Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renee schreef:Ik vind het zo vreselijk irritant wanneer mensen het onderste uit de kan willen halen. Ik had ook een keer iemand die kwam een sjabrak op halen voor €5 (had 3 kleine roest vlekken), komt ze aan zegt ze ja ik ga hier geen €5 voor betalen hier heb je der 3. Ik stond even met mijn mond vol tanden, ik had het gemeld in de advertentie etc. En uiteindelijk is ze boos weg.. Dan heb ik ook zo iets van kom op hé!
Roane schreef:Ook weer biedingen per mail dat ze zoveel euro bieden op m'n laptop, terwijl in mijn advertentie staat 'bieden vanaf 80'.Voor het bedrag dat zij bieden kunnen ze een kapotte kopen, diegene die ik heb werkt nog prima en alles zit erbij wat je erbij wilt hebben
Maargoed, vind het fijn van marktplaats dat je nu 'bieden vanaf' in kunt stellen, maar erg irritant dus dat mensen dan over de mail proberen te bieden. Die krijgen standaard 'minimumprijs staat bij de advertentie' terug.
Ding staat niet echt in de weg ofzo
Renee1990 schreef:ik ben opgelicht met een Friis Tas,
nou nieuwe collectie had er weet ik het hoeveel liggen,
ik een mail ontvangen met de modellen en maten,
ik uiteindelijk mijn keuze kunnen maken,
& betaald via internet bankieren( geen Ideal)
vervolgens zou de tas opgestuurd werden,
toen kwam de smoes dat ze te laat thuis was,
mij ook wel eens gebeurd maar goed, toen zou ze het nog eens doen, weer niet gedaan, daarna nog eens niet,
en toen hoorde ik niks meer,
ben ik gaan dreigen met politie e.d. nog niks,
klacht ingediend via MP en net had ik hem binnen
_Nancy schreef:Ik had laatst mijn schoolboeken op het internet gezet, met als vraagprijs 250 euro.
Een mevrouw mailde mij met dat ze 250 wel een goede prijs vond en ze graag kwam halen.
2 dagen later afgesproken, heeft ze netjes contant betaald en alle boeken zijn weg
Gelukkig zijn er ook eerlijke/normale mensen op MP.