Express flauwvallen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 20:57

Skygirl schreef:
Als je gewoon super snel op staat terwijl je ziek bent krijg je volgens mij toch ook dit? := Iig ik moet dan altijd heel langzaam doen, omdat het anders zwart word en ik weg zak.

Dat heb ik sowieso, ook al ben ik niet ziek :o

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 21:01

Mies schreef:
Bij mij in de klas doen ze het gewoon als de docent even weg is. Jongetje uit me klas heeft ook allemaal van dat soort filmpjes op hyves/youtube staan. :\

Als je flauwvalt dan verlies je 40 duizend hersencellen als je dat 6x doet word je gewoon dommer. Weet niet of het zo is, hoorde ik ook weer van vriendin. ;)

Haha dat is de reinste onzin.

Of je er echt hersencellen mee verliest... Ik weet het niet. In principe val je neer omdat je hersenen even een te kort aan zuurstof hebben, opdat dit niet schadelijk wordt val je neer, zodat het bloed makkelijker naar de hersenen kan stromen. Zo'n kort zuurstoftekort zal in principe geen negatieve effecten hebben, maar ik vraag me aan de andere kant af of het expres en zo vaak doen gezond is.
Daarnaast is verlies van hersencellen geen probleem, ze kunnen gewoon weer bijgemaakt worden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 21:43

Ik vind het zo triest he, als mensen dit doen. Alsof flauwvallen leuk is of zo..

Desty

Re: Express flauwvallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 21:49

wat raar!
heb ik nog nooit iets van gezien of gehoord,
vreemd verhaal...

unika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 21:50

vandaag nog gehoord idd.
vind ook beetje apart ..

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:02

'K moet zeggen... vriendin en ik hebben het vanmiddag geprobeerd en ik ging echt down.
Vriendin lukte het niet dus heeft het ook niet meer geprobeerd.
Krijgt een ongelooflijke steek in je hoofd, en hebt de hele dag hoofdpijn. Nooit doen dus. ;)

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:09

Ik zal waarschijnlijk de enige zijn, maar ik ben het echt niet zo eens met de reacties in dit topic. Dit zijn nieuwsgierige mensen, als je nooit flauw bent gevallen weet je niet hoe het voelt. Roepen dat je dit dus 'niet moet willen' is dan nogal voorbarig. Deze mensen 'ziek' noemen vind ik al helemaal belachelijk, evenals het beweren dat deze mensen zouden spotten met een aandoening. Dit is puur nieuwsgierigheid, met 'tyfus' schelden is spotten, om een voorbeeld te noemen. Mensen die roken vinden wij toch ook niet spotten toch ook niet met kanker?

Ik vind dit vrij onschuldig. Natuurlijk kunnen er enorme concequenties aanzitten, maargoed, dat is hetzelfde bij het consumeren van alcohol of -bijvoorbeeld- een wespensteek. Ongeluk zit in een klein hoekje, maar wij mensen zijn best tegen een stootje bestand.

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:12

3 jaar terug deden ze dit bij ons op de camping al :')
heel ziek dat wel .
Ze haaden ook echt wel te veel gezopen en dan word het heel gevaarlijk want na een tijdje zaten we op een steiger en vielen ze in het water.
Toen heb ik gezegt dat ze echt moesten kappen ofdat ik weg ging

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-10 08:12

WildChild schreef:
Ik zal waarschijnlijk de enige zijn, maar ik ben het echt niet zo eens met de reacties in dit topic. Dit zijn nieuwsgierige mensen, als je nooit flauw bent gevallen weet je niet hoe het voelt. Roepen dat je dit dus 'niet moet willen' is dan nogal voorbarig. Deze mensen 'ziek' noemen vind ik al helemaal belachelijk, evenals het beweren dat deze mensen zouden spotten met een aandoening. Dit is puur nieuwsgierigheid, met 'tyfus' schelden is spotten, om een voorbeeld te noemen. Mensen die roken vinden wij toch ook niet spotten toch ook niet met kanker?

Ik vind dit vrij onschuldig. Natuurlijk kunnen er enorme concequenties aanzitten, maargoed, dat is hetzelfde bij het consumeren van alcohol of -bijvoorbeeld- een wespensteek. Ongeluk zit in een klein hoekje, maar wij mensen zijn best tegen een stootje bestand.

Ik snap wel dat ze nieuwsgierig zijn :j
Alleen wat je op deze filmpjes niet ziet, is dat het niet bij 1 keer blijft ;)
Het is puur iets geworden om stoer te doen.
Ze doen het echt gewoon wel 6 / 10 keer per dag.. :\
En de mensen die vaak flauwvallen zonder reden, kunnen het wel als 'spotten' zien.
Het is gewoon vervelend, en als mensen dat nu expres gaan doen...
Je gaat gewoon niet voor de lol flauwvallen, zo bedoel ik het meer :P

En idd, wij mensen zijn wel tegen een stootje bestand.
Maar 10 keer op een dag flauwvallen, is niet natuurlijk ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 08:21

Echt, nog nooit van gehoord en gezien.

Lijkt me niet goed voor je gezondheid om dat op te wekken.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 09:12

Nou weet je,ze moeten zulke rare dingen niet in het nieuws brengen.Zo brengen ze andere alleen maar op de gedachten om dat ook te doen/proberen.Zoveel die er nog nooit van gehoord of gezien hadden en het via de media voor het eerst zien.
Het is vaak de media die de jeugd op zulke gedachten brengt.

Abby_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 10:20

Wat een gekken hé.. Straks vallen ze met hun hoofd tegen een punt oid aan |o

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 11:44

Gatver zeg!

Je zult maar verkeerd vallen, net zoals dat meisje in het eerste filmpje van de TS. Die viel echt lomp hard. :oo