ilse86 schreef:@ jantine
o jamaar ja, dat komt alleen bij de f-jes voor
en zodra voetballers de F fase ontgroeid zijn, spelen ze nauwelijks meer allemaal op 1 helft
That's true

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilse86 schreef:buitenspel is easypeasy. een aanvaller staat buitenspel als hij op het moment dat hij de bal krijgt voorbij de laatste verdediger is.
Sheila_ schreef:Vandaag echt de grap van de eeuw gehoord. Onze school heeft besloten dat wij op dagen dat het Nederlands elftal moet spelen een verkort lesrooster hebben, dat begint om 7.50 en eindigd om 13.00 zodat iedereen de wedstrijd kan zien. Wat een giller
danielle_x schreef:Haha bij die uitleg Cowboy55 moet ik toch even nadenken en dat terwijl ik zelf op voetbal zit haha maar het klopt idd wel maar voor mensen die niets met voetal hebben is het idd misschien te ingewikkeld
Hahaatje schreef:Ik kan er als vrouw-die-maar-een-klein-beetje-van-voetbal-houdt toch best wel om lachen al zou ik alleen wel het volgende tegen mijn man/vriend zeggen: "Liefje, tuurlijk teken ik dat contract maar je bent wel één klein puntje vergeten. Namelijk de bepaling dat wij de komende 6 maanden geen sex zullen hebben omdat ik als vrouw bij moet komen van al die extra werkzaamheden tijdens het voetbal". Kijken hoe snel dat contract dan in de prullenbak belandt...
Sheila_ schreef:Vandaag echt de grap van de eeuw gehoord. Onze school heeft besloten dat wij op dagen dat het Nederlands elftal moet spelen een verkort lesrooster hebben, dat begint om 7.50 en eindigd om 13.00 zodat iedereen de wedstrijd kan zien. Wat een giller