Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiab schreef:Charaz schreef:Hoezo? Je brengt je kind toch s ochtends weg en wacht tot ze binnen zijn?
Een kind van 6 breng je naar de klas vind ik, mits hij nog in groep 2 zit. Ik werk in het onderwijs en dat is gebruikelijk.
snoopieee schreef:bha bha de wereld is vort zo rot als de pest.
walgelijk gewoon!!!!!![]()
ik had dat joch een paar flinke rot schoppen gegeven en zijn voor tanden eruit geschopt kijken hoe hij dat vind!!!!
(en dan wel doen als ze het niet zien he haha)
rachel_j schreef:ik heb geen aangifte gedaan bij politie, ben ook nog niet van plan om dit te gaan doen, of de ouders moeten zich zodanig opstellen dat er geen andere mogelijkheid is.
ondanks alles hou ik toch in mijn achterhoofd dat het kind pas 6 is.
ik heb net de leerkracht gesproken, en het jongetje is bij mij zijn excuses aan komen bieden.
de leerkracht gaat als eerste het gesprek aan met de moeder,wellicht met de IB-er van school erbij, en vandaaruit zal het balletje gaan rollen.
ik ben ervan overtuigd dat dit de beste manier is, de school heeft meer bronnen/connecties en autoriteit dan ik, en wil dit ook opgehelderd en indien nodig/mogelijk behandelt hebben.
dit is een duidelijk signaal geweest, en er wordt dus ook als zodanig op gereageerd, en ik persoonlijk denk dat het kind meer gebaat is bij evt.onderzoek of begeleiding dan bij meneer agent.
ik zal zelf ook zeer zeker nog kontakt met de ouders hebben, maar laat dit nu eerst even aan de school over.
(dan kan k zelf ook weer tot rust komen alvorens mn mond open te doen)
boyke reageerd gelukkig net als anders op mijn eigen kinderen, maar deed net heel moeilijk met eten, dus wellicht dat het nodig is om toch even een foto te maken van zn kaak.
ik hou jullie op de hoogte!!
gem schreef:Hopelijk komt je hondje er goed vanaf, maar ik vrees dat de ouders van het kind de "schuldvraag" bij de school gaan neerleggen, en de school bij TS zelf omdat de school cq schoolplein niet voor hondjes bestemd is.
supersambo schreef:Een kind van 6 heeft normaal gepsorken tooch al wel een geweten ontwikkeld ? Bij een 2 jarige kan ik me het nog net voorstellen maar met 6 ? Die kinderen gaan al 2 jaar naar school ! Volgens mij moet er serieus wat mis zijn met zo'n kind.
rachel_j schreef:ik heb geen aangifte gedaan bij politie, ben ook nog niet van plan om dit te gaan doen, of de ouders moeten zich zodanig opstellen dat er geen andere mogelijkheid is.
ondanks alles hou ik toch in mijn achterhoofd dat het kind pas 6 is.
ik heb net de leerkracht gesproken, en het jongetje is bij mij zijn excuses aan komen bieden.
de leerkracht gaat als eerste het gesprek aan met de moeder,wellicht met de IB-er van school erbij, en vandaaruit zal het balletje gaan rollen.
ik ben ervan overtuigd dat dit de beste manier is, de school heeft meer bronnen/connecties en autoriteit dan ik, en wil dit ook opgehelderd en indien nodig/mogelijk behandelt hebben.
dit is een duidelijk signaal geweest, en er wordt dus ook als zodanig op gereageerd, en ik persoonlijk denk dat het kind meer gebaat is bij evt.onderzoek of begeleiding dan bij meneer agent.
ik zal zelf ook zeer zeker nog kontakt met de ouders hebben, maar laat dit nu eerst even aan de school over.
(dan kan k zelf ook weer tot rust komen alvorens mn mond open te doen)
boyke reageerd gelukkig net als anders op mijn eigen kinderen, maar deed net heel moeilijk met eten, dus wellicht dat het nodig is om toch even een foto te maken van zn kaak.
ik hou jullie op de hoogte!!