Skygirl schreef:Als je gewoon super snel op staat terwijl je ziek bent krijg je volgens mij toch ook dit?Iig ik moet dan altijd heel langzaam doen, omdat het anders zwart word en ik weg zak.
Dat heb ik sowieso, ook al ben ik niet ziek
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mies schreef:Bij mij in de klas doen ze het gewoon als de docent even weg is. Jongetje uit me klas heeft ook allemaal van dat soort filmpjes op hyves/youtube staan.
Als je flauwvalt dan verlies je 40 duizend hersencellen als je dat 6x doet word je gewoon dommer. Weet niet of het zo is, hoorde ik ook weer van vriendin.

WildChild schreef:Ik zal waarschijnlijk de enige zijn, maar ik ben het echt niet zo eens met de reacties in dit topic. Dit zijn nieuwsgierige mensen, als je nooit flauw bent gevallen weet je niet hoe het voelt. Roepen dat je dit dus 'niet moet willen' is dan nogal voorbarig. Deze mensen 'ziek' noemen vind ik al helemaal belachelijk, evenals het beweren dat deze mensen zouden spotten met een aandoening. Dit is puur nieuwsgierigheid, met 'tyfus' schelden is spotten, om een voorbeeld te noemen. Mensen die roken vinden wij toch ook niet spotten toch ook niet met kanker?
Ik vind dit vrij onschuldig. Natuurlijk kunnen er enorme concequenties aanzitten, maargoed, dat is hetzelfde bij het consumeren van alcohol of -bijvoorbeeld- een wespensteek. Ongeluk zit in een klein hoekje, maar wij mensen zijn best tegen een stootje bestand.