend naar dat bord
trok ze kei hard de handrem erop en terug
Ik zo stomme muts die is voor de andere kant

Of der helemaal gek maken als ze 5 km tehard rijd en er rijd een man achterons in pak met z'n hondje met een wiebelende kop op het dashboard
He jij rijd hier veelste hard je mag hier maar 80 en ze reed 100 a 110 agentje heeft je al in de gaten hij is je aan het filmen
en schrikken dat ze deed!

Maar je mocht daar gewoon 100 en dat was helemaal geen agent met een camera op het dashbaord :')

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:57

Haha, grappig die verhalen. Ik heb er nog wel één van mijzelf, ik was ook wel lief en onschuldig, en dit had mijn moeder nooit van mij verwacht toen:
Ik 3 jaar, en we kregen thuis een nieuwe vloerbedekking in de huiskamer, en mijn moeder was alvast de oude er uit aan het halen. Ik kwam de kamer binnen gelopen, en ik schrok heel erg omdat mama de vloerbedekking er uit aan het halen was, dus toen riep ik: 'GVD, MAMA WAT DOE JIJ NOU?' :')
Ik ben christelijk opgevoed, en mijn moeder wist echt niet waar ik het vandaan had, ze moest er wel om lachen, maar was ook wel een beetje boos, waarop ik moest huilen omdat ik geschrokken was van wat ik had gezegd. Haha..

En mijn zusje, toen ook iets van 3 was, ze stond samen met mama in de rij voor de kassa in de supermarkt. Voor haar stond een vrouw met knalroze lippen, echt lelijk. Toen riep mijn zusje keihard door die super heen: 'KIJK MAM! WAT HEEFT DIE VROUW EEN ROZE LIPPEN!' Die vrouw helemaal verontwaardigd, whaha :+

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 19:56

Vanmiddag riep mijn neefje (bijna 2jr) op een bruiloft de hele tijd Brand heel veel mensen hadden echt zoiets van waar is er brand. Wat bleek nu hij zag het de zee en wou naar het strand. gelukkig was er geen paniek ofzo maar ze hadden echt zoiets van WAT?! :Y) lkkr ding is het ook

_Megan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:01

er waren een keer mensen op straat die aan mn moeder vroegen hoe ze bij de blablabla kwamen. ze kwamen uit engeland en spraken dus engels, maar verstonden nederlands perfect. dus ik wilde tegen mn ma zeggen: kijk mama! toeristen!
dus ik flap er vrolijk wijzend naar die mensen uit: Kijk mama! Terroristen!
oeps.xd

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:42

Terroristen _O-
Laatst bijgewerkt door MarJon op 11-09-10 13:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 13:44

meganxmarius schreef:
er waren een keer mensen op straat die aan mn moeder vroegen hoe ze bij de blablabla kwamen. ze kwamen uit engeland en spraken dus engels, maar verstonden nederlands perfect. dus ik wilde tegen mn ma zeggen: kijk mama! toeristen!
dus ik flap er vrolijk wijzend naar die mensen uit: Kijk mama! Terroristen!
oeps.xd

_O-

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:49

Ik heb een keer iets heel doms gedaan.

Was een jaar of 5 en mijn vader is een vrachtwagenchaufeur. Heeft ene eigen vrachtwagen en toen ook.
Paps stond zonder brandstof op de Ketelbrug. *Kennen de meesten wel denk ik*
Dus mams en ik s'avonds om 9 uur naar de Ketelbrug om brandstof te brengen.
What ever, politie had de weg helemaal af moeten zetten aan 1 kant. Nou wij de brandstof erin gegoten.
En toen zijn we nog even met paps mee gereden naar het bezine station.
Komen we het benzinestation binnen horen we 2 mannen staan praten aan zo'n tafeltje; 'Zag je die vent op de ketelbrug? Die zou vast wel een bekeuring krijgen van de politie.' En toevallig hoorde ik dat ook. En ik liep dus af op die 2 mannen en heb schijnbaar *weet er zelf niet zoveel meer van* gezegt; 'Zeg die man is wle mijn vader hoor! En hij krijgt lekker geen bekeuring!' En ik stond met mijn handen in mijn zij als 5 jarig meisje met een roze pyama aan dat te zeggen tegen 2 bomen van een kerels _O-
Geloof dat die mannen ook wel hebben gelachen. En het wel een beetje kon begrijpen.

Schaam er nu behoorlijk voor :o Elk jaar hoor ik het minstens 100x :')

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 14:11

Ik kreeg toen ik een jaar of 5/6 was haarspeldjes voor kerst. Mijn broertje die tegen over mij zat en een jaar of 3 was. Ik wil die ook hebben!! En barst in huilen uit, omdat ik ze niet aan hem gaf.
Zegt mijn vader, je bent toch geen Homo?

Vroeger dacht ik ook dat mijn vader zijn been door het douche-putje was gespoeld. Hij kwam namelijk maar met 1 been naar beneden de kamer binnen... Wij zoeken en zoeken boven, maar nergens zijn been gevonden. Had meneer gewoon een riem om zijn been gedaan en hielt hem omhoog.
(En deze hebben we later nog een keer bij mijn neefje en nichtje gedaan).

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 14:43

Die van dat been _O-

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 14:44

Dat been.. Grappug.. :')

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 16:01

Ooit was ik op vakantie in Amerika.....bij een restaurant vroeg de serveerster wat ik wilde drinken...
Ik zeg doe maar een spe red....mijn vriend lag onder de tafel en ik toen ik het doorhad het schaamrood op de kaken :o
Mijn engels is inmiddels verbeterd.....In diezelfde vakantie stond er ergens bij een museum op een bordje "No pets aloud"
Ik zeg tegen mijn vriend. Je mag hier niet met pet op naar binnen.... _O-

Kan er nu wel om lachen!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 16:16

Begin van dit topic had ik ook nog een briljante opmerking :o

Mara nu weet ik hem niet meer :o

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 16:38

ik zag een keer een wat oudere vrouw in de supermarkt lopen ze had een hoofdoekje om en zo`n heksenneus dus toen zij ik zo lief als ik was en nog redelijk hard ook ´KIJK mama een heks!´ die vrouw had me gehoord en was er volgens m´n moeder ook niet erg blij mij... Oeps :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:23

we waren ooit toen ik klein was bij het zwembad en toen kwam er een vrouw langs die nogal dik was, en toen zij ik : kijk mam! die vrouw moet wel afvetten he!

en in de auto naar oostenrijk door de tunnel: Kijk mam! die muur is gebetont (beton op de muur, Ge-beton-t) :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:27

Oja en vroeger was ik altijd bang als de deur van de auto dicht ging dat de benen van mijn ouders tussen de deur zaten als ze de deur dicht gooiden, en in oostenrijk op de bergen heb je toch altijd van die smalle weggetjes? en als je nog niet zo goed uit het raam kan kijken lijkt het net of je bijna van de weg afrijd zo van de bergen af.. nou ik was dood's bang!

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:37

Me broer schijnt vroeger ook zoiets heel grappigs gezegt:

Als je in de trein ziet en er staat een trein daarnaast, dan zie je mensen zitten als het goed is.
Nou zo zat mijn vader en broertje, toen jaar of 5, en iemand met een felgekleurde hanenkam in die andere trein. Mijn broer heeft toen op het raam staan kloppen en keihard 'kukeleku' geroepen. :D Niet dat diegene dat door had, maar toch. Zo lekker kinds nog.

blonde_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 11:38

Ik heb een keer de hele weg voorop bij mijn vader op de fiets : SEX OP DE FIETS, ( liedje sex on the beach ) gezongen, vond hij niet zo leuk, maar ik wilde er echt niet mee stoppen.

En ik had vroeger een vestje van mijn oma, dat had ze zelf gebreid. Kwam mijn oma langs , en toen vroeg ze : " en, draag je dat vest vaak ? " " Nee, alleen als u langskomt.. " Moeders was daar heel blij mee :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 11:47

Whaha, geniaal blonde _O-