[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:16

Vrouw inlichten zou ik pas doen als hij echt niet ophoud......... maar voor de rest vind ik niet dat dit arme mens met zijn idioterie opgescheept moet worden. Zij gelooft in hem, en dat moet ze vooral blijven doen. Als zij aanleiding ziet dan gaat ze wel weg bij hem........ maar ik vind dat je dit soort dingen niet aan zijn vrouw moet vertellen..... tis niet jouw plaats om dat te doen.

je mag er wel mee dreigen natuurlijk, en als hij echt vervelend word...... tja dan is het een ander verhaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:17

Ing__ schreef:
Ik zou eerlijk gezegd eens gezellig op bezoek gaan bij A en B en alles op tafel gooien, hij wil eerlijkheid? Kan ie krijgen!
Als je dat niet doet, verbreek dan al het contact en laat je niet chanteren :n

...

He, das gemeen, dus ook die vrouw even door het slijk gaan halen? Haar wereld verpesten???

Laat hem maar op een dag wakker worden en zich kapot gaan schamen van schuldgevoel...en dan te hopen dat zijn vrouw hem een looser gaat vinden en uit haar zelf bij hem weg gaat. Iets wat zij daar samen maar moeten oplossen.

Maar om hem te pakken en daardoor die vrouw een trap in haar maag te geven.....übervals.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:20

Russel, ben ik niet helemaal met je eens.
Haar wereld verpesten?
Die is nu gebouwd op 1 grote leugen alleen dat beseft ze nog niet en onbewust voelt ze dat echt wel aan hoor.
Het maakt niet uit wanneer de genadeklap komt, want hoe langer het duurt hoe heftiger de impact.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:24

maar het is niet TS haar plaats om die buble te laten barsten vind ik.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:26

Laat haar daar zelf achter komen, dat komt altijd, op haar tijd..Het vertellen is nl in eerste instantie om hém te raken, niet om vriendin voor haar te zijn en haar te helpen... Dit hele proces heeft ook alleen maar met ego's te maken. Ook van TS! Zij heeft een nieuwe liefde, maar kan haar oude liefde niet loslaten, zij moet zichzelf maar eens de vraag stellen waarom ze hem niet kan laten.....

Het zal hoogswaarschijnlijk zijn om de betere sex en de aandacht die ze nu achteraf krijgt, idd wat Kim zegt, nu streelt ze zijn ego dat hij niet zonder haar kan.....

Als TS heel eerlijk tegen zich zelf is, dan weet ze dat ze een verboden liefde heeft gehad, dat zij zelf ook heel oneerlijk is geweest. Dat ze nu op de goede weg is om een jongen van haar leeftijd te hebben en eentje die vrij is....of dat voor altijd zal zijn is niet belangrijk, maar niemand wordt de dupe hiervan.

TS moet zichzelf ook even ter verantwoording roepen en niet alles op hem schuiven, door ook nog eens zijn vrouw in te gaan lichten in de hoop dat dan thuis de pleuris uitbreekt en hij van thuis straf krijgt....

Gewoon negeren is het allermakkelijkste, gewoon onbereikbaar zijn en dat is zo simpel....

Over een paar weken komt ze hem tegen met een ander schattig hondje en een ander schattig grietje er bij....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:27

precies Russel PRECIES :)

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:28

Wat een puinhoop :(
Heb niet alle reactie's gelezen, maar A gedraagt zich als een verwend kind wat zijn speeltje is afgenomen, want zo zie ik het.
Als A echt zoveel van jou zou houden had hij met jou verder gewild en was hij bij zijn vrouw weggegaan.
Niet kunnen en jou niets kunnen bieden ....... ? Onzin, waar een wil is is een weg!

Vertel je nieuwe vriend alles over deze foute relatie, hoe moeilijk ook hij zal het waarderen dat je geen gehiemen voor hem achterhoudt.
Wanneer jullie jou geheim samen delen, zal het voor jou veel makkelijker worden en staan jullie samen sterk.

Wanneer A vervelend blijft doen, zeg hem dan dat je alles aan zijn vrouw zal vertellen.

Heel veel sterkte, maar laat je niet op je kop zitten.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:29

Zo, even 7 pagina's doorgespit...

Een typisch gevalletje van LDVD; blijkbaar hebben getrouwde mannen daar ook last van.
Een ex van mij heeft ook eens alles op stelten gezet, nadat ik er met een ander vandoor ging.
Was niet echt leuk, maar ging vanzelf over .......na lange tijd

Het is idd een manier van manipuleren.
Ik zou zeggen: als hij dreigt, dreig dan vooral niet terug. Daar verlaag je jezelf toe tot zijn niveau. Heeft ie nog wat waar hij zich later over kan schamen.
Buiten dat: zijn vrouw kan er ook niks aan doen.

Als hij perse een persoonlijk gesprek wil, dan zorg dat er iemand in de buurt is zodat je niet helemaal alleen bent.
Alleen zul je dan toch die iemand moeten vertellen dat hij getrouwd is.....zodat die persoon niet geschokkeerd is als hij het eruit gooit.
Wellicht dat je nieuwe vriend zich ontpopt als een echte redder in nood.
Ik zou zoiets niet achter houden. Het is niet iets waar je trots op mag zijn, maar de schuld ligt niet alleen bij jouw. Een getrouwd man (die ook nog eens een stuk ouder is dan jouw) moet beter weten....jij was per slot van rekening nog maar een tiener.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:33

KiWiKo schreef:
maar het is niet TS haar plaats om die buble te laten barsten vind ik.........

Ergens vind ik dat van wel, want TS heeft net zoveel schuld.
Mijn ex liet mij ook denken dat hij met mij weer wat wou en ik wist amper van het bestaan van de relatie die hij eigenlijk had (tegen mij zeggen dat het niet serieus was etc) en toen ik er achter kwam dat hij ons allebei belazerde heb ik het haar ook verteld!
Met haar heb ik nu leuk contact en de ex is verleden tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:37

Mischa dat is toch ook raar??? Dat die buitenechtelijke relatie nu een vriendin van jouw is, is bijzonder, komt niet zo vaak voor..

Dus jij ziet het als taak van TS om bij zijn vrouw op te biechten dat ze het met hem heeft gedaan en dat hij haar nu niet met rust laat??? Dan zegt zij, oh bedankt! Nou even goede vrienden.....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:39

Mishca........ er zit een verschil tussen verkering en getrouwd zijn :D :D echt :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:40

Ik zou het liever weten dan in een leugen te leven, en dan nog zorgen maken waarom de minnares niet komt. Vind het echt erg voor die vrouw

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:42

Mijn ex was toentertijd pislink op mij en wilde niks meer met mij te maken hebben en ik was er blij van.
Ik ben degene geweest die open en eerlijk de boel op tafel heeft gegooid en eerlijkheid duurt het langst.
Het meisje was me dankbaar, want ze had al een vermoeden dat er iets niet klopte.
Uiteraard was ze verdrietig en ik heb alles op tafel gegooid hoe het tot stand kwam etc.
Ik ben met de billen bloot gegaan, ook geen pretje maar zo verhelderend dat ik er nu een vriendin bij heb.

marie83

Dus jullie zouden het niet willen horen wanneer je getrouwd bent en iemand weet ervan dat je man je bedrogen heeft/ bedriegt ? Met de kans van herhaling daarbij natuurlijk..

Miska

KiWiKo schreef:
Mishca........ er zit een verschil tussen verkering en getrouwd zijn :D :D echt :)

Uiteraard, maar eerlijkheid duurt echt het langst.
Ik zou het ook waarderen als iemand mij uit de droom hielp. :j

Kinke

tuurlijk is het heel erg voor die vrouw en het zou inderdaad ook goed zijn dat ze het weet. Maar dat zal dan pas achteraf zo zijn, vergeet niet dat wanneer jij het aan haar vertelt, haar wereld hoogstwaarschijnlijk instort en ze kapot zal zijn van verdriet, dat heb je haar dan wel aangedaan. Ik ben het met Russel en Kiwiko eens, ze komt er wel achter, hoogstwaarschijnlijk voelt ze al wel iets en als het haar tijd is om er wat mee te doen dan gebeurt dat ook.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:45

achteraf had ik het ook heel graag willen weten van iedereen die wist dat mn ex buiten de pot aan het piesen was. Hadden ze het me verteld dan zou ik eigenliijk niet weten hoe ik op dat moment zou reageren.
Het moet in ieder geval niet zo zijn dat je het zn vrouw wilt vertellen om maar van je schuldgevoel af te zijn.

Anoniem

Het is heel vernederend als een tig jaar jongere meid jouw even komt vertellen dat ze uren met jouw vent in bed heeft gelegen en dat hij haar niet met rust kan laten omdat zijn hartje nu is gebroken.....

Zo een vrouw komt er wel achter, duurt even, maar ze komt er wel achter....zelf achter komen is minder kwetsend..

Als je vreemdganger bent geweest, moet je je eigenlijk schamen...je hebt een onbeschreven regel onvertreden, dan ook nog eens klokkenluider gaan worden en vrolijk, fris en frank haar leven weer uit wandelen, is dubbele moraal naar de andere kant toe...

Nogmaals die vrouw is misschien wel gelukkig met hem en heeft zo geen keuze om zelf te mogen bepalen of ze het wil weten of niet....bij de eerste tekenen gaat ze óf op onderzoek uit, of ze stopt het in de doofpot en wil het niet weten, haar keuze....

marie83

Kinke schreef:
Maar dat zal dan pas achteraf zo zijn, vergeet niet dat wanneer jij het aan haar vertelt, haar wereld hoogstwaarschijnlijk instort en ze kapot zal zijn van verdriet, dat heb je haar dan wel aangedaan.

Dat heb je haar dan aangedaan? Haha! Dat heeft haar partner haar aangedaan, en jij laat het haar zien..
Vergelijkbaar met, iemand steelt wat van je, je bent het nog niet kwijt geweest, en vervolgens verteld iemand je dat je iets kwijt bent en wie het gestolen heeft. Heeft diegene je dat dan ook aangedaan? Of kun je nu bij de echte schuldige verhaal gaan halen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:47

Dus alleen hij is schuldig en doet haar wat aan????

Sjee, ben wel verbaasd om sommige reakties hoor. Net of je wel met getrouwde kerels mag gaan en als je het niet meer wilt, heb je geen blaam....en om hem na te trappen mag je het de vrouw vertellen, want dat is eerlijk....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:49

Kinke schreef:
achteraf had ik het ook heel graag willen weten van iedereen die wist dat mn ex buiten de pot aan het piesen was. Hadden ze het me verteld dan zou ik eigenliijk niet weten hoe ik op dat moment zou reageren.
Het moet in ieder geval niet zo zijn dat je het zn vrouw wilt vertellen om maar van je schuldgevoel af te zijn.

Nee inderdaad, gewoon omdat dit het juiste is. Arme vrouw bah

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:49

De opbiechter is ook schuldig natuurlijk. Maar goed. Ik zou het zelf gewoon willen horen, maakt me niet uit van wie. Ik zou geen vriendinnen met de minnares kunnen worden, maar ik zou haar ook niet willen laten boeten ofzo. Ik zou voor mezelf gaan kiezen en een nieuw leven beginnen zonder bedrog.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:50

@ Russel : ook mee eens....... je weet waar je aan begint, en je weet wat je doet............

Kinke

Heel mooi gezegd Russel, inderdaad...dubbele moraal.

Kinke

marie, dat kan wel zo zijn dat JIJ het zou willen weten, maar dit geldt niet voor iedereen.