Frantic schreef:kijk, nu kom je uit de wanhoop en gaat weer wat proberen cq ondernemen.
Daar moet je jezelf ook alleen maar beter bij voelen!
Zo voelt het nu ook; wij waren simpelweg ideeloos geworden.
In de tussentijd andere makelaar, vraagprijs verlagen, andere foto's (ja, ze waren nog erger). Zonder resultaat.
Soms heb je gewoon een andere kijk op dingen nodig en met zoveel creatieve mensen hier, komen we dus weer wat verder.

Want dat doelloos wachten op een kijker die toch niet komt, zijn we spuugzat en we komen in tijdnood.
Die tijdnood zal ik even uitleggen: je mag een 2e huis maar 2 jaar hypotheekrente aftrekken van de belasting.
Wij zitten dus bijna aan het eind van dat 2e jaar; dan zouden de kosten (uitgaven) dus nog meer worden dan het nu al is en dat hopen we te voorkomen met een huurder.
Ook al zou iemand maar enkele maanden huren, daarna mogen we weer 2 jaar de rente aftrekken.
Maar we hopen gewoon dat als het appartement weer bewoond is, dat dat er aantrekkelijker uitziet voor eventuele kijkers.
Verder heb ik zojuist gelijk de knoop doorgehakt en de verhuurmakelaar de benodigde papieren toegestuurd.
Zodra zij het verhuurverzoek naar de bank hebben gestuurd, zal ik zelf elke dag die klutbank stalken om dingen wat sneller geregeld te krijgen.

@ ranna: hardstikke lief van je!