Waarom ik er antwoord op wil? Omdat het onzinnig is een vraag te stellen waar je geen antwoord op wilt.
Dus nogmaals: vraag je dan niet eerst wat voor filmpje het is? Dan kun je kiezen of je wil zien hoe iemand de hersens ingeslagen worden, lijkt mij persoonlijk fijner. Voordat je een hartverzakking krijgt van schrik.....
even iets helemaal anders, hoezo zou dat filmpje echt zijn?
Ik heb het nog niet zo heel lang geleden gezien eigenlijk (want ja,als je veel met jongens optrekt krijg je zo'n dingen nou eenmaal)
En ik herinner me dat die kerel bijna op het einde,na al die wrede dingen die ze met hem hadden gedaan,nog steeds leefde .. + het gezicht van de 'moordenaars' is gwn zichtbaar in dat filmpje? + het filmpje staat gewoon op een forum dat iedereen aan kan klikken,met de vertaling van wat er gezegd wordt erbij,
ik herinner me ook dat alle filmpjes van de verhanging van osama binladen (of wie het ook weer was) er binnen de 5 minuten terug af werden gehaald,want dat was strafbaar, dus waarom zou Dit dan wel mogen?
Laat ons zeggen dat het zoiets is als 'the blair witch project' alleen weten we daar zeker van dat het niet echt is, dit kan natuurlijk wel echt en enorm ziek zijn, maar ik heb zo mijn twijfels,
Tuurlijk kan het, kan geknipt en geplakt zijn, een filmpje is echt geen bewijs meer. Kan ook echt zijn, mensen genoeg die het leuk vinden anderen de doodsschrik op het lijf te jagen.
Het filmpje is écht echt. Je zult hem moeten zien om me te geloven, maar dat zou ik niet doen. De kitten mauwt gewoon nog, en je ziet gewoon dat de kitten leeft. Meer details ga ik niet vertellen, daar word je echt misselijk van.
En het ligt wél aan de makers, als zij die rare dingen niet hadden gedaan, dan was er niks aan de hand. Maar hun komen met rare ideeën, en filmen ze dan ook nog, én zetten ze op internet. Ik ga niet op zoek naar linken van dat soort filmpjes, ik kreeg het gewoon van de dierenbescherming.
Ze zouden ze niet op internet zetten als ze niet overal besproken en bekeken zouden worden. Ja, een deel schuld ligt bij de makers. En een deel ligt bij de mensen die ze bekijken, bespreken, links plaatsen en ze doorsturen.
Ja maar ts, heb jij dit filmpje niet gekregen als een actie tegen dierenleed? Dat was bij mij wel het geval, dat ze deze vrouw zochten. Maar ja.. dat was alweer 5 jaar terug ofzo.... lijkt me dat ze haar dan toch wel gevonden hebben...