Dorine gedenkboek....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilona22

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 23:57

wens peter en familie ontzettend veel sterkte bij dit verlies..ook al kon ik er niet heb zelf in vergelijkbaar situatie gezeten met familie en weet hoe oneerlijke strijd dit is

Rocamor

Berichten: 11047
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 23:58

Al dagen was ik bang om Bokt op te starten. Bang voor dat ene bericht. Toen kwamen de berichten dat ze wat probeerden te gaan doen aan die vreselijke krampen. Ergens toch nog een sprankje, een vleugje hoop.

En nu? Nu zit ik hier heel egoistisch te huilen achter de computer. Onze Dorine, onze rots is niet meer.

Lieve Dorine: weg zijn nu eindelijk die ongelooflijke pijnen die je had. Verlost van dat lichaam dat je in de steek heeft gelaten. Gelukkig heeft de kanker je geest nooit aangetast. Wat heb ik een waardering voor je, zoals je was. Je dacht altijd aan anderen, cijferde jezelf weg. Lieve meis, je weet niet wat je voor me hebt betekend, hoe ongelooflijk ik je bewonderde. Je bent en blijft mijn kei! Op Dorine dag en met de 200 rode rozen voor Dorine hadden we al een beetje afscheid genomen, maar wie kon vermoeden dat het allemaal zo snel zou gaan. Lieve Dorine, bedankt voor alles, het ga je goed, where ever you are!

Lieve Peter, familie en schoonfamilie en uiteraard al diegenen die Dorine hebben liefgehad. Mogen jullie bij elkaar de kracht vinden om dit enorme verlies te verwerken. Weet je getroost door dat hele leger Bokkers, dat jullie een enorm warm hart toedraagt. Heel veel sterkte de komende tijd, we zijn allemaal met onze gedachten bij jullie.

*Charlotte huilt*

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:00

Ik wil Peter en de familie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.Veel te jong is Dorine gestorven.Je ziet het aankomen en hoe langzaam het ook gaat,het gaat veel te snel.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:01

Peter, Joost en de rest van de familie en vrienden, heel veel sterkte met het verlies van Dorine...

Lievs, Lydia

little

Berichten: 323
Geregistreerd: 21-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:01

Lieve Peter,

het is een cliché, maar woorden schieten nu echt te kort. Het enige wat ik kan doen is je heel veel sterkte wensen.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:05

Heb altijd de berichten meegelezen, maar had dit ook nog niet zo snel verwacht.

Gecondoleerd.

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:08

Lieve Peter en familie en vrienden.Wat is dat nog snel gegaan zeg, dit had ik nog niet verwacht. Heel veel sterkte met dit grote verlies........Gecondoleerd!!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:09

The Broken Chain

We little knew that morning,
God was going to call your name,
In life we loved you dearly,
In death we do the same.

It broke our hearts to lose you,
You did not go alone,
For part of us went with you,
The day God called you home.

You left us beautiful memories,
Your love is still our guide,
And though we cannot see you,
You are always at our side.

Our family chain is broken,
And nothing seems the same,
But as God calls us one by one,
The chain will link again.

Dit gedicht vond ik op het internet en ik wilde hem hier plaatsen.
Ook al kende ik Dorine niet persoonlijk,toch was ze aanwezig.
Vele berichten plaatste ze en het was daarin ook duidelijk te merken dat bokt veel voor haar betekende.
Ik denk dat ook dorine veel voor bokt betekende.

Alle personen die zei graag had,wens ik veel sterkte toe met het verlies van deze kanjer!
Peter:Het mooiste uit jouw leven is gegaan,maar ik hoop dat bokt via jou voor dorine zal mogen blijven bestaan.

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:15

jeetje, ik weet effen niet wat zeggen.
ik zei niet zo vaak iets in topic aan of over dorine omdat ik gewoon niet wist wat ik moest zeggen. Wel stuurde ik haar soms een pb'tje.
Ik wens iedereen die deze fantistische vrouw gekend heeft en vooral Peter en haar familie en vrienden veel sterkte toe.
Het is gewoon niet eerlijk dat zo een vrolijke en levenslustige vrouw van ons wordt afgenomen
sterkte allemaal

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:19

Ik wens Peter en familie, vrienden van Dorine ontzettend veel sterkte met dit grote verlies!

Lon
Berichten: 889
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:19

Mijn hart miste een slag toen ik het zag. Peter, familie, vrienden, kennissen, ontzettend veel sterkte met dit grote verlies.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:20

Ik heb nu even echt geen woorden, ik probeer over een paar dagen rustig iets te schrijven. Voorlopig echter al dit:


Einde

De laatste uren voor het einde,
dan wordt die grote wereld klein,
is plotseling alles onbeduidend,
tot aan het laatste beetje pijn.

Wat wij zo indrukwekkend vonden,
verliest zijn glans, verliest zijn zin,
maar achter gesloten ogen,
glanst een gigantisch groot begin.




Peter, familie van Peter en Dorine, vrienden van Peter en Dorine, en alle bokkers die een even groot of nog groter verdriet hebben dan ik: veel sterkte, en in gedachten zend ik duizenden knuffels naar jullie toe...

Leen.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:20

Wat vreselijk, vreselijk snel is dit gegaan! Het is echt ongelofelijk. Ook ik moet toegeven dat ik nooit veel gereageerd heb op de topics, het ging ook zo snel allemaal, maar ik ben er nu toch echt stil van. Het is ongelofelijk wat voor sterke, vechtende en toch nog positief ingestelde vrouw ze was in de laatste dagen van haar leven. Wat heeft ze gevochten, wat heeft ze het moeilijk gehad. Het verlies is vreselijk, voor bokkers, voor kennissen, voor vrienden en vriendinnen, voor Peter... maar iedereen weet dat dit het beste was. Laat ik daar dan ook maar aan denken. Maar het is raar hoor, echt raar om nooit meer iets van haar te zullen horen op bokt, niet meer zo vaak topics over haar tegen te komen... Vriendschappen werden gevormd door bokt, maar bokt werd ook wel een beetje gevormd door vriendschap: de speciale vriendschap van bokkers met Dorine.

Peter, ontzettend veel sterkte toegewenst. Ik heb haar niet persoonlijk gekend, maar uit alle berichtjes weet ik dat ze een supermens was en ik weet zeker dat ze in de herinnering van iedereen zo door leeft...

LittleCyenne
Berichten: 346
Geregistreerd: 21-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:24

Sjeetje, ik heb net alle verhalen gelezen en nu dit...

Ik wens net als alle andere bokkers..
Peter, familie en vrienden van Dorine ontzettend veel sterkte met dit grote verlies.

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:26

Ben er stil van.....

Peter, familie en vrienden ik wens jullie veel sterkte en kracht toe met het verlies van Dorine; een krachtige vrouw die in ons hart zal doorleven.

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:29

Dorine

Een trouwe bokker in hart en nieren,
Dat was jij.
Altijd positief en sterk,
Dat was jij.
Altijd opgewekt en vrolijk,
Dat was jij.
Jij toonde moed en karakter,
Ondanks alle tegenslagen zette jij door.
Maar nu is het over,
Nu mag je rusten,
Het gevecht is voorbij.
En wij…?
Wij laten jou doorleven in onze gedachtes,

Rust zacht lieve Dorine


Heel veel sterkte Peter,familie en vrienden

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:37

Lieve Peter ik wens jou en alle mensen die van Dorine hielden alle sterkte en liefde in deze moeilijke tijd.
Ik heb Dorine nooit echt ontmoet maar door haar berichtjes was ze toch heel dicht bij.
Heb veel van haar geleerd en zal daar altijd dankbaar om zijn

Dorine je hebt nu je welverdiende rust en dank je wel voor wat je voor mij betekent hebt

gabyfedde

Berichten: 11900
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:41

Een gedicht bedenken is erg moeilijk als je er geen woorden voor hebt. ben er gewoon heel erg stil ban.
Peter en familie heel veel sterkte toegewenst.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 00:57

Dorine rust zacht.
Ik ben blij voor jou dat al je pijn nu weg is.
Ik ben verdrietig om het feit dat we je moeten missen.

Peter alle familie en vrienden van Dorine heel veel sterkte!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:00

Ik wens Peter, familie en vrienden ontzettend veel sterkte...

Jet

Berichten: 12132
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:01

Lieve Peter en Dorine,

Ik open Bokt en weet meteen dat het lijden voor Dorine over is...
Ik "kende" Dorine al voor Bokt er was, hoewel ik haar nooit ontmoet heb, maar ze was altijd zo duidelijk en open in haar berichten, dat je haar vanzelf wel leerde kennen. Ik zal haar heel erg missen, laat staan diegenen die haar echt gekend hebben.

Peter, familie van Dorine en Peter, vrienden en bekenden van Dorine en Peter, heel veel sterkte met het verlies van deze prachtige, jonge vrouw!

Voor Dorine: fijn dat al het lijden nu over is,
Voor Peter en haar naasten: Heel veel sterkte en weet dat Dorine de mooiste plek in de hemel heeft die er maar te vinden is!

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:06

Heel veel sterkte voor Peter, familie en vrienden.

Rust zacht dappere meid!

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:07

Ik ken Dorine ook niet persoonlijk, ken haar alleen van het DVT, maar een ding is zeker, ze was/is een geweldig persoon die altijd voor iedereen klaar stond en altijd positief bleef ondanks haar eigen zorgen...

Ik wil familie, en voornamelijk Peter en Jolanda veel sterkte toewensen!
Liefs, Esther

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:08

Lieve Peter en familie,

Door totale overdondering voel ik me verslagen. Toen ik las dat Dorine al zo veel morfine nodig had, werd ik al bang. Bang voor dit bericht.
En nu staat het er.

Ik wil jou en je familie en alle anderen die Dorine liefhebben heel erg veel sterkte wensen in de komende tijd. Ook namens mijn man en dochter.

fokker
Berichten: 195
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:15

Vind het een gemis dat ik je nooit persoonlijk heb mogen ontmoeten.
Heel veel sterkte Peter en familie.