joehoe ikke ben blij. we hebben nu een flink buitje gehad. kunnen mijn grasjes weer een beetje groeien. mag nog wel meer regen vallen hier. vanmiddag wordt het hier weer droog als het goed is.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 05-07-10 11:25
Hier schijnt de zon inmiddels weer. Er zijn nog wel wolken, maar dat zijn witte stapelwolken, geen laaghangende, grijze regenwolken.
De wolken zijn inmiddels aardig weggetrokken en de zon schijnt alweer. Het is best warm buiten!
Claudia78
Geplaatst: 05-07-10 12:50
Regen???? Hier omgeving leeuwarden niks...de zon schijn alweer de hele dag...Binnen is het nog steeds heel erg benauwd ondanks dat ik vannochtend de ramen tegen elkaar open heb gezet Buiten lijkt het idd wat koeler maar nog wel warm. Dus die verkoeling waar ze het over hadden valt hier reuze mee
Hier de hele dag al droog, zo nu en dan wolken. Vind het wel lekker dat het huis even kan doorwaaien zo
jesito
Geplaatst: 05-07-10 17:14
Het is hartstikke bewolkt en het dreigt hier af en toe, regen kan hier geen kwaad eht is al zeker 5 weken droog. Zaterdag viel een klein buitje maar dat was zo weer allemaal weg. De natuur is hier echt uit aan het drogen en voorlopig ziet het er ook uit dat het de komende dagen ook droog blijft en weer warmer wordt. In sahara-limboland
Strakblauwe lucht hier. Wel veel wind, dus of het zo blijft is even afwachten. Vertrek vanmiddag richting Zeeland, dus als iemand weet wat voor weer het daar is zodat ik er met kleren rekening mee kan houden
Hier veel blauwe lucht maar ook dikke stapelwolken die dreigen een lading water naar beneden te storten.Laat maar vallen,tis hier gort droog.Af en toe komt de zon zich ook laten zien.
Aukelizzy
Geplaatst: 06-07-10 10:10
Het is heel lekker weer hier. Strak blauwe lucht, windje, en 18 graden.