Ben toch zooo boos he!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:03

Citaat:
Sowww nu moet je effe stoppen met zulke uitingen ja!
Mijn kind heeft nog nooit en zal ook nooit toegang bij ons thuis hebben tot medicijnen!
Zelfs snoep berg ik op!
Maar helaas zijn er altijd debielen die het anders zien!

Pardon, dus iedereen met een andere mening hierover is debiel :7 Als je op dezelfde manier de andere ouder hebt aangesproken zoals jij hier tekeer gaat, dan vind ik het niet raar dat ze niet fatsoenlijk met je wilt praten. Ik krijg het idee bij jouw posts dat je constant bovenop je kind zit, zo zal ze nooit zelf leren wat wel/niet goed voor haar is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:03

Zwerfkei schreef:
Boeiend.. ze leeft toch nog?

Wat zijn jouw reacties onrespectvol. Moet er dan eerst iets ergs gebeuren voor dat mensen zich opwinden over iets?

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:04

Blue_Eyes schreef:
Ik vind trouwens ook wel dat de reacties hier erg buiten het boekje gaan en erg vervelend naar TS toe worden (m.n. Zwerfkei).

@Pmarena, ik flip absoluut niet. Ik vind het wel zwaar beneden peil om ineens te gaan roepen dat het kind misschien wel verstandelijk gehandicapt zou kunnen zijn dat ze dat heeft gedaan. Lijkt me erg pijnlijk om dat als ouder te lezen over je kind.

zo bedoelde Pmarena het niet geloof ik; zonet gezegt dat ik haar opmerking goed vond.. Maar dan niet..
Ze bedoelde denk ik, dat het begrijpelijker is dat een kind van 8 met beperking er geen benul van heeft dat ze er 6 opeet? weet niet hoe ik het beter kan zeggen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:05

Nirvana_29 schreef:
Ik vind niet dat het kind geen medicijnen mee mag krijgen, ik vind dat de moeder ze bij de kampleiding had moeten afgeven zodat er niet zulke situaties ontstaan..

Helemaal mee eens. :j
En verder vraag ik me van sommigen hier af of ze eigenlijk zelf wel kinderen hebben. ;)

Natuurlijk hoort een kind van die leeftijd enige kennis te hebben over e.e.a., maar het blijven (jonge) kinderen in mijn ogen. Je kunt niet alles bij TS neer leggen, dat vind ik ook wel weer erg makkelijk gesteld. De regeltjes over medicatie is toch niet voor niets vermeld, vind ik dan weer.......

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:06

@enniee
pmarena schreef:
Jemig , nog meer flipperds , het is besmettelijk geloof ik :P

Deze opmerking van pmarena bedoel ik. Die andere kwam van Chanel, en dat vind ik dus niet echt stijlvol om dat zo in de groep te gooien.

Twiggy2008

Zwerfkei schreef:

Ik neem aan dat jij zelf geen kinderen hebt, aangezien je zo'n reactie geeft?
Dit is niet erg vriendelijk, zeg..... :?

MarJon

Twiggy2008, Zo, dus alleen mensen met kinderen mogen hier reageren? In dat geval :evaw:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:07

_Chanel_ schreef:
Mensen kunnen aan mij ook heroine geven en als ik het dan gebruik dan is de reden want ik heb het gekregen niet afdoende hoor. Je dochter heeft het zelf gedaan.

Dus jij vergelijkt jezelf qua denkniveau met een kind van 8? Goh... Dat vind ik nou interessant...

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:07

Twiggy2008 schreef:
Nirvana_29 schreef:
Ik vind niet dat het kind geen medicijnen mee mag krijgen, ik vind dat de moeder ze bij de kampleiding had moeten afgeven zodat er niet zulke situaties ontstaan..

Helemaal mee eens. :j
En verder vraag ik me van sommigen hier af of ze eigenlijk zelf wel kinderen hebben. ;)

Natuurlijk hoort een kind van die leeftijd enige kennis te hebben over e.e.a., maar het blijven (jonge) kinderen in mijn ogen. Je kunt niet alles bij TS neer leggen, dat vind ik ook wel weer erg makkelijk gesteld. De regeltjes over medicatie is toch niet voor niets vermeld, vind ik dan weer.......

nee, ben 15 :+ heb een zusje van 6 die ( wat ik uit ts haar posts opmaak) wel wat meer vrijheid krijgt.

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:08

Blue_Eyes schreef:
@enniee
pmarena schreef:
Jemig , nog meer flipperds , het is besmettelijk geloof ik :P

Deze opmerking van pmarena bedoel ik. Die andere kwam van Chanel, en dat vind ik dus niet echt stijlvol om dat zo in de groep te gooien.

oh! sorry verkeerd gezien ;)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:08

MarJon schreef:
Twiggy2008, Zo, dus alleen mensen met kinderen mogen hier reageren? In dat geval :evaw:

Dat maak jij er weer van, ik vraag het me gewoon even af..... ;)
Als ik de reacties van bv een Zwerfkei lees, dan denk ik wel even 'joh, denk eens wat meer na, voordat je zo reageert', ja........ Gelukkig doet niet iedereen dat, maar sommigen.....

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:09

MarJon schreef:

Niet per se, maar mensen zonder kinderen mogen wel even nadenken en niet zo primair reageren :+

(of met zoveel boekjeswijsheid maar zonder praktijkvaardigheid... dat schiet ook altijd op).

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:09

Zo komt die opmerking bij mij over. Maar hoe bedoel jij hem dan? :)

Blue_Eyes; Wie zegt dat 'de mensen zonder kinderen' niet nadenken?

Blue_Eyes

Re: Ben toch zooo boos he!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:10

Nou, laten we zeggen dat ik opmerkingen voorbij zie komen van mensen die geen kinderen hebben, waaruit ik kan opmaken dat ze totaal niet nagedacht hebben over hoe een kind zou kunnen reageren, hoe een kind werkt en hoe je zou kunnen reageren als er zoiets gebeurt. :+

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:14

Blue_Eyes schreef:
Nou, laten we zeggen dat ik opmerkingen voorbij zie komen van mensen die geen kinderen hebben, waaruit ik kan opmaken dat ze totaal niet nagedacht hebben over hoe een kind zou kunnen reageren, hoe een kind werkt en hoe je zou kunnen reageren als er zoiets gebeurt. :+

Precies. Het ene kind is het andere niet. Ik ken kinderen die, ondanks dat ze iets heel goed weten, toch graag de grens overgaan. En ik ken kinderen die alles wat ze geleerd hebben braaf doen. En ik ken ook kinderen die er tussenin zitten. Ze zijn allemaal anders. De mijne zal overigens geen pil slikken (ik heb sinaspril in vloeibare vorm en zelfs dat is altijd nog een project om er in te krijgen :+ ). Maar goed, die is 5 jaar. ;)

Als er van tevoren aangegeven is om medicatie af te geven, kun je dat toch als ouder ook gewoon doen?

Nirvana_29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:16

Asyaa schreef:
Nirvana_29 schreef:

Waarom?
Dat kind en het kind van TS kunnen niet met medicijnen om gaan, er zijn echter genoeg kinderen die hier heel verantwoordelijk mee omspringen. Ik denk dat zij (met de goede opvoeding en uitleg) beter er over kunnen waken dan de leiding.

Tja daar denk ik echt anders over, ik vind dat nogal veel gevraagd voor een kind van 8. Maar goed daar zijn de meningen over verdeelt..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:16

Blue_Eyes schreef:
Ik vind trouwens ook wel dat de reacties hier erg buiten het boekje gaan en erg vervelend naar TS toe worden (m.n. Zwerfkei).

@Pmarena, ik flip absoluut niet. Ik vind het wel zwaar beneden peil om ineens te gaan roepen dat het kind misschien wel verstandelijk gehandicapt zou kunnen zijn dat ze dat heeft gedaan. Lijkt me erg pijnlijk om dat als ouder te lezen over je kind.

*zucht* Lees m'n post nog eens :) Dat roept namelijk helemaal niemand :)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:17

Ik vind het ook nogal enthousiast. Kinderen van 8 zijn nog niet stabiel genoeg en nog te beinvloedbaar om zo'n verantwoordelijkheid te kunnen dragen.

@pmarena; maar zo wordt het duidelijk wel opgevat. Het wordt gevoeld als een belediging aan het adres van de ouders en dat had Chanel vantevoren kunnen weten.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 20:19

_Chanel_ schreef:
In dit topic :+ En nogmaals heeft je dochter een verstandelijke beperking?

Dat kan ik beter aan jou (en verschillende hier op het topic)vragen!
Wat is dat nu voor een vraag zeg!

Zwerfkei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:20

MarcoBorsato schreef:
Zwerfkei schreef:

Wat zijn jouw reacties onrespectvol. Moet er dan eerst iets ergs gebeuren voor dat mensen zich opwinden over iets?

Mensen moeten zich gewoon niet zo druk maken. Ouders maken hun kinderen ook veel te snel bang.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:20

Zo weer een groffe opmerking. Dus als we niet dezelfde mening dragen zijn we een debiel en hebben we een beperking?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:21

funnyhorses schreef:
_Chanel_ schreef:

:z :z
Reageer eens rustig. Het kwam alleen maar in Chanel op dat jij misschien zo fel reageert omdat jou kind misschien een verstandelijke beperking heeft. Je moet niet in alles een persoonlijke aanval zien. Daarbij doe je in je laatste reacties niks anders dan fel van je afbijten, en niet meer inhoudelijk reageren. Zo komen we niet verder.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-08-10 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:21

funnyhorses schreef:
_Chanel_ schreef:

:\
Waarom steeds van die nutteloze en gemene opmerkingen naar elkaar smijten?
Dat maakt niemand van jullie een haar beter.
Ik tem even. Dit lijkt me niet de bedoeling.
Praat het als volwassen mensen uit, maar ga niet kinderachtig met dit soort dingen schermen.

TrippleT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:24

Ik denk dat zwerfkei inlevingsvermogen en subtiliteit in haar kont heeft zitten,ipv in haar kop. Zeg dan niets.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:25

Jammer dat dit een vechttopic wordt. Ik voel een slotje aan komen...