Nou ik wilde mezelf gisteren weer eens lekker verwennen door gelnagels te laten zetten. Ze waren totaal niet mooi gezet: te dik, scheef en niet in de vorm en lengte die ik wilde. En alles bloedde als een malle (bloed zat ook in de gelnagels, ja echt....). Dus ik zeg dat ik ze er weer af wil: dan mocht ik 25 euro betalen ivm háár fouten. Oke die trüt ga ik dus nooit meer heen.... Vandaag laten afhalen bij een andere styliste: dat moest door ze te vijlen, en aangezien dat meisje van gister ze al heel dun had gevijld is dat in combinatie met het afvijlen niet echt goed voor m'n nagels..
Oke dat is zacht uitgedrukt: ik heb nu ontzettend dunne nagels, ik kan op 8 vd 10 mijn huid er doorheen zien, er kwam bloed onder mijn nagelriemen vandaan, mijn nagelriemen zijn gisteren helemaal kapot gevijld, en mijn nagels zijn nu gewoon ronduit lelijk en doen ontzettend pijn. Ik typ dit nu met 7 pleistertjes om mijn vingers en walg echt van hoe mijn nagels eruit zien.
In totaal heb ik nu 70 euro uitgegeven om te zetten + eraf te halen, ik ga zondag op vakantie en wilde dan mooie verzorgde nagels hebben, voorheen had ik prachtige lange nagels maar wilde er minder onderhoud aan hebben dus wilde neppers, en op dit moment heb ik dus helemaal niets meer: het lijken afgekloven vieze afgeschaafde nagels en het doet zo ontzettend pijn.
Kan echt wel janken.