Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
joyce2 schreef:Maar horren schelen wel! Want laatst had ik tegen mn vriend gezegd dat we maar even een keertje het raam helemaal open moesten doen, omdat het zo warm was en dr zouden die ene nacht toch vast geen spinnen binnen komen.... Nou, een half uur later zag ik wat bij het raam bungelen en kroop er zo'n dikke zwarte naar binnen, k heb mn vriend het bed uit geschreeuwd en die heeft die spin naar buiten gewerkt en no way dat mn ramen op mn slaapkamer ooit nog open gaan zonder een hor ervoor!
En als ik kijk naar de hoeveelheid beestjes die we in de woonkamer hebben, waar ook geen horren zitten, kun je toch echt het verschil merken! (wij wonen aan het water, loopt een hele brede sloot, van zo'n 7 a 8 meter breed, achter ons huis)
8nnemiek schreef:Wij pakte vroeger altijd onze kip.. die zette ik op een lange bezemsteel, en dan uitschuiven tot bij de spinHap, weg
![]()
Nu hebben we geen kip meer, dus ik denk dat ik de deur dicht deed, alle kiertjes en gaten dicht duwen en wachten tot papa thuis is![]()
Maar als je em gewoon opzuigt, en de zuiger aan laat staan en naar buiten draagt, en daar weer uit zet en evt de zak open maakt, dan kan ik eruit kruipen en ben je em kwijt ^^
mairead schreef:http://www.luxebugaway.com/foto-bugaway.php
Tip voor een verjaardagscadeautje voor alle singles met spinnenfobie onder ons?Lijkt me een erg handig ding in zo'n situatie en je hoeft minder dichtbij te komen dan met de 'glas en karton'-aanpak...
Melissaaaaa schreef:Rody01 schreef:Dat probeer ik, maar ik snap het gewoon niet...
Een fobie (Grieks: φοβος, fobos = angst, vrees) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat en de lijder is zich hiervan goed bewust.
Alsjeblieft